[Opgelost] [28-02-2019] Traag vast internet en geen verbinding PSN en andere services
Bladzijde 2 / 3
Het zou fijn zijn als we " zo nu en dan" wat meer statusupdates krijgen over de storing. Met name omdat deze behoorlijk last heeft van willekeur en ook zeker tot behoorlijk in Zuid holland het glas netwerk raakt.
Weet niet of 't helpt maar heb een UOTrace gedaan naar EA omdat ik alsmaar niet kon inloggen op Origin en heb hier de resultaten. Alle 0% en 100% is allemaal goed maar de 34% op regel #15 is waar het fout gaat. Ben niet super met IT dus misschien dat iemand anders hier wat mee kan.
oh dat is al maanden zo. Voorheen was het Vodafone thuis, daarom zie je die er nog tussen staan. dat zal ook wel meer “vage” problemen oplossen hier op het forum.
Reputatie 1
Ik lijk alleen maar issues te hebben met amazonaws locaties over https. Oa github en xe.com zijn dan wel / dan niet bereikbaar.
21:25 We hebben een potentiële oorzaak gevonden en hebben contact met de betrokken partijen voor een oplossing.
Inloggen in het online spel Lord of the Rings online is niet mogelijk. De cliënt kan geen verbinding krijgen met de patcher. Al het andere van internet werkt wel, zoals Google, Netflix, e-mail, etc. Enkel Lord of the Rings online werkt niet.
Ook OpenDNS, Darksky, Dockerhub doen het een beetje of helemaal niet.
Als ik in mijn eigen logs kijk is het vannacht rond 2 uur al begonnen...
Als ik in mijn eigen logs kijk is het vannacht rond 2 uur al begonnen...
Reputatie 1
Sinds vanmorgen is er géén (internet) radiostation aan te roepen via mijn receiver
(bekabeld via de Draytek Vigor 2132 FVn router)
(bekabeld via de Draytek Vigor 2132 FVn router)
22:10 Er is meer zicht op een mogelijke oorzaak van het probleem. Onze experts werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar ik heb al een poosje geen packet loss meer op een bepaald adres!
edit: laat maar, nu weer wel.
edit: laat maar, nu weer wel.
edit: laat maar, nu weer wel.
Ik wilde net zeggen dat het hier nog steeds niet werkt!
Update ?
4:00
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Helaas, geen verschil. Ik heb nog steeds ongeveer 100/100 ipv de 750/750 waar ik voor betaal.
Reputatie 3
Loss is weg voor mij idd. thx
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Wat was het nou? Sommige van jullie forum bezoekers zijn hier wel geïnteresseerd in...
Reputatie 3
Te vroeg gejuicht, vanochtend was 't 0% loss, we zijn nu weer terug naar 25-45% packetloss binnen de CW backbone..
Dat word interessant met thuiswerken vandaag, gezien ik nu geen stabiele vpn met 't werk kan krijgen...
Dat word interessant met thuiswerken vandaag, gezien ik nu geen stabiele vpn met 't werk kan krijgen...
Ook nu is het weer zover dat PSN niet functioneerde, erg vervelend om dit twee dagen achter elkaar te hebben....
Inderdaad nog steeds issues... Na 24 uur nog steeds geen stabiele oplossing....
Omg T-mobile thuis vanmorgen deed alles het weer na behoren.
(Wat was het probleem?,, Zouden we als klant graag willen weten)
Want rond ca 11:45 kan ik weer mijn playstation netwerk niet benaderen.
Via mij hotspot wel dus probleem ligt weer bij jullie!
Wat is er nu al 2 dagen aan de hand met jullie 750mb glasvezel netwerk ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt.
(Wat was het probleem?,, Zouden we als klant graag willen weten)
Want rond ca 11:45 kan ik weer mijn playstation netwerk niet benaderen.
Via mij hotspot wel dus probleem ligt weer bij jullie!
Wat is er nu al 2 dagen aan de hand met jullie 750mb glasvezel netwerk ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt.
Het lijkt weer te werken. Op twitter zag ik Webcare aangeven dat er vanochtend een aanpassing was gedaan waardoor het weer "even" terug kon komen.
12:45
We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.
12:45
We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.
Waar is dit op gebaseerd? Ik zie nog steeds loss en een langzame verbinding.
Bladzijde 2 / 3
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.