Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

  • 12 December 2023
  • 97 reacties
  • 1593 Bekeken


Toon eerste reactie

97 reacties

Kan ik mijn amino tv box omruilen tegen de nieuwe android tv box

Mijn abbo is 4 maanden geleden aangevraagd en sinds kort in gegaan.

Destijds zat de amino tv box in het installatie pakket, kan deze omgeruild worden tegen de nwe android tv box?

Graag hoor ik of dit mogelijk is.

Mvg Jan

Reputatie 1

Goedemorgen Odido Team, ook ik zou graag mijn Amino TV Box omruilen voor de nieuwe MediaBox. Kan dit of komen bepaalde kortingen dan te vervallen?

Met vriendelijke groet,

 

Pieter

Reputatie 6
Badge +2

@albert venema Ik ben gelijk gaan navragen waar de e-mail blijft, zodat je snel een afspraak kunt inplannen! 

De e-mail ontvang je waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen. Deze e-mail wordt later verstuurd, omdat ook het verzendpakket voor het modem moet worden aangemaakt. 

Mocht je toch niks ontvangen binnen het genoemde termijn, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan! 

Mijn Entone TV box loopt steeds vast, is het mogelijk deze te vervangen voor een nieuwe?

Reputatie 3

Goedenavond, 

 

Ik heb nu 2 Amino boxen in mijn pakket zitten. 

Zou graag de nieuwe mediaboxen ontvangen.

Veranderd er nog iets aan het abonnement in mijn geval?

 

Met vriendelijke groet,

 

Bjorn.

Reputatie 6
Badge +2

@Pipomaster Dank je wel voor je terugkoppeling! Echter is het mij nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. 

Zoals @Nora van Odido al aangaf, krijg je op dit moment een korting op de TV Box. Wanneer ik de TV Box omruil voor de Mediabox komt deze korting te vervallen. Hierdoor zul je dus €2,50 per maand meer betalen dan nu. Gelukkig kunnen we dit eenmalig voor een jaar vergoeden, zodat je nog iets langer van de korting kunt genieten!

Het omruilen van de boxen staat verder los van het TV pakket en de eventuele TV-pakketten/zenders je kiest. 

Laat je het mij weten? Ik wil je graag verder helpen! 

 

@albert venema Ik ben gelijk gaan navragen waar de e-mail blijft, zodat je snel een afspraak kunt inplannen! 

De e-mail ontvang je waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen. Deze e-mail wordt later verstuurd, omdat ook het verzendpakket voor het modem moet worden aangemaakt. 

Mocht je toch niks ontvangen binnen het genoemde termijn, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan! 

Hallo Teresa

 

ik heb nog geen bericht ontvangen van Guidion. Ik heb al wel een mediabox aangesloten en werkt goed.

 

Groetjes Albert

Reputatie 5
Badge +4

Hi @albert venema, goed dat je hier contact over opneemt! Deze apparatuur is inderdaad verouderd en kan ik gelijk voor je omwisselen voor nieuwe versies. Met het nieuwe modem zal er ook een ONT moeten worden geïnstalleerd. Dit wordt gedaan door een monteur van Guidion. Je zult binnenkort een e-mail en SMS van Guidion ontvangen om hier een afspraak voor in te plannen. Ook krijg je een e-mail van DHL zodra het nieuwe modem en de Mediaboxen verzonden worden. Zo kan je de status van de pakketten altijd in de gaten houden. De oude apparatuur hoef je trouwens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met de nieuwe apparatuur! 😄

Ja heel graag er zijn geen extra kosten aan verbonden he

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @S. van Hamond, welkom op onze Community!

Allereerst gelukkig nieuwjaar. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je twee TV Boxen in bezit hebt, de Entone Amulet en de Amino Aria. Zal ik beide TV Boxen voor je omruilen? Dan ben je volledig voorzien van het nieuwste apparatuur. Kan je mij laten weten wat ik voor je kan betekenen? Alvast bedankt. 

Goedemorgen, 

Ik heb nog een oude mediabox en die loopt constant vast en is heel traag.

Zou ik deze box  kunnen omruilen voor een nieuwe?

Mvg, 

Hans

Beste Tommie, 

 

de beste wensen voor jou. De Entone is heel erg oud, ik weet niet of de Amino ook dermate oud is dat hij aan vervanging toe is. Als het geen invloed heeft op het abonnement mag je ze van mij beide laten vernieuwen. 
 

dank alvast!

Hoi

Ook ik wil graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox

Hoi team Odido, ik heb een tv-box van T-Mobile die zo oud is dat ik denk dat jullie er heel hard om moeten lachen. Hij geeft nog net geen zwart-wit beeld. Deze wil ik graag omruilen voor een mediabox van deze tijd. Hoe regel ik dat? 

Wij zouden graag onze huidige meidabox om laten ruilen voor een nieuwe, kunnen jullie dat regelen?

Kan ik mijn oude tv box omruilen voor de mediabox. Het apparaat is zo omslachtig. M'n broer heeft de mediabox, dat is een super ding

Graag zou ik de Amino box ook om laten ruilen voor de nieuwe box, indien mogelijk.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mi Chael, komt voor de bakker, ik zorg er graag voor dat je van een nieuwe Mediabox kan genieten! Ik heb de Mediabox voor je bestelt en wij zullen in de komende dagen bij DHL een Mediabox voor je op de post doen.

Ik wens je alvast veel plezier toe met de Mediabox! 😃

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Egratama ik heb jouw oude TV Boxen gelijk omgewisseld voor de Mediabox! Zodra deze onderweg zijn, ontvang je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Boxen hoef je vervolgens niet retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. 

@Smartlink, @jbunnik en @Olaf Hofstra ook voor jullie heb ik de TV Boxen omgewisseld voor de Mediabox. Hier geldt ook dat jullie een e-mail van DHL ontvangen zodra de pakketten verzonden zijn. Van jullie willen we wel graag de oude TV Boxen retour ontvangen. Hier krijgen jullie nog een e-mail van met de retourinstructies. 

Ik wil jullie allemaal alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

Reputatie 3

Kan ik mijn oude decoer omruilen voor een nieuwe mediabox?

 

Dank.

 

Paul1

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PieterP, dat is absoluut een mogelijkheid, ik zet het snel voor je in gang! Wat betreft de abonnementsprijs hoef je jezelf geen enkele zorgen te maken, hier veranderd helemaal niks aan. Daarom ben ik meteen aan de slag gegaan en wij gaan je snel een Mediabox toesturen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Beste Tommie, 

Ik zou graag de oude TV box willen omruilen voor een mediabox. Kunt u dat voor mij ook regelen?

Bij voorbaat hartelijk dank!

Hallo Odido,

Ik zou ook graag de 2 tv boxen om willen ruilen voor 2 mediaboxen. Kan dat geregeld worden?

Bij voorbaat dank!

Hi @albert venema, goed dat je hier contact over opneemt! Deze apparatuur is inderdaad verouderd en kan ik gelijk voor je omwisselen voor nieuwe versies. Met het nieuwe modem zal er ook een ONT moeten worden geïnstalleerd. Dit wordt gedaan door een monteur van Guidion. Je zult binnenkort een e-mail en SMS van Guidion ontvangen om hier een afspraak voor in te plannen. Ook krijg je een e-mail van DHL zodra het nieuwe modem en de Mediaboxen verzonden worden. Zo kan je de status van de pakketten altijd in de gaten houden. De oude apparatuur hoef je trouwens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met de nieuwe apparatuur! 😄

Hallo Nora,

 

ik heb de nieuwe mediaboxen ontvangen. Moet Guidion eerst de ONT plaatsen, voordat ik deze kan verruilen met de oude entone modems ?

 

 

Groetjes

 

Albert

Reputatie 5
Badge +4

Hi @albert venema, wat goed om te zien dat je de Mediabox hebt aangesloten en dat deze helemaal goed werkt! Wat Guidion betreft, ik heb dit gelijk voor je nagekeken en ik zie dat de e-mail verzonden is naar het oude @t-mobilethuis e-mailadres, ondanks dat er bij ons een ander e-mailadres bekend staat. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je in een privébericht gelijk een directe link gestuurd naar het afsprakenscherm, waar je jouw afspraak met de monteur kan inplannen! 

Reageer