Vandaag is mijn TV-box ermee gestopt. Geen beeld en geen reactie op de afstandsbediening.
Reset van de TV-box geeft een scherm waarin ODIDO verklaart dat we een nieuw box zouden hebben ontvangen en die nog niet hebben aangesloten.
Geen bericht gehad en geen Box ontvangen.
bel 0800 0092 dan is het zo geregeld.
Na veel en vervelende menu's eindelijk een sprekend iemand aan de lijn.
Nogmaals een reset uitgevoerd en zowaar een algehele upgrade van de app in de TV-box.
Alles doorlopen maar nadat ook de systeemtijd gelijk is gezet, geen beeld.
Volgens de medewerker van ODIDO heel jammer, maar we krijgen een nieuwe box.
Voorlopig geen TV , totdat de nieuwe box(en) zijn ontvangen. Pech gehad.
Ik mag toch hopen dat het verrekend wordt met de factuur.
Dat Odido zo intelligent is dat ik 2 boxen ontvang.
Wat een waardeloze communicatie en minachting voor de klanten.
Als dit een voorteken voor de toekomst is, zal het klanten bestand snel afnemen.