Beantwoord

Problemen Nummerweergave bij vaste telefoon

  • 9 September 2019
  • 131 reacties
  • 14694 Bekeken


Toon eerste reactie

131 reacties

Reputatie 2

Hoi @Svlijmen,

 

Het zou nu opgelost moeten zijn! Ik ben gistermiddag naar mijn collega gelopen en zij heeft het vanmorgen verwerkt. Kun je me laten weten of dit zoden aan de dijk gezet heeft? :hugging:

Tot gisterenavond laat had ik nog steeds de oude firmware (. 9) op mijn modem en derhalve geen nummerweergave. Vanmorgen niet meer controleren, dus dat zal vanavond worden Jason

 

Reputatie 2

@Svlijmen Ik heb de regio indeling in de router op België gezet en daarna gewoon weer nummerweergave op mijn Panasonic dect telefoons.

Helaas bantak, bij mij nog steeds geen nummerweergave, eerst gaf hij helemaal niks aan en nu alleen '0' in het display. 

@Svlijmen  En Beller id op : Default

Servicemodus van gesprek : Europe Type ?

Reputatie 2

@Svlijmen  En Beller id op : Default

Servicemodus van gesprek : Europe Type ?

Ja dat stond al zo ingesteld

Ik neem aan dat de laatste update er ook staat ?

V 5.50 (ABPY.O) b12_20190730

Reputatie 1

Nog  geen mailtje gehad. (Het is nu 14-11-2019.)

 

Ja inderdaad ,dat heb ik gedaan , zoals in de handleiding staat en een herstart ja . Ook dat gedaan . De Panasonic ondersteunt zowel DTMF als FSK . Dat heb ik ook even opgezocht in de specificaties.
Het werkt ( nog ) niet en dat is lastig . 
  

Reputatie 2

V 5.50 (ABPY.O) b12_20190730

  • Gisteren dit nieuwe modem aangesloten
  •  
  • Firmware-versie
  • V5.50(ABPY.0)b9
  •  

Lijkt er toch op dat dit nog een oude firmware is , zou dit even melden bij support 

Ik kom van KPN daar werkte nummerweergave uitstekend ik heb klantenservice al gebeld maar daar heb je ook niets aan die geven hun mond maar een duw.

Ik zal graag een datum en een jaartal horen. vanaf 30 sept bij T-Mobile vanaf die tijd al bezig voor nummerweergave op mijn vaste telefoon.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Svlijmen Dat kan kloppen want het zou vanmorgen verwerkt zijn. Ik hoop oprecht dat het gelukt is, laat het vanavond maar weten! 

Ik heb vernomen in week 47 van dit jaar, als er niet weer iets tussen komt, iets waar ze goed in zijn is gebleken.

@mdsm dank voor je reactie ik heb alleen geen Voip toestel ,

ik heb ondertussen wel een oplossing gevonden door de regio indeling op België te zetten. @yalerta 

Houdt moet mensen…..

Ik heb hier een aantal maanden zitten meelezen omdat ik OOK dat probleem had….
Maar vannacht de update gehad en nummerweergave werkt hier op de Gigaset…

Nu maar hopen dat dit niet ten koste is gegaan van iets anders….:thinking:

Reputatie 3
@Doornekamp33 inmiddels is het al wel 3 maanden geleden dat "het probleem is gelocaliseerd en de oplossing is gevonden".
Het implementeren van die oplossing gaat blijkbaar over heel veel en ook nog eens traag werkende schijven. Dat is tegenwoordig toch al helemaal populair: verdeel een probleem over zoveel mogelijk partijen, zodat niemand zich verantwoordelijk voelt en ze allemaal naar elkaar kunnen wijzen en daarmee de klant van het kastje naar de muur sturen.😝

We hebben 1 dag , dan krijgen we een email. Toch?

Nee dit is niet leuk , graag een update als deze er is, heb zelf getest met een ander toestel,  deze werkt wel bij t mobile ADSL, maar helaas  probleem is echt het modem.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bantak,

 

Goed dat je het neergelegd hebt bij de techneuten. Zij hebben jouw vraag nu in behandeling en zullen normaal gesproken binnen 3 tot 5 werkdagen reageren vanaf het moment dat het aangekaart wordt. Zou je de oplossing die zij eventueel aandragen met ons willen delen als het zover is? Dan hebben andere users daar ook baat bij (indien zij het zelf kunnen oplossen natuurlijk). :relaxed:

Ik weet ook niet waarom het zo lang moet duren @wijbro2 , ik weet wel dat sinds ik bij T-Mobile zit er daarna heel veel mis ging en men gewoon mankracht te kort kwam, of dat nu nog naijlt, in ieder geval duurt het te lang en kost het klanten, ook omdat men niks openbaar meedeeld over het waarom en overal om heen draaid.
Zo ook de "grote TV upgrade" die rond september zou komen, niks meer van gehoort.

Hoi @Jason 

Ik reageerde op een bericht van @Svlijmen  omdat hij/zij dezelfde problemen had als ik met een Panasonic telefoon blijkt dat het modem wat geleverd is aan @Svlijmen  nog een oude firmware erop heeft staan,  en dan gaat het sowieso niet lukken.

 

Hoi @franpple,

Thanks voor het aankaarten van de problematiek! Ik denk graag met je mee. We zien vaker problemen met de telefoon van Panasonic. Ik laat graag onze technische dienst hier het hoofd over buigen, zodat de nummerherkenning weer volledig werkt. Ik ben hierop wel benieuwd hoe de telefoon is aangesloten op het modem. Is dit bijvoorbeeld direct of zit er een splitter of iets dergelijks tussen? Met deze extra informatie kan ik voor je aan de slag. Ik hoor het dan ook graag.

De monteur heeft het direct aangesloten op het modem . 

Reputatie 7
Hi @Rockiej1, zodra we de fix uitrollen brengen we jullie zeker op de hoogte!
Reputatie 2

Hoi @Jason 

Ik reageerde op een bericht van @Svlijmen  omdat hij/zij dezelfde problemen had als ik met een Panasonic telefoon blijkt dat het modem wat geleverd is aan @Svlijmen  nog een oude firmware erop heeft staan,  en dan gaat het sowieso niet lukken.

 

Vind het ook wel heel vreemd dat een nieuw aangesloten modem niet automatisch een update binnen haalt van de server. Je moet eerst contact leggen met de klantenservice van T-mobile waarna zij het bij de technische dienst neerleggen wat circa 1 werkweek kan duren. Was bij Telfort/KPN anders geregeld. Daar werd de update automatisch binnengehaald

@Svlijmen 

Is idd apart dat ze router voor uitlevering eerst niet updaten of het automatisch laten doen als je hem aansluit.

Hoop wel dat als de update er op staat dat je nummerweergave het dan doet 😊

Reageer