Beantwoord

Geen internet, TV, telefoon. LOS lampje knippert rood sinds vanmiddag.

  • 20 December 2022
  • 34 reacties
  • 984 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Het begint nu echt vervelend te worden. De klantenservice kan niet zeggen wanneer de netbeheerder dit komt oplossen, dus ik moet maar nog (dagen) blijven wachten.

Hotspot is een tijdelijke overbrugging, maar geen oplossing en als ik niet thuis ben heeft mijn studerende dochter geen internet - die heeft geen T-mobile abonnement.

Hoogste tijd dat T-mobile deze problemen serieuze neemt en zijn klanten geen dagen/ weken laat wachten op een oplossing door de hele zaak onnodig te vertragen - bv een monteur sturen al wetende dat hij de probleem niet gaat oplossen. Er zijn er veel andere op dit forum die precies dezelfde probleem hebben (gehad), maar de werwijze van T-mobile wordt niet aangepast en dat vind ik heel klant onvriendelijk.

Zat voorheen al veel jaren bij Ziggo en werd daar bij storingen direct, of snel daarna, geholpen - bij Ziggo heb ik nooit veel dagen lang zonder tv/ internet gezeten.

Ben net een maand klant bij T-mobile Thuis en zit ik al drie weken lang zonder de diensten. Het is echt een wanprestatie van T-mobile.

Reputatie 7

Hi @sgupta, merci voor het doorgeven! Ik kan je gelukkig geruststellen. De monteur heeft gisteren netjes de bevindingen doorgezet naar onze technische dienst. Dus zij gaan dit zo snel mogelijk verder oppakken, zodat jij heel rap weer online komt. We gaan dit voor je fixen.

@Cheyenne dank je wel voor de code.

De monteur van Guidion is net bij mij langs geweest, maar kon het probleem niet oplossen. Het vervangen van de kastje en de glasvezel kabel heeft geen verbetering gebracht.

Volgens hem ligt de probleem in de glasvezel verbinding vanuit de wijkcentrale maar daar kon hij zelf niet aankomen.

Zou jij graag hiervoor zorg willen dragen dat dit probleem zsm bij de wijkcentrale wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +5

Geen probleem @sgupta ik heb je zojuist een nieuwe code gestuurd via een privébericht. Succes en hou ons op de hoogte!

@Jason 

Zou jij graag nog een code willen sturen voor een unlimited data voucher voor de komende paar dagen. Wij zullen dat vanaf zaterdag a.s. nodig hebben.

Dank je wel.

 

Hi @sgupta, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Ik ben heel blij om te zien dat de afspraak is ingepland. Omdat ik net als Jason wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart de aankomende tijd, hoor ik het graag van je of ik je van een extra Unlimited Data voucher kan voorzien. Voor nu hele fijne feestdagen en weet dat je hier altijd aan kunt kloppen! 🎄

@Lisa Ik heb een afspraak kunnen inplannen met Guidion op 8 januari 2023. Door omstandigheden kan dat niet eerder.

Het probleem zit bij ons in de glasvezel verbinding vanaf de wijkcentrale naar de media convertor. Dit is ook door de klantenservice bevestigd. Op de media convertor knippert LOS rood en staat PON lampje UIT. Dit is een bekend probleem voor vele andere gebruikers in dit community en die geven vaak aan dat Guidion de probleem (voor hun) niet kon oplossen.

Guidion is van plan om modem/ kabels/ media convertor te controleren c.q. vervangen, maar dat gaat onze probleem niet oplossen tenzij ze bij de wijkcentrale de glasvezel verbinding ook kunnen controleren.

Wanneer Guidion naar verwachting dit probleem niet binnenhuis kan oplossen moeten wij opniew (lang) wachten op een niewue afspraak voor de wijkcentrale om dit op te lossen. Door deze werkwijze van T-mobile moeten veel klanten onnodig lang wachten op een oplossing.

Volgens mij moet T-mobile de verbinding in het wijkcentrale (laten) controleren zoals vele andere gebruikers in dit community ook hebben ervaren. Kan dit afspraak voor de wijkcentrale niet alvast worden ingepland bv voor 9 januari?

@Lisa Jij hebt zelf in eerder berichten aan andere gebruikers aangegeven dat T-mobile de glasvezel verbingdingen in de wijkcentrale eerder moeten (laten) checken.

Reputatie 7

Hi @sgupta, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Ik ben heel blij om te zien dat de afspraak is ingepland. Omdat ik net als Jason wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart de aankomende tijd, hoor ik het graag van je of ik je van een extra Unlimited Data voucher kan voorzien. Voor nu hele fijne feestdagen en weet dat je hier altijd aan kunt kloppen! 🎄

Goedemiddag @Jason mijn dank voor jou bericht en de snelle terugkoppeling.

Ik ben inmiddels door de klantenservice geinformeerd dat ik via een sms (vandaag nog?) een uitnodiging ga krijgen voor het maken van een afspraak met Guidion. Het is inderdaad vervelend, en zeker tijdens de kerstperiode zal het moeilijk zijn om een afspraak in te plannen.

Ik hou jou op de hoogte over de voortgang.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @sgupta, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Het is geen fijne indicatie wanneer de Glasvezel een breuk heeft. Ik zie dat de technische dienst er al mee aan de slag gaat en verwacht binnen vijf werkdagen dat de herstelwerkzaamheden de breuk herstellen. 

In de tussentijd: ik kan je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag. Ik stuur je meteen een vouchercode toe per privébericht. 

Laat het ons weten zodra de breuk gerepareerd is, alsjeblieft. Alvast bedankt en veel succes in de komende dagen!

Reageer