Geen internet en telefoon
Beste antwoord door PeterenReneNas
Bekijk origineelGeen internet en telefoon
Beste antwoord door PeterenReneNas
Bekijk origineelInternet lag er vandaag uit van 8.13 - 8.24 uur, van 10.05 - 12.59 uur, en opnieuw van 13.15 - 13.27 uur.
Oke, nu ligt alles er ook uit (sinds 10.05 uur). En vanochtend van 8.13 tot 8.24 uur ook.
Hi
Ondanks het nieuwe modem en dat het probleem opgelost zou zijn is het internet toch weer uitgevallen.
Ik had graag gelezen dat de monteur de verbinding voor je kon herstellen, maar we zijn hoe dan ook een stap verder in ons onderzoek. De technische dienst is op de hoogte gesteld van alle bevindingen en zal de zaak verder onderzoeken. Ik weet zeker dat zij een oplossing zullen vinden!
Heb je nog een geldige voucher code? Anders stuur ik gelijk je er nog een aantal toe!
Ik had ook eens om 10:00 ongeveer een afspraak met de monteur maar hij kwam pas rond 14:00 vanwege eerder genoemde reden.
Als het vandaag 12 mei is wel....
Hallo
Zolang je geen bericht hebt ontvangen dat de monteur is uitgevallen bestaat de kans dat hij later alsnog komt, het kan wat uitlopen bij andere klanten.
Maar weet je zeker dat hij vandaag komt?
Monteur Illias zou vanochtend rond 8.29 uur hier zijn, maar heb nog niemand gezien.
Ik heb een monteur voor je aangestuurd
Alles ligt er weer uit. Alles door T-mobile aangelegd
Even één ding: Welke beun heeft dit aangesloten? Je pon hoort met een schroefje vast te zitten op een stabiele ondergrond. Dit is wachten tot het ding een keer naar beneden kukelt en je glasvezelkabel naar zijn grootjes helpt.
Hey
Ik heb glasvezel. Internet lampje is rood. Van de converteren is de 2e lamp van links uit en de 2e van rechts knippert.
Ik kan het ticket niet heropenen
Hoe kan het ticket nou gesloten zijn, ik zou toch op de hoogte gehouden worden? Lampjes zijn nog hetzelfde als een maand terug dus open gewoon het ticket weer.
Hi
Inmiddels zijn we toch alweer 3 weken verder en blijft de ellende voortduren. Misschien moet het even opgeschaald worden?
Laat je het mij weten als je nog een voucher code of iets anders nodig hebt? Ik sta paraat om verder te helpen!
Internet & tv ligt er weer uit.
Hallo Teresa, nee de Unlimited voucher code heb ik nog niet.
Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit door te geven, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. De technische dienst is op de hoogte gebracht. Zij gaan dit gelijk opnieuw voor je onderzoeken en oplossen.
Maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Zo niet, stuur ik deze natuurlijk graag naar je toe!
Helaas, alles ligt er weer uit!
Hoi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.