Beantwoord

Teruggestuurde apparatuur niet ontvangen, wat nu?

Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.

Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.

In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.

Graag oppakken door klantenservice.
icon

Beste antwoord door Piotr 9 May 2019, 15:16

Bekijk origineel

33 reacties

Geachte heer, mevrouw,

ik heb mijn TV abbonement opgezegd per 13-10-2020, ik heb per 20-10-2020 de tv box terug gestuurd per post. 
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails.

Met vriendelijke groet,

Serhat

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Serhat Colak, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb het meteen toegevoegd aan jouw klantprofiel. Ook heb ik ervoor gezorgd dat de Entone Kamai 510 TV Box bij ons retour gemeld is door deze in het achterliggende systeem af te melden. De Track & Trace code van het verzendbewijs geeft aan dat jouw pakket retour gemeld is bij onze distributiepartner dus dat was goed te verhelpen. Sorry voor het ongemak en de overlast. Eventuele aankomende mails met betrekking tot waarschuwingen en een boete kun je volledig negeren. Bedankt!

Ik heb een mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat jullie mijn retourzending niet hebben ontvangen. 

Met daarbij het verhaal dat jullie 180 euro in rekening gaan brengen.

Ik heb mijn abonnement per 8 mei opgezegd en op 5 mei alles bij DHL ingeleverd.

De DHL app geeft bij mij aan dat de zending wel is ontvangen.

Zending nummer 3STML010026010.

Zouden jullie dit voor mij kunnen controleren en bevestigen?

Alvast bedank.

roet

Eric

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Emeis, welkom op onze Community!

Ik ben er meteen voor je ingedoken, wat mij meteen opvalt is dat de afmelding en de e-mail elkaar hebben gekruist. Het staat allemaal netjes afgemeld in ons systeem, je hoeft je geen zorgen te maken over de e-mail. Je kan deze als niet verzonden beschouwen! Ik wens je nog een prettige (zonnige) dag.

Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.

Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.

In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.

Graag oppakken door klantenservice.

Hallo ik probeer voor de zoveelste keer contact op te nemen. Hopen dat dit  u wel werkt...ik heb dus hetzelfde probleem als degene hierboven. Ik heb 30 min eindelijk iemand gesproken. Moet ik mijn bewijs van versturen terug sturen. In deze email staat een handige link waar ik dit bewijsje moet uploaden...nu werkt die handige link gewoon niet. Dus graag actie door service. Want ik heb geen zin om opnieuw 30min te verspillen aan jullie probleem. Dit is het case nr 65837027

Reputatie 7
Badge +13

Beste @MStam  Je mag hier ook het bewijs van terugsturen uploaden.

Succes. Verwijder wel eventuele privégegevens 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MStam, welkom op onze Community!

Bedankt voor je verzendbewijs. Ik ben direct gaan kijken en zie dat het vandaag in ons systeem geretourneerd is. Als het goed is ontvang je hier geen berichten meer over. Krijg je als nog een e-mail van ons? Trek dan aan de bel. Ik ga er vanuit dat alles goed zal gaan, alles staat nu goed in ons systeem! 

Reageer