Beantwoord

Upgraden van 1gbit naar 2gbit

  • 1 February 2024
  • 32 reacties
  • 412 Bekeken

Hallo ! Ik heb nu internet 1 gbit voor 29,71 per maand. Dit is met Klantvoordeel Internet Premium €17,86 korting p.mnd.

 

Als ik wil overstappen naar 2 gbit, zou dit volgens mij 60 euro minus 5 euro klantvoordeel worden. (zoals ik het lees) Is dit correct ? Ik zou dan dus 25 euro meer gaan betalen voor deze upgrade, terwijl het prijsverschil tussen 1 en 2 gbit 15 euro is.

En daarnaast: moet er verder iets gewijzigd worden bij mij thuis ? Ik heb een T-56 modem.

 

Graag hoor ik het.

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 2 February 2024, 11:14

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Is dit met of zonder je Deco aangesloten op de 2,5 Gbit poort @stefan.1997

Reputatie 6
Badge

Allemaal zonder deco’s. Direct op de T-56

Reputatie 7
Badge +9

Zou je eens een volledige speedtest willen aanleveren @stefan.1997? Dan kan ik het voor je doorzetten.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reputatie 6
Badge

Dat heb ik al gedaan. Graag nu echte actie ondernemen. Volgens mij is de lijn gewoon niet goed opgeleverd. 

Reputatie 7
Badge +9

Ja met een adapter die maar 1 Gbit/s aan kan @stefan.1997. Daarnaast mis ik een aantal stappen die in het document staan. Zonder die stappen kan ik het niet doorzetten. 

Reputatie 6
Badge

Kunnen jullie mijn modem/ONT niet gewoon uitlezen om te kijken hoeveel signaal/mbits er doorgegeven wordt?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @stefan.1997, wij kunnen wel de doorgifte zien qua snelheid en ik zie in mijn lijnmeting van zojuist dat dit 2Gbit/s is. Dus daarna gaat het dan niet goed als de snelheid blijft steken. Mocht een adapter de snelheid beperken, kunnen wij dit niet direct zien hoeveel er hierna wordt doorgegeven. Dus mocht je de gegevens in het document nog kunnen aanleveren, kunnen we hiermee verder aan de slag en doorzetten voor verder onderzoek. Bedankt alvast! 

Reageer