Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.
Bvd, Tom
Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.
Bvd, Tom
Ah oke dus het gaat echt om de e-mail die verstuurd wordt
Hallo
En nog steeds werkt het niet, ze kunnen wel inspreken, maar krijg geen e-mail dat er een voicemail is.
Misschien dat
Ik ga morgen wéér bellen. Ik denk toch niet dat het aan mijn vrij oude telefoon ligt. Maandag was alles nog goed bij Tele2 en nu heb ik Odido....en werkt het niet meer. Toch vreemd...zal echt aan Odido liggen.
Tele2 en Odido zijn echt andere producten. Daarom in Tele2 mobiel opgegaan in Odido maar het oude Tele2 thuis/vast product is Tele2 gebleven. Omdat koper lijnen worden uitgefaseerd in Nederland sterft dat vanzelf uit....
Hoi
Hi
Hallo
Vandaag weer met Odido gebeld hierover en na overleg met de technische dienst is er een ticket ingelegd bij de TD (ik denk 2de lijns support), ik zou binnen 3 dagen iets horen. zal ivm hemelvaart wel volgende week worden denk ik. probleem is nu wel duidelijk bij Odido.
Ja, ik hetzelfde. Werd trouwens gebeld door Odido als reactie op mijn ticket en alles zou weer werken. Kwam zeker weten een e-mail van mijn voicemail. NIET DUS! Weer gebeld. Kreeg nu een andere medewerkster die alles heeft uitgeprobeerd. Ze heeft mij op mijn vaste nummer gebeld, bericht ingesproken, maar kreeg GEEN e-mail. Zij heeft dat gecontroleerd maar kan me niet helpen. Weer een bericht voor de TD gemaakt…….😭….wordt weer over een paar dagen gebeld…...ook omdat de nummerherkenning niet werkt! En als het dan nog niet lukt, komt er een monteur hier. Moet het allemaal nog zien. Het ligt niet aan het telefoontoestel. Is ook geprobeerd. En nu kan ik wel een paar keer per dag 1233 bellen om te horen of er een voicemailbericht is, maar mijn telefoonrekening loopt daardoor steeds meer op. 13 cent starttarief en 13 cent per minuut. Lekkere business zo. Wordt vervolgd ( mag je hopen)
Hallo
Ja, hier hetzelfde. Werd vanmorgen gebeld dat alles in orde is en de instellingen goed staan. Nou, dat wist ik onderhand zelf ook wel dat die goed staan. Er klopt iets niet bij Odido. De connectie voicemail-email is niet goed. Nu wéér een ticket aangemaakt…….😭
Ik mag toch hopen dat Odido ziet dat dit bij meerdere mensen speelt en dus niet aan de apparatuur thuis ligt. De voicemail werkt namelijk gewoon alleen krijg je dus geen e-mail meer van de voicemail dus moet het wel ergens bij Odido zelf liggen.
Ik hoop dat
Ah oke dus het gaat echt om de e-mail die verstuurd wordt
Hoi Tommie, is er al een oplossing gevonden voor het versturen voicemail bericht naar e-mail? Ik heb nog steeds niks gehoord.
Ik mag toch hopen dat Odido ziet dat dit bij meerdere mensen speelt en dus niet aan de apparatuur thuis ligt. De voicemail werkt namelijk gewoon alleen krijg je dus geen e-mail meer van de voicemail dus moet het wel ergens bij Odido zelf liggen.
Ik hoop dat
Ik heb ook geen nummermelding meer. Medewerkster klantenservice heeft daarstraks mijn vaste nummer ingesproken , maar geen email. Nu weer wachten op een vervolg…..en maar steeds telefoontjes betalen om die voicemail te bellen…. klopt toch niet? Is een probleem bij Odido. Mij is een monteur beloofd als ze het niet in orde krijgen, maar lijkt me geen zaak voor een monteur.
Hi
Ze zijn nog steeds bezig met het onderzoek
Ze zijn nog steeds bezig met het onderzoek
Dank voor de reactie. Ik zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen van de technische dienst……..hoop wel zeer binnenkort een oplossing te hebben. Dit is echt heel vervelend voor me. Heb die vaste telefonische aansluiting met melding voicemail berichten hard nodig in mijn situatie. En elke keer bellen naar de voicemail om te zien of er een bericht is ingesproken kost me steeds geld...en dat is niet volgens afspraak.
Hi
Hallo
Ja, ik sluit me graag aan bij deze verhalen/problemen met voicemail. Ben onlangs overgestapt vanuit Tweak (overgenomen door Odido).
Ten eerste wilde ik op een ander e-mail adres mijn voicemails toegestuurd krijgen dan waarmee ik een Odido account heb gemaakt maar dat moest hetzelfde e-mailadres zijn. Vraag is dan waarom ik dat wel anders kan aangeven bij mijn voicemail instellingen… maar goed. Maar bij rechttrekken bleef het probleem overigens bestaan. Ik krijg nog steeds geen e-mails van mijn voicemail berichten.
Laatste update vanuit hen: ruim twee weken geleden (we’re working on it...)
Ja, dit is een uiterst vervelende situatie. Je betaalt nu ook voor een dienst die niet geleverd wordt.
Vanavond kwamen in Radar een aantal zaken van de provider Odido ter sprake die nog steeds niet werkten.
En ook dat er een compensatie voor een aantal van de gedupeerde mensen kon komen. Je hebt meer aan een oplossing dan aan een compensatie. Ik heb er weinig vertrouwen meer in dat de voicemail nog in een email afgeleverd word. Hopelijk komt er deze week nu eindelijk een oplossing.
Sinds een week de vaste telefonie van Odido ( was Tele-2 en alles goed). Ik krijg geen melding meer wanneer ik gebeld ben ( rood knipperlampje op de telefoon) en ook geen melding dus of er een voicemail bericht is ingesproken. Heb soms wel een voicemail bericht en dat heb ik dus gemist. Erg vervelend! Is belangrijk voor mij vanwege de paar mensen die me nodig hebben. Heb al regelmatig gecontroleerd met mijn mobiel, maar elk gesprek naar vaste telefonie moet ik betalen, voor niets dus. Al van de stroom gehaald; geen effect. Modem opnieuw opgestart: geen effect. Graag z.s.m. hulp hierbij. Oja, als ik word gebeld krijg ik de vermelding”Externe oproep” in plaats van de naam van de beller ( of onbekend).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.