Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3820 reacties

• is nieuwsgierig
  • October 6, 2020

Onze afstandsbediening is kwijt. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen. 

Alvast bedankt

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 7, 2020

Hoi @mycall65, indien het lampje vijf keer knippert bij elke handeling, dan is de ab inderdaad defect. Sorry dat je een defecte hebt ontvangen, ik stuur je meteen een nieuwe toe! De oude Vodafone versie is niet meer beschikbaar, maar ik verzeker je dat degene die nu opgestuurd wordt het wel doet.

Hoi @rreuver17, goed dat je het aangeeft. Een nieuwe ab is ook naar jou onderweg. De levertijd bedraagt gemiddeld vier tot maximaal zeven werkdagen - vaak is dit iets sneller!

• is aangemoedigd
  • October 7, 2020

Geweldig!

Dat is nou jammer. Afstandsbediening vanmorgen ontvangen, wat heel snel is.

Helaas: aangegeven dat het de afstandsbediening met de grijze knop moest zijn, maar de magenta ontvangen. Kan ik niks mee. 😔

Wat nu?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 7, 2020

@Gerdi Ik zie niet dat je aangegeven hebt dat het de ab met grijze knop had moeten zijn, want dan had ik je gelijk kunnen aangeven dat we deze niet meer uitsturen. 

Waarom zou je niets met de magenta ab kunnen? Ik help je graag, er is niets dat de magenta ab niet kan, wat de grijze wel kon. We komen er vast uit samen! 

• is aangemoedigd
  • October 7, 2020

@Gerdi Ik zie niet dat je aangegeven hebt dat het de ab met grijze knop had moeten zijn, want dan had ik je gelijk kunnen aangeven dat we deze niet meer uitsturen. 

Waarom zou je niets met de magenta ab kunnen? Ik help je graag, er is niets dat de magenta ab niet kan, wat de grijze wel kon. We komen er vast uit samen! 

Hij doet het. Heb nog een belangrijk probleem: kan hem niet uitzetten met knop 1???

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Gerdi 

Fijn dat het werkt! Je moet je magenta ab eerst koppelen via deze pagina. Bij sommige TV's duurt het btw echt een halve minuut tot een minuut voordat deze uitgaat via de genoemde methode, geen zorgen dus wanneer het wat langer duurt! 

• is aangemoedigd
  • October 8, 2020

Twintig keer geprobeerd. Hij gaat nou uit, alleen heb ik nu geen geluid.

wat een systeem.

• is aangemoedigd
  • October 8, 2020

Na heel veel geduld en veel gevloek, hebben we nu ook geluid. Pffffff.

• is net lid geworden
  • October 8, 2020

Hi! Onze afstandsbediening is stuk. Heel af en toe, als we geluk hebben, is het nog mogelijk om met dikke vertraging van zender te wisselen. We hebben alle stappen die mogelijk zijn al doorlopen. Het rode knopje gaat niet eens meer aan helaas. Kunnen we een nieuwe krijgen? :sweat_smile:

Groeten,
Sharon

• is net lid geworden
  • October 9, 2020

Hallo, onze afstandsbediening is stuk. Een groot aantal van de knoppen werkt niet goed meer. Is het mogelijk dat we een nieuwe kunnen ontvangen?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 9, 2020

Hoi @SharHil en @Anno1981, ik heb meteen twee nieuwe afstandsbedieningen besteld. Deze zullen ongeveer over vier tot zeven dagen (maximaal) bij jullie aankomen. Veel kijkplezier toegewenst straks - jullie kunnen in de tussentijd, als je een USB-toetsenbord hebt liggen, die tijdelijk aansluiten op je TV Box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! → Thanks @TMTV! 😁

• is nieuwsgierig
  • October 9, 2020

Goedemiddag, 

Mijn hond heeft gisteravond helaas de afstandsbediening kapot gebeten. Kan ik een nieuwe bestellen?

Met vriendelijke groet, 

Marion

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 9, 2020

Hoi @M.wever, het blijft een smakelijk speeltje als ik het zo lees! 😊 Ik stuur meteen een nieuwe ab op. Je kunt deze over vier tot maximaal zeven werkdagen verwachten - vaak is het iets sneller (een dag of drie, vier). Een mooi weekend toegewenst alvast!

• is net lid geworden
  • October 9, 2020

Goedemiddag,

Ik ben mijn afstandbediening al een tijdje kwijt en heb m nog steeds niet gevonden. Ik denk dat ie mee genomen is door kabouters. Zou ik misschien een nieuwe kunnen ontvangen? Groetjes :slight_smile:

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 9, 2020

Hoi @Nancyreibe, ach jeetje dat is niet heel fijn! Ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Een schitterend weekend toegewens ten stay safe! 😉

• is net lid geworden
  • October 10, 2020

Hoi,

mijn afstandsbediening heeft het avontuur “wasmachine” niet overleefd.. Kunnen jullie mij een nieuwe sturen? 

• heeft eerste post geplaatst
  • October 11, 2020

Goedemorgen,

Ik heb al sinds 2016 T Mobile thuis (voorheen vodafone) , maar mijn afstandbediening begint behoorlijke kuren te vertonen bepaalde knoppen reageren nauwelijks meer zoals de 1 en de tv aan. Ik zou graag een nieuwe krijgen . Ik heb nu nog een afstand bediening met vodafone erop.

Met vriendelijke groet 

Rene’

• is net lid geworden
  • October 11, 2020

Goedenavond,

Zo vaak de TV Box aan/uit gezet, dat de aan/uit knop op de afstandbediening steeds vaker dienst weigert. Andere knoppen op de AB doen het goed… Zou ik een nieuwe afstandsbediening toegestuurd kunnen krijgen?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 12, 2020

@moosputto Je afstandsbediening is dan wel op een waardige en avontuurlijke wijze ten onder gegaan, dat scheelt! 😉 Ik stuur je meteen een nieuwe toe. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd en veel kijkplezier toegewenst alvast.

@Witties64 Dat is geen prettige manier om met je ab te zappen en de TV te besturen; ik heb je een nieuwe toegestuurd. Veel kijkplezier toegewenst straks!

@StijnSp Ook jij ontvangt binnen maximaal één week een nieuwe ab!

Voor iedereen geldt het volgende: wanneer je een nieuwe ab ontvangt, let er dan wel op dat deze niet automatisch volledig gekoppeld is aan je (smart) TV → knoppen als volume en van zender wisselen werken wel, evenals de TV Box uitzetten, want dat signaal loopt direct naar de TV Box zelf. Wanneer je de nieuwe ab wilt koppelen zodat je nog maar één ab nodig hebt ter bediening, kijk dan op onze website voor uitleg: Hoe koppel ik de magenta afstandsbediening?

*Vergeet niet om de tip van @TMTV te gebruiken, mocht je een USB-toetsenbord thuis heb liggen. Dat maakt het zappen net iets fijner!

Stay safe!

• is nieuwsgierig
  • October 12, 2020

Mijn afstandsbediening is kwijt geraakt. Kunt U mij svp een nieuwe opsturen?

• is een nieuwe Poster
  • October 12, 2020

Goedemiddag, diverse knoppen op de afstandsbediening werken niet meer. Kunt u mij een nieuwe afstandsbediening opsturen?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 12, 2020

@ssomsen Heb je al overal in en rondom huis gekeken, ze kunnen zich goed verstoppen namelijk! Onder bankkussens, achter andere apparaten, in de bank, in een kinderkamer, zelfs in de koelkast - de koelkast is bij mij weleens voorgekomen, geen idee hoe, maar ik zal wel dorstig zijn geweest. Indien je alles al uitvoerig onderzocht hebt, stuur ik je graag een nieuwe toe! 

@Barsto Heb je alle stappen doorlopen om de ab weer werkend te krijgen? Vaak werken de knoppen niet doordat de batterijen bijvoorbeeld (grotendeels) leeg zijn of doordat de ab opnieuw gekoppeld moet worden aan de TV. Mocht het nog niet helpen, dan zorg ik er natuurlijk voor dat je zo snel mogelijk een nieuw model thuisgestuurd krijgt! 

• is een nieuwe Poster
  • October 12, 2020

batterijen vervangen heb ik al gedaan en het is met name dat de pijltjestoetsen bij extreem hard drukken pas reageren en zelfs dat werkt niet altijd.

• is nieuwsgierig
  • October 12, 2020

Jazeker, alles al meerdere dagen doorzocht. En paar weken gewacht om te kijken of deze toch niet ergens opdook, maar helaas. Dus zou gaarne een nieuwe ontvangen

• is nieuwsgierig
  • October 12, 2020

@ssomsen Heb je al overal in en rondom huis gekeken, ze kunnen zich goed verstoppen namelijk! Onder bankkussens, achter andere apparaten, in de bank, in een kinderkamer, zelfs in de koelkast - de koelkast is bij mij weleens voorgekomen, geen idee hoe, maar ik zal wel dorstig zijn geweest. Indien je alles al uitvoerig onderzocht hebt, stuur ik je graag een nieuwe toe! 

@Barsto Heb je alle stappen doorlopen om de ab weer werkend te krijgen? Vaak werken de knoppen niet doordat de batterijen bijvoorbeeld (grotendeels) leeg zijn of doordat de ab opnieuw gekoppeld moet worden aan de TV. Mocht het nog niet helpen, dan zorg ik er natuurlijk voor dat je zo snel mogelijk een nieuw model thuisgestuurd krijgt! 

Jazeker, alles al meerdere dagen doorzocht. En paar weken gewacht om te kijken of deze toch niet ergens opdook, maar helaas. Dus zou gaarne een nieuwe ontvangen