Skip to main content

Geen internet en telefoon

Hallo @PeterenReneNas 

Heb je thuis een glasvezel of DSL abonnement?

Is het internet lampje op de router rood? Indien je een mediaconverter hebt welke lampjes branden of knipperen daarop? Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de blauwe WAN poort?

Je kan de mediaconverter ook herstarten door de stroom er even af te halen.


Ik heb glasvezel. Internet lampje is idd rood. Van de converteren is de 2e lamp vanlunks uit en de 2e van rechts knippert.

 


@PeterenReneNas 

Heb je de Huawei ONT ook voor even van het stroom gehaald? Als het PON lampje knippert dan is er wel een glasvezel signaal maar er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de wijkcentrale.


Tv werkt ook niet, dus wordt wel vervelend nu.


Ja, de Huyawei heb ik ook uit en aan gezet, net als het modem (diverse keren).


Pon lampje knippert inderdaad


Het werkt nu in ieder geval weer even.


@PeterenReneNas 

De verbinding kan inderdaad vanzelf weer online komen wanneer de stoorzender is verwijderd.


Hoi @PeterenReneNas, super fijn dat alles het weer doet! Ik heb voor de zekerheid een meting gestart en hier zie ik het ook in terug. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana


Helaas, alles ligt er weer uit!


@PeterenReneNas Jeetje, mijn oprechte excuses voor deze ervaring!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit door te geven, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. De technische dienst is op de hoogte gebracht. Zij gaan dit gelijk opnieuw voor je onderzoeken en oplossen. 

Maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Zo niet, stuur ik deze natuurlijk graag naar je toe! 


Hallo Teresa, nee de Unlimited voucher code heb ik nog niet.


@PeterenReneNas Ik heb de code gelijk naar je gestuurd in een privébericht! 


Internet & tv ligt er weer uit.


@PeterenReneNas Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar ik zie dat er nog een ticket openstaat naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, maar voor nu moet ik je vragen nog iets langer geduld te hebben. Heel erg bedankt voor je geduld en begrip! 

Laat je het mij weten als je nog een voucher code of iets anders nodig hebt? Ik sta paraat om verder te helpen! 


Inmiddels zijn we toch alweer 3 weken verder en blijft de ellende voortduren. Misschien moet het even opgeschaald worden?


Hi @PeterenReneNas, het ticket was gesloten omdat je online was op 17-04, echter lijkt het erop dat je weer offline bent. Kan je mij vertellen wat de lampjes laten zien op het ONT?

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

 


Hoe kan het ticket nou gesloten zijn, ik zou toch op de hoogte gehouden worden? Lampjes zijn nog hetzelfde als een maand terug dus open gewoon het ticket weer.


Ik kan het ticket niet heropenen @PeterenReneNas. Ik moet een nieuw ticket hiervoor inschieten. Ik heb alleen nog geen antwoord op mijn vraag, je gaf in je vorige bericht geen antwoord op de snelheid van het knipperen. 


Ik heb glasvezel. Internet lampje is rood. Van de converteren is de 2e lamp van links uit en de 2e van rechts knippert.


Hey @PeterenReneNas, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en nu lijk je weer online te zijn? 


Even één ding: Welke beun heeft dit aangesloten? Je pon hoort met een schroefje vast te zitten op een stabiele ondergrond. Dit is wachten tot het ding een keer naar beneden kukelt en je glasvezelkabel naar zijn grootjes helpt.


Alles ligt er weer uit. Alles door T-mobile aangelegd


Ik heb een monteur voor je aangestuurd @PeterenReneNas. Je ontvangt zodadelijk een bericht om een afspraak in te plannen!


Monteur Illias zou vanochtend rond 8.29 uur hier zijn, maar heb nog niemand gezien.


Reageer