Skip to main content

ik krijg Netflix-fout NW-2-5. Als de foutcode NW-2-5 optreedt, betekent dit meestal dat een netwerkprobleem voorkomt dat je apparaat de Netflix-service bereikt.

Momenteel kan  er geen steamingdienst Netflix met een  bekabelde 100MB verbinding(UTP) worden opgebouwd  tussen het T-mobile modem ”Drytek Vigor 2123F series” via T-Mobile vaste net(KPNnetwerkNL) naar de  Netflixservers,

Indien ik vervolgens deze streamingdienst Netflix met  een netwerkverbinding (via een hotspot 3,4MB) opbouw via mijn Mobiel (iphone5) met een T-Mobile mobiel abonnement  dan wordt probleemloos een verbinding met de netwerkservers van Netflix opgebouwd, en  mijn film op de smart TV afgespeeld.

je snapt dat dit ten koste gaat van mijn mobiele data,

Ik heb al diverse malen met Tmobile support gebeld en gevraagd of ze bepaalde instelling die nodig zijn te controle dit lukt zie niet

internetprovider moet ook controleren of je apparaat de volgende
vier adressen kan bereiken. Dit test een aantal verschillende
verbindingsmogelijkheden voor Netflix en of de DNS-server werkt waarmee
je bent verbonden:

* secure.netflix.com
* appboot.netflix.com
* uiboot.netflix.com
* fast.com

is er iemand die ervaring heeft met een oplossing

ik heb even gekeken.. en heb een statisch ip aangemaakt op de media kastjes… en DNS van google gebruikt… het lijkt in eerste instantie verholpen te zijn…... 🙂. Mocht het niet zo zijn, dan meldt ik me graag weer. Maar voor nu; erg bedankt!

@Netfixxer @bvandep212  @masterted Ons netwerkteam heeft een aantal concrete vragen, zouden jullie deze kunnen beantwoorden (ik heb de informatie al deels maar nog niet van iedereen volledig)? Dan gaan wij hier mee aan de slag!

• Wat is het merk en type TV?
  • Welke versie van Android draait hier op?
  • Welke foutmelding verschijnt er?
  • Wanneer is het probleem (exact) begonnen?
  • Wat is je klantnummer?
  • Welk type modem gebruik je?
  • Wat is de eventuele eigen oplossing?

Reageer