Beantwoord

Vervangen Draytek Vigor 2132FVn


Beste T-mobile,

 

Onze modem is ondertussen sterk verouderd en moet dagelijks meermaals worden aan/uit worden gezet en/of een factory reset ondergaan om een beetje normaal te functioneren. Aangezien hier veel thuis wordt gewerkt is dit een erg vervelende situatie wat niet meer zo door kan gaan. 

Een firmware-update zit er sinds 28/11/2018 niet meer in. Naast voorgenoemde problemen zetten wij dan ook onze vraagtekens bij de veiligheid van dit modem, aangezien deze al dik 4 jaar vanuit DrayTek geen meer officiële ondersteuning meer heeft.

Als trouwe klant sinds 2016 zouden wij graag zo snel als mogelijk vervanging van deze verouderde modem zien door een nieuwe up to date exemplaar. Wij horen graag! 

 

Hartelijke groet! Van Waveren

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 28 March 2023, 08:58

Bekijk origineel

32 reacties

Hallo,

Wij willen ook onze oude Vigor laten vervangen. Is dit nog mogelijk?

Groetjes,

Fabian

Reputatie 6
Badge +2

@Fabian van Lier Dat is zeker weten mogelijk, ik heb het direct voor je in orde gemaakt! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om een afspraak met de monteur in te plannen. Het oude modem hoeven wij niet meer terug, deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Hallo,

ik zou i.v.m. regelmatige reboots ook graag de Vigor laten vervangen. Deze is nog uit het Vodafone thuis tijdperk. Gaat dus al een hele tijd mee en de apparatuur is idd eol. Ik verneem graag of dit tot de mogelijkheden behoort!

mvg,

Paul

Reputatie 6
Badge +2

@Paul van den Hout Natuurlijk, ik ruil het modem graag voor je om. Dit heb ik dan ook onmiddellijk voor je gedaan! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om een afspraak te maken met de monteur. Ik adviseer je om de afspraak pas in te plannen wanneer je het modem binnen hebt, dan weet je zeker dat alles goed gaat. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik help graag! 

Top! Gaan we doen. Bedankt en fijn weekend!

 

Gr,

 

Paul

Hi Teresa,

is er toevallig een track & trace beschikbaar van het modem?

mvg,

Paul

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paul van den Hout 

Zodra de modem is verstuurd dan krijg je een mail met een tracking code en je kan de bestelling dan ook volgen in je Odido account.

Reageer