Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

  • 12 December 2023
  • 97 reacties
  • 1593 Bekeken


Toon eerste reactie

97 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kuno, ik help je graag verder! Heb je al eens geprobeerd om de kabel die naar het modem gaat in een andere LAN-poort te doen? Dit zou verschil kunnen maken! Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DINGH, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je twee Amino's in bezit hebt. Zal ik deze allebei voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox?

 

Hoi @SvdB15, dat kan ik zeker! Ik heb de Amino voor je omgeruild naar de nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Zodra de Mediabox verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido. 

 

 

De eerste box was DOA, en de vervangende tweede box zou volgens de monteur de nieuwe mediabox zijn. Graag zou ik ze allebei willen inleveren voor de nieuwe box.

Reputatie 6
Badge +2

@martijn.vos9288 Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in onze nieuwe Mediabox, ik heb deze gelijk voor je besteld! Je ontvangt een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Stefan van Pinxteren, ik heb je zojuist van antwoord voorzien in jouw eigen topic! 

Beste Tommie 

graag zou ik de tv boxen omwillen ruilen voor een mediabox 1 ervan werkt niet meer en wij hebben nog een oude drytec modem ik begreep dat ik dan contact op moet nemen .zou je dit voor ons kunnen regelen groetjes Simone 

Hallo Odido team,

 

In zit eens te kijken naar jullie huidige aanbod, en kwam zo gaandeweg op de nieuwe Mediabox en dit topic. Omdat onze "oude" Amino TV box die we van jullie hebben gekregen helaas niet altijd even stabiel is (loopt regelmatig vast bij terugkijken en heeft dan een harde reset nodig), zou ik willen vragen of ook ik in aanmerking zou komen voor een omwisseling. 

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie! 

Beste,

Ik wil niet meer gaan betalen, tenslotte betaal al ik bijna 9 jaar voor deze apparatuur en is het niet aan mij om voor de oplossing extra te gaan betalen. 

Wat mij bevreemd is dat het vervangen bij het eerste bericht zonder extra kosten is, bij het tweede bericht 2,50 euro en bij u derde bericht 7,50 euro.

Ik begrijp uit bovenstaande dat er andere oplossingen zijn, de box zonder recorder loopt regelmatig vast.
De oplossing is stroomloos maken zodat deze geheel opnieuw opstart, normaal a, an en uit voldoet niet.

De box met recorder loopt zo nu en dan vast, is overkoombaar maar hoort niet.
 

Ik hoor graag wat de werkende oplossingen zijn,

 

Gr Kuno van Schooten

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Arjan Si, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit kan ik voor je regelen. Ik heb je TV Box omgeruild voor de Mediabox, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Je huidige TV Box willen we wel weer terug, je ontvangt een e-mail met een QR-code om hem te retourneren. Alvast veel kijkplezier! 

Hallo,

Wij willen ook graag de oude omruilen voor de nieuwe variant.

Alvast bedankt!

 

Hallo Odido.

Zojuist de info over de Android gebaseerde mediabox gelezen. Interessant. Kunt u mij als vervanging van de oude decoders 2 nieuwe toesturen. Bij voorbaat dank.

 

Han

Goedeavond Odido

Ik ben ook in het bezit van 2 oude tv kastjes die ik graag wilt omruilen voor 2 nieuwe.

 

Alvast Bedankt

Goedemorgen Odido, ook ik zou graag mijn Amino TV Box omruilen voor de nieuwe MediaBox. Ik had uit de post van PiererP begrepen dat dit geen consequenties heeft voor bestaande kortingen.

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PieterP, je kunt de Mediabox gemakkelijk opzeggen in Mijn Odido! 

Hallo Odido,

ik zou graag mijn tv-box willen omruilen voor de nieuwe 4K versie. 
alvast bedankt!

Hi @DINGH, voor jou heb ik de omruiling gelijk in orde gemaakt! De nieuwe Mediaboxen worden zo snel mogelijk jouw kant op gestuurd. Zodra ze onderweg zijn krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Vervolgens kan je de oude TV Boxen weer retour sturen naar ons. Hier ontvang je nog een e-mail van met retourinstructies. 

 

@Martin1908 ik zie dat de omruiling voor jou gisteren al in orde gemaakt is! 

 

@Pipomaster en @Marc van Soelen voor jullie geldt dat jullie nu gebruik maken van een korting op de TV Box, waardoor je deze op dit moment gratis ontvangt. Met de omruiling naar de Mediabox, komt deze korting te vervallen. Wat ik wel kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Je zult dan een vergoeding ontvangen van 12 x €2,50, door middel van een eenmalige creditering van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord bent? Dan kan ik de omruiling en de vergoeding voor je in orde maken. 

 

@Nora van Odido  bedankt voor de reactie. Ik ben even naar mijn oude contract aan het kijken en zie dat deze zich baseert op een oud pakket. In vergelijk met jullie huidige pakketen is dit zeer ongunstig met de nieuwe box zou dit dan voor een gelijk huidig pakket internet+TV+Thema zenders+nieuwe box ongeveer ~7 euro goedkoper zijn. Kan ik dit compleet omzetten?

Hallo ik heb drie oude entone kamai 510B modem waarvan ik dagelijks de modem moet resetten/rebooten om de werking te stabiliseren. Ze vallen regelmatig spontaan uit. Kan ik deze inruilen voor nieuwe betere types ? Tevens heb ik nog een oude draytek vigor2132fvn  modem in de meterkast al vanaf de Vodafone periode waarvan de wifi ook heel beperkt is. Zou ik hier ook een betere type voor kunnen krijgen ?

 

Mvg,

 

Albert Venerma 

Beste, 

ik zou graag mijn oude Entone (Vodafone) kastje om laten ruilen voor een nieuwere mediabox.  Deze is inmiddels al zo veroudert. Tijdens verhuizing heb ik al wel nieuwe modem gekregen, maar de mediabox is toen niet vernieuwd. 
 

Dank alvast! 
 

met vriendelijke groet, 

 

Sven van Hamond 
 


 

 

Ook zou gebruik willen maken van het omruilen van mijn tv-box voor de nieuwe mediabox 

Gr.

Hallo,

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

Hallo,

Ik heb de TV boxen teruggestuurd. Maar nu staat in mijn account dat de boxen niet zijn ontvangen en dat er 180 euro in rekening gebracht gaat worden. Als ik bij de Track & Trace kijk van het pakket is deze inderdaad nog niet bezorgd. Ik heb het wel op tijd verstuurd. Kan deze 180 euro misschien niet in rekening worden gebracht?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kuno, logische vraag, ik helder het graag voor je op! Als je beide TV Boxen wil vervangen betaal je € 2,50 meer per maand. Dit komt door de kosten van de Mediabox. Als je alleen de harddiskrecorder wil vervangen ga je niets meer betalen per maand.

Geef het gerust aan waar je keuze op valt, ik help je hier graag mee!

Reageer