Beantwoord

Geen internet en telefoon

  • 11 April 2024
  • 33 reacties
  • 190 Bekeken

Geen internet en telefoon

icon

Beste antwoord door PeterenReneNas 12 April 2024, 17:42

Bekijk origineel

33 reacties

Internet lag er vandaag uit van 8.13 - 8.24 uur, van 10.05 - 12.59 uur, en opnieuw van 13.15 - 13.27 uur.

Oke, nu ligt alles er ook uit (sinds 10.05 uur). En vanochtend van 8.13 tot 8.24 uur ook.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PeterenReneNas, zou je het drie dagen in de gaten willen houden en de tijstippen van uitval willen noteren voor mij? Graag ontvang ik die data dan na drie dagen om het beter te onderzoeken! 

Ondanks het nieuwe modem en dat het probleem opgelost zou zijn is het internet toch weer uitgevallen.

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Goed dat je dit aangeeft. Gelukkig zie ik dat de monteur inmiddels is langs geweest! 

Ik had graag gelezen dat de monteur de verbinding voor je kon herstellen, maar we zijn hoe dan ook een stap verder in ons onderzoek. De technische dienst is op de hoogte gesteld van alle bevindingen en zal de zaak verder onderzoeken. Ik weet zeker dat zij een oplossing zullen vinden! 

Heb je nog een geldige voucher code? Anders stuur ik gelijk je er nog een aantal toe!

Reputatie 7
Badge +15

@PeterenReneNas 

Ik had ook eens om 10:00 ongeveer een afspraak met de monteur maar hij kwam pas rond 14:00 vanwege eerder genoemde reden.

Als het vandaag 12 mei is wel....

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PeterenReneNas 

Zolang je geen bericht hebt ontvangen dat de monteur is uitgevallen bestaat de kans dat hij later alsnog komt, het kan wat uitlopen bij andere klanten.

Maar weet je zeker dat hij vandaag komt?

Monteur Illias zou vanochtend rond 8.29 uur hier zijn, maar heb nog niemand gezien.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een monteur voor je aangestuurd @PeterenReneNas. Je ontvangt zodadelijk een bericht om een afspraak in te plannen!

Alles ligt er weer uit. Alles door T-mobile aangelegd

Reputatie 3

Even één ding: Welke beun heeft dit aangesloten? Je pon hoort met een schroefje vast te zitten op een stabiele ondergrond. Dit is wachten tot het ding een keer naar beneden kukelt en je glasvezelkabel naar zijn grootjes helpt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @PeterenReneNas, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en nu lijk je weer online te zijn? 

Ik heb glasvezel. Internet lampje is rood. Van de converteren is de 2e lamp van links uit en de 2e van rechts knippert.

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan het ticket niet heropenen @PeterenReneNas. Ik moet een nieuw ticket hiervoor inschieten. Ik heb alleen nog geen antwoord op mijn vraag, je gaf in je vorige bericht geen antwoord op de snelheid van het knipperen. 

Hoe kan het ticket nou gesloten zijn, ik zou toch op de hoogte gehouden worden? Lampjes zijn nog hetzelfde als een maand terug dus open gewoon het ticket weer.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PeterenReneNas, het ticket was gesloten omdat je online was op 17-04, echter lijkt het erop dat je weer offline bent. Kan je mij vertellen wat de lampjes laten zien op het ONT?

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

 

Inmiddels zijn we toch alweer 3 weken verder en blijft de ellende voortduren. Misschien moet het even opgeschaald worden?

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar ik zie dat er nog een ticket openstaat naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, maar voor nu moet ik je vragen nog iets langer geduld te hebben. Heel erg bedankt voor je geduld en begrip! 

Laat je het mij weten als je nog een voucher code of iets anders nodig hebt? Ik sta paraat om verder te helpen! 

Internet & tv ligt er weer uit.

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Ik heb de code gelijk naar je gestuurd in een privébericht! 

Hallo Teresa, nee de Unlimited voucher code heb ik nog niet.

Reputatie 6
Badge +2

@PeterenReneNas Jeetje, mijn oprechte excuses voor deze ervaring!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit door te geven, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. De technische dienst is op de hoogte gebracht. Zij gaan dit gelijk opnieuw voor je onderzoeken en oplossen. 

Maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Zo niet, stuur ik deze natuurlijk graag naar je toe! 

Helaas, alles ligt er weer uit!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @PeterenReneNas, super fijn dat alles het weer doet! Ik heb voor de zekerheid een meting gestart en hier zie ik het ook in terug. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer