Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch koppelen aan abonnement lukt niet

• 21 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Goedendag, ik probeer een apple watch te koppelen aan mijn e-sim abbonement maar krijg de melding:

De Odido NL account op deze iPhone kan niet worden gebruikt om een mobiel abbonement toe te voegen aan Apple Watch.

Hoor graag van u hoe ik dit wel kan doen.
Ik heb hem geinstalleerd op een Gezinslid en niet voor mezelf kan dat er iets mee te maken hebben?

Mvg
Markus

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Markus, gaaf dat je een Apple Watch met Multisim gebruikt! Er was een probleem met de Multisim op Apple Watch, maar deze is gelukkig inmiddels verholpen. Het zou nu moeten lukken als je de volgende stappen volgt. Mocht het niet lukken, dan zet ik het graag voor je door naar mijn collega's van de technische afdeling. Voor nu wens ik je nog een heel fijn weekend!

1. Open de “Watch app” op je iPhone..
  2. Ga naar Mobiel netwerk.
  3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
  4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
  5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
  6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
  7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Over welke Apple Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Heb je het modelnummer voor mij? 

Kun je ook alvast het volgende voor me checken: 

• De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben

Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.

• De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.

De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.

Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update

• De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Markus, gaaf dat je een Apple Watch met Multisim gebruikt! Er was een probleem met de Multisim op Apple Watch, maar deze is gelukkig inmiddels verholpen. Het zou nu moeten lukken als je de volgende stappen volgt. Mocht het niet lukken, dan zet ik het graag voor je door naar mijn collega's van de technische afdeling. Voor nu wens ik je nog een heel fijn weekend!

1. Open de “Watch app” op je iPhone..
  2. Ga naar Mobiel netwerk.
  3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
  4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
  5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
  6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
  7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Over welke Apple Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Heb je het modelnummer voor mij? 

Kun je ook alvast het volgende voor me checken: 

• De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben

Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.

• De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.

De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.

Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update

• De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen