Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

  • 12 December 2023
  • 91 reacties
  • 1534 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 13 December 2023, 10:17

Bekijk origineel

91 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@albert venema Ik ben gelijk gaan navragen waar de e-mail blijft, zodat je snel een afspraak kunt inplannen! 

De e-mail ontvang je waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen. Deze e-mail wordt later verstuurd, omdat ook het verzendpakket voor het modem moet worden aangemaakt. 

Mocht je toch niks ontvangen binnen het genoemde termijn, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan! 

@albert venema Ik ben gelijk gaan navragen waar de e-mail blijft, zodat je snel een afspraak kunt inplannen! 

De e-mail ontvang je waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen. Deze e-mail wordt later verstuurd, omdat ook het verzendpakket voor het modem moet worden aangemaakt. 

Mocht je toch niks ontvangen binnen het genoemde termijn, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan! 

Hallo Teresa

 

ik heb nog geen bericht ontvangen van Guidion. Ik heb al wel een mediabox aangesloten en werkt goed.

 

Groetjes Albert

Reputatie 5
Badge +4

Hi @albert venema, wat goed om te zien dat je de Mediabox hebt aangesloten en dat deze helemaal goed werkt! Wat Guidion betreft, ik heb dit gelijk voor je nagekeken en ik zie dat de e-mail verzonden is naar het oude @t-mobilethuis e-mailadres, ondanks dat er bij ons een ander e-mailadres bekend staat. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je in een privébericht gelijk een directe link gestuurd naar het afsprakenscherm, waar je jouw afspraak met de monteur kan inplannen! 

Hallo Odido.

Zojuist de info over de Android gebaseerde mediabox gelezen. Interessant. Kunt u mij als vervanging van de oude decoders 2 nieuwe toesturen. Bij voorbaat dank.

 

Han

Reputatie 6
Badge +2

@MBH10 Tuurlijk, ik regel het graag voor je, 2 spiksplinternieuw Mediaboxen komen binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Boxen terug te sturen. Veel kijkplezier alvast!

Ook zou gebruik willen maken van het omruilen van mijn tv-box voor de nieuwe mediabox 

Gr.

Hallo,

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

Goedenavond,

Ook ik zou graag mij huidige TV-box willen omruilen voor de mediabox. Kan dit geregeld worden middels een post in deze community?

Alvast bedankt.

Goedenavond,

Mijn oude tv-box hapert ook nogal eens, kan ik deze ook omruilen voor een nieuwe mediabox.

Alvast bedankt, Olaf.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Egratama ik heb jouw oude TV Boxen gelijk omgewisseld voor de Mediabox! Zodra deze onderweg zijn, ontvang je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Boxen hoef je vervolgens niet retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. 

@Smartlink, @jbunnik en @Olaf Hofstra ook voor jullie heb ik de TV Boxen omgewisseld voor de Mediabox. Hier geldt ook dat jullie een e-mail van DHL ontvangen zodra de pakketten verzonden zijn. Van jullie willen we wel graag de oude TV Boxen retour ontvangen. Hier krijgen jullie nog een e-mail van met de retourinstructies. 

Ik wil jullie allemaal alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

@Nora van Odido Bedankt!

Reputatie 3

Kan ik mijn oude decoer omruilen voor een nieuwe mediabox?

 

Dank.

 

Paul1

@Nora van Odido  Bedankt voor het snelle regelen Nora.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @paulklaverstijn ook voor jou heb ik de TV Box direct omgewisseld naar de Mediabox! Je krijgt bericht van DHL zodra deze onderweg is en je hoeft de oude TV Box niet retour te sturen. Deze kan je inleveren bij een milieupunt. Veel plezier met de nieuwe Mediabox! 

Hallo,

Ik wil ook graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Arjan Si, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit kan ik voor je regelen. Ik heb je TV Box omgeruild voor de Mediabox, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Je huidige TV Box willen we wel weer terug, je ontvangt een e-mail met een QR-code om hem te retourneren. Alvast veel kijkplezier! 

Reageer