Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame

  • 8 November 2023
  • 150 reacties
  • 3124 Bekeken

Reputatie 2

Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?

Teresa van Odido 5 maanden geleden

@Marvin36, super bedankt voor de aanvullende gegevens! Ik heb de zaak direct doorgezet naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik begrijp natuurlijk dat je liever gebruik maakt van de TV app, maar ik ben blij dat je in ieder geval niet helemaal zonder TV diensten zit. Weet dat wij hard voor jou aan de slag gaan! 😀

Bekijk origineel

150 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, ook ik baal hier ontzettend van, de nieuwe update heeft voor meer problemen gezorgd dat dat hij opgelost heeft. We zijn superdruk aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat alle klanten normaal tv kunnen kijken weer. 100 maal excuses voor het ongemak! 

Reputatie 2

Ja baal er ook van! Krijg ik deze weken ook gecompenseerd tot de stabiele update?

Reputatie 7
Badge +8

@Marvin36 Zeker! We proberen de nieuwe update met bugfix zo snel mogelijk uit te rollen zodat het voor iedereen weer lekker werkt. Voor de periode dat je hier geen gebruik van kunt maken, wordt je uiteraard weer gecompenseerd. Wel zo eerlijk natuurlijk!

Hoe kan je in aanmerking komen voor compensatie?

Sinds de ingangsdatum van mijn abonnement (26 januari) heb ik 4 dagen tv kunnen kijken....

Ik wil ook compensatie krijgen. Heb sinds 24 januari het 2023 model van The Frame.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Brutalenq & @Onino, zouden jullie, als het opgelost is, opnieuw aan de bel willen trekken? Dan hebben we een periode wat we kunnen compenseren! Alvast bedankt. 

Dat is goed, bedankt voor het bericht. Heb uiteraard liever dat het weer snel gaat werken. Al iets meer bekend wanneer dat zou kunnen zijn?

Reputatie 7
Badge +9

Op dit moment nog niet @Onino, we doen er alles aan om dit spoedig op te lossen! 

@Tommie van Odido ook ik zou graag in aanmerking willen komen voor compensatie. Heb nu sinds 18 februari een Samsung the Frame (2023 model) en daarvoor per 18 februari Odido TV via app aangezet in mijn contract. 

Ik had van Odido een Mediabox gekregen omdat de app niet werkte. Blijkt deze gewoon maandelijks op de rekening te staan!!! @Tommie van Odido kan jij dat ongedaan maken? Via de chat van de Odido app is me dat niet gelukt.

En voor mensen die een nieuw abonnement zoeken: kies geen Odido als je een Samsung The Frame hebt. Als je pech hebt werkt de Odido app niet. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MarmM, dat is uiteraard mogelijk zodra we het opgelost hebben. Klop dan alsjeblieft nog een keer aan de bel, dan hebben we een volledige periode wat we kunnen vergoeden.

 

Hi @gerritdk, ik zag dat je hier telefonisch al contact over gehad hebt. Omdat we geen gratis Mediabox kunnen uitgeven zullen de kosten voor je vergoed worden. Ik ga er vanuit dat er nog contact met je wordt opgenomen hierover of dat de kosten al voor je vergoed worden!  

Reputatie 2

Is er al wat meer bekend over wanneer de update komt? Wanneer deze update word uitgerold? De app werkt inmiddels al 16 dagen niet meer. Nemen jullie het bericht dat het niet meer werkt als compensatie datum? @Tommie van Odido 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Marvin36, achter de schermen zijn we hard bezig! Zodra er concrete informatie bekend is, zul je het direct horen. We zullen het inderdaad vanaf de eerste datum dat het is gemeld compenseren. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 2

@Ishana van Odido @Tommie van Odido zag dat  er 28-03 de app geupdate is. Alleen echter nog steeds zwart beeld. Hebben jullie al een update wanneer de update voor de framr word uitgerold? Zijn alweer bijna een maand verder.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Marvin36, we zijn ontzettend druk bezig met de fix hiervoor. We zullen dit per bouwjaar gaan uitrollen. Hopelijk hebben we volgende week meer informatie!

Reputatie 2

@Tommie van Odido Heb je al meer info wanneer de 2023 modellen een update krijgen?

Reputatie 7
Badge +9

Wanneer precies weet ik niet @Marvin36, ik weet wel dat de nieuwere modellen, onder andere de 2023, later op de lijst staan dan de oudere modellen. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido heb je al iets vernomen van de update? Wanneer deze klaar is voor 2023 modellen?

Reputatie 6
Badge +2

@Marvin36 Momenteel is er nog niet bekend wanneer dit precies zal zijn. De nieuwere modellen, zoals 2023 staan later op de lijst dan de voorgaande modellen. 

Zodra wij hier meer over weten, laten wij dit uiteraard weten in dit topic! 

Met enige verbazing kijk ik nou al maanden naar deze thread. Er wordt glasvezel aangelegd in onze straat en ik zit serieus te overwegen om over te stappen. Maar dat er 5 maanden lang gewerkt moet worden aan een up date voor 1 van de best verkopende tv's in Nederland vind ik niet alleen verbazingwekkend maar ook getuigen van een absolute onkunde. 

Als er al zolang gedaan wordt over zoiets wat kan ik dan nog meer verwachten als klant? De grote troef van Odido is dat je ook alles via de app kan regelen en juist geen mediabox nodig hebt en dan duurt het 5 maanden om die aan de praat te krijgen?! Dit zou een prioriteit moeten hebben maar 5 maanden later is de update dat bepaalde modellen later de op de lijst staan. Geen tijdlijn, geen verdere info, helemaal niets?! 

Stel dat ik nu het 2024 model van The Frame koop. Doet deze het dan wel? Of komt die nog later aan de beurt? 

En Teresa en Tommie van Odido, dit is niet naar jullie gericht. Begrijp dat jullie de boodschapper zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tfak, allereerst welkom op onze Community!

Er is eigenlijk niks anders wat ik kan zeggen dan; ik ben het met je eens. We hebben het werkend gekregen maar die update zorgde voor issue's met alle andere Samsung tv's. Daarom is er besloten om het terug te draaien en per bouwjaar de update te gaan verstrekken. Ook nu kan ik niet zeggen wanneer het opgelost is. Het TV-team werkt hier erg hard aan en ik hoop oprecht dat ze het spoedig kunnen oplossen. 

Hey @Tommie van Odido dank voor je bericht. We wachten af. Bizar dat Samsung ook niet met meer mensen aan werkt. Lijkt me dat zij de oplossing in handen hebben.

 

Inderdaad bizar. Ik vind het ook sneu voor mensen die nietsvermoedend een Samsung the Frame kopen en als ze pech hebben, er achter komen dat dit niet samen gaat met de Odido app. En dat dit al 5 maanden een probleem is. 

Reputatie 7
Badge +14

Op zo'n Samsung frame kun je wel een HDMI kabel aansluiten. Dan is een los TV kastje bijbestellen ook een mogelijkheid. 

Hi @Brutalenq & @Onino, zouden jullie, als het opgelost is, opnieuw aan de bel willen trekken? Dan hebben we een periode wat we kunnen compenseren! Alvast bedankt. 

Hoi @Tommie van Odido of collega, aangezien het nog steeds niet opgelost is heb ik net mijn TV abonnement geannuleerd en ga een andere TV app gebruiken. Het Odido abonnement (alleen TV) stopt op 27-05-2024. Zie graag de compensatie tot die datum tegemoet.

Bedankt voor alle informatie en hulp en hoop voor de anderen dat het snel opgelost is. 

Reageer