Goedemorgen @ron273 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie al gelijk wat de oorzaak is. Je beschikt namelijk over een oud-Tele2 abonnement. Het is momenteel wegens technische redenen niet mogelijk om een Multisim aan te schaffen in combinatie met een oud-Tele2 abonnement. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk in orde te maken. Op dit moment is het niet bekend wanneer het wel kan. Ik kan je hier dus geen duidelijkheid over geven, sorry!
Voor nu mag je er vanuit gaan dat het niet op korte termijn beschikbaar komt. Als ik meer informatie had, had ik het je graag gegeven, maar dit is alles wat er voor mij nu ook beschikbaar is. Op dit moment is de enige manier om Multisim te kunnen gebruiken, wanneer je je abonnement kunt verlengen. Dat kan 4 maanden voor het einde van je contract en ik zie dat je abonnement al verlengbaar is. Op die manier heb je een nieuw Hello-abonnement van Odido en zit je niet meer aan het oud-Tele2 abonnement. Wel kun je het aanschaffen, wanneer je nieuwe abonnement van start is gegaan.
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!