Skip to main content

Voicemail vaste telefoon werkt niet meer.

  • 17 April 2024
  • 60 reacties
  • 709 Bekeken

Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.

Bvd, Tom

60 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nog geen concrete update @FraRin, ze zijn het nog steeds aan het onderzoeken! 

@Tommie van Odido is er al een update te geven op dit probleem we ontvangen nog steeds geen emails met voicemail als attachment. Wanneer gaat dit weer werken?

Ik verwacht dat het nooit meer gaat werken!! Zit met hetzelfde probleem. 

Reputatie 5
Badge

Nog geen concrete update @FraRin, ze zijn het nog steeds aan het onderzoeken! 


Nu wordt het wel erg vervelend, we zijn een maand verder en het werkt nog steeds niet!?

 

Reputatie 1

Klopt hier werkt het ook nog niet. Zeer slechte zaak van Odido om niet te blijven communiceren over wat er nu gaat gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +3

@HereIsTom @FraRin Ik heb meteen mijn collega bericht om na te gaan of er al een update is. Echter krijg ik te horen dat het issue  complexer is dan verwacht, waardoor dit nog in onderzoek is. 

Ik kan jullie in ieder geval verzekeren dat mijn collega’s druk bezig zijn om de oorzaak te achterhalen en dit op te lossen! 

Reputatie 5
Badge

@Teresa van Odido Dank voor je reactie, dan hoop ik toch wel dat dit nu snel wordt opgelost, want het is zeer vervelend als je geen bericht krijg dat er een voicemail is.

Reputatie 1

Beste Odido wat is hier de status van, welke planning zit erachter om dit weer te laten werken?

 

@Teresa van Odido @Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Het is op dit moment nog in onderzoek @FraRin, hopelijk binnenkort meer informatie. 

Reputatie 1

Sinds begin april loopt dit al en nog steeds geen planning of uitsluitsel dat het weer gaat werken. Odido mij al diverse keren benaderd voor glas ipv dsl maar als dit niet gaat werken dan stap ik over naar ander glas KPN of Vodafone. Ik begrijp niet hoe Odido met vaste klanten omgaat meer dan 15 jaar klant maar dat telt schijnbaar niet. 

Reputatie 5
Badge

Ook ik vind het teleurstellend van Odido dat dit zo lang moet duren, het heeft jarenlang goed gewerkt en nu kan men na bijna 4 maanden nog steeds het probleem niet oplossen!?  😓

Reageer