Ik heb dit onderwerp al voorbij zien komen in andere topics, maar heb toch maar een nieuw topic geopend. Voorbeeld van dit probleem is ook hier te zien: https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/ik-ontvang-geen-verificatie-smsjes-314873#post1513831
Ik heb dit probleem al sinds ik bijna drie jaar terug bij T-Mobile aansloot. Vorige keer dat ik om hulp vroeg moest ik 3 bedrijven/apps aangeven die mij zo'n verficiatie-SMS toestuurden en die ik niet heb ontvangen. Dat vond ik toen teveel moeite omdat dit niet zo'n groot probleem is voor mij en het mij toen om 1 app ging. Inmiddels heb ik wel meerdere bedrijven/apps (Tinder, Happn, Uber Eats). Het gaat om verificatie-SMS, dus normale SMS ontvang ik wel en ook SMS van DigiD, Thuisbezorgd en T-Mobile ontvang ik, al is alleen de SMS van DigiD een verficatie-SMS. Ik heb het ook al via een andere telefoon geprobeerd maar die krijgt de SMS van de drie bedrijven/apps ook niet binnen en ik heb ook niks geblokkeerd via My T-Mobile. Ik heb vandaag bij drie bedrijven een verificatie-SMS aangevraagd (Tinder, Happn, Uber Eats), die ik allen niet heb gekregen (tijdstip: tussen 13-14u). Bij twee van die apps is er geen andere mogelijkheid om te verifieren dus werd dit wel een probleem. Inmiddels ben ik wel zeker dat het dus aan de SIMkaart ligt.
Hopelijk kunnen jullie mij snel aan een oplossing helpen.
Beste antwoord door Antonibawoni
Bekijk origineel