Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3822 reacties

• is een Top Poster
  • October 26, 2020

De afstands is hard gevallen op de grond, waardoor hij niet meer werkt.

• is een Top Poster
  • October 26, 2020

De afstandsbediening is hard gevallen op de grond. Hierdoor doet hij het helemaal niet meer.

• is een Top Poster
  • October 26, 2020

S.v.p. een nieuwe afstandsbediening sturen naar: XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen.

• is een Top Poster
  • October 26, 2020

S.v.p. een nieuwe afstandsbediening sturen naar: XXXX

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 27, 2020

Hoi @GertK, welkom op de Community!

Ik zie dat je inmiddels al contact opgenomen hebt met onze Klantenservice om een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Deze zal binnen vier tot maximaal zeven werkdagen geleverd worden. Veel kijkplezier toegewenst en en vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😉

• is een nieuwe Poster
  • October 28, 2020

Hallo 

Ik ben helaas de afstandbediening van onze 3e tv kastje kwijt .hoe kan ik een nieuwe bestellen .

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 29, 2020

Hoi @geerthovingh, oei dat wordt lastig TV-kijken, maar niet gevreesd! 😄 Ik heb meteen een nieuwe besteld en je zult binnen vier tot maximaal zeven werkdagen weer kunnen zappen - vaak is de levertijd zelfs korter. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 

Hi, 

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Kunnen jullie mij een nieuwe opsturen? Ik heb een entone zonder magenta knop. Dank

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 29, 2020

Hoi @reinier_grasveld, er komt een nieuwe afstandsbediening aan. Deze zal binnen maximaal zeven dagen bij je gearriveerd zijn. Veel kijkplezier toegewenst! 

P.s. de nieuwe ab heeft een magenta knop, maar kan net zoveel als de oude, geen zorgen dus! 😊

• is nieuwsgierig
  • October 29, 2020

1 afstandsbediening ben ik kwijt andere is kapot gevallen.

Graag 2 nieuwe afstandsbedieningen 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 30, 2020

Goedemorgen @Bjorn0657, goed dat je het aangeeft! Je ontvangt binnen maximaal vier tot zeven werkdagen de nieuwe afstandsbedieningen. 

Veel kijkplezier straks en vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! Een mooi weekend toegewenst! 😄

• is nieuwsgierig
  • October 30, 2020

Super we kijken nu via de telefoon  is niet optimaal

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 30, 2020

@Bjorn0657 Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat kleine scherm word je op een gegeven moment wel zat. Nog eventjes geduld en dan kun je weer op normale wijze genieten! 

Stay safe and healthy!

• is net lid geworden
  • October 31, 2020

1 van mijn kinderen heeft de afstandsbediening verstopt... Zou er een nieuwe toegestuurd kunnen worden? 

• is net lid geworden
  • November 1, 2020

Goedenavond, 

M'n schoonpa heeft z'n afstandsbediening laten vallen. Reset geprobeerd en overige instellingen maar helaas zonder succes. Kan hij een nieuwe afstandsbediening ontvangen? 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 2, 2020

Hoi @Mhoeben7, nu al aan het verstoppen en het is nog niet eens Pasen! :rabbit2: Nee hoor, natuurlijk krijg jij een nieuwe afstandsbediening toegestuurd.

Hoi @Wilberts, ach dat kan gebeuren, geen probleem! Ik heb meteen een nieuwe toegestuurd. 

Houden jullie alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe! 

• Doet lekker mee
  • November 6, 2020

Goedemorgen, 

Gisteravond heeft mijn hond mijn afstandsbediening opgegeten. Wat kan ik doen om een nieuwe opgestuurd te krijgen? 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 6, 2020

Goedemorgen @Veelbellen, dat is altijd nog beter dan wanneer je hond je huiswerk opeet! Haha nee hoor, ik stuur je graag meteen een nieuwe toe. Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen, alsjeblieft? Dan bestel ik zo snel mogelijk een nieuw model voor je! 😉

• is aangemoedigd
  • November 6, 2020

Onze afstandsbediening is kapot! helllpppppp kan ik een nieuwe krijgen aub? thanks alvast!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 6, 2020

@leonmonen Natuurlijk kan dat, goed dat je hier om hulp vraagt! Er komt meteen een nieuwe afstandsbediening aan. Binnen vier tot zeven werkdagen zal het pakketje in de bus liggen. Alvast veel kijkplezier en een schitterend weekend toegewenst!

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😁

• is een Top Poster
  • November 6, 2020

Ik heb 3 entone tv kastjes en van één van de kastjes is de afstandsbediening defect. Een aantal toetsen (met name de nummertoetsen) werken niet meer. Nieuwe batterijen en reset al geprobeerd.
Kan ik een nieuwe ontvangen?

Heb ook al een PB getuurd naar Jason.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 6, 2020

Hoi @DerPaulie, top dat je alles al geprobeerd hebt! Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)! 😁

• is een Top Poster
  • November 9, 2020

Goedemorgen,

Mijn afstandsbedieningen zijn helaas kapot gemaakt door de hond. Ik zou graag een nieuwe willen krijgen als dat mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Jessie Roelofs

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 9, 2020

Goedemorgen @Jessie1986, er komt een nieuwe, dog-proof afstandsbediening jouw kant op, deze ziet er iets minder appetijtelijk uit! 😉 Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

P.s. vergeet niet om de tip van TMTV te gebruiken op pagina één (onderaan het originele bericht)!

• is een Top Poster
  • November 9, 2020

Super, bedankt!