Skip to main content

Geen internet en telefoon

Hallo @PeterenReneNas 

Zolang je geen bericht hebt ontvangen dat de monteur is uitgevallen bestaat de kans dat hij later alsnog komt, het kan wat uitlopen bij andere klanten.

Maar weet je zeker dat hij vandaag komt?


Als het vandaag 12 mei is wel....

 


@PeterenReneNas 

Ik had ook eens om 10:00 ongeveer een afspraak met de monteur maar hij kwam pas rond 14:00 vanwege eerder genoemde reden.


@PeterenReneNas Goed dat je dit aangeeft. Gelukkig zie ik dat de monteur inmiddels is langs geweest! 

Ik had graag gelezen dat de monteur de verbinding voor je kon herstellen, maar we zijn hoe dan ook een stap verder in ons onderzoek. De technische dienst is op de hoogte gesteld van alle bevindingen en zal de zaak verder onderzoeken. Ik weet zeker dat zij een oplossing zullen vinden! 

Heb je nog een geldige voucher code? Anders stuur ik gelijk je er nog een aantal toe!


Ondanks het nieuwe modem en dat het probleem opgelost zou zijn is het internet toch weer uitgevallen.


Hi @PeterenReneNas, zou je het drie dagen in de gaten willen houden en de tijstippen van uitval willen noteren voor mij? Graag ontvang ik die data dan na drie dagen om het beter te onderzoeken! 


Oke, nu ligt alles er ook uit (sinds 10.05 uur). En vanochtend van 8.13 tot 8.24 uur ook.


Internet lag er vandaag uit van 8.13 - 8.24 uur, van 10.05 - 12.59 uur, en opnieuw van 13.15 - 13.27 uur.


Hey @PeterenReneNas, ik zie inderdaad dat er geen connectie is op de WAN tussen 10.00/13.00. Waar dit doorkomt durf ik niet te zeggen. Het modem valt niet uit maar er komt gewoon niks binnen. Ik heb het opnieuw doorgezet naar de technische dienst! 


Oke, vandaag tussen 16.25 en 16.37 uur lag alles er ook uit.


En ook van 16.45 - 17.08 uur.


En ook plat van 17.40 - 19.03 uur.


Ook nu ligt het weer plat, eerst van 15.39 - 15.43 uur en vervolgens vanaf 15.57 tot heden. Ik kreeg gisteren om 16.44 uur een bericht van Odido dat de problemen opgelost zouden zijn, ik mag aannemen dat dat een vergissing was? Nog geen minuut later was alles weer offline.


Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?


Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?

 

Overstappen naar freedom en al het gezeik met uitval van internet is voorbij.

 

Ik had uw probleem namelijk ook, toen ik bij vodafone zat.

Een paar keer per maand moest ik het modem (draytek) uit en aanzetten om weer online te komen.

 

Na overstap naar *Mod edit: kritiek en feedback mag absoluut geuit worden en dit pakken we ook graag op. Dergelijke reclame-uitingen zijn niet toegestaan volgens de huisregels.*


Hoi @PeterenReneNas, heel fijn dat je nog extra tijdstippen kon aanleveren, top! Het onderzoek staat nog open en ik zal de data en tijden toevoegen aan het lopende onderzoek. Zodra er meer bekend is nemen we contact met je op.

Ik hoop dat we snel tot de bodem komen, ik zie je graag snel weer genieten!


Vandaag weer de melding gehad dat alle problemen zijn opgelost, toch ligt alles er weer uit. Vandaag sinds 16.38 uur. 


Hoi @PeterenReneNas, ik heb het direct nagekeken! Als het goed is heb je gesproken met een collega van de klantenservice en is er voorgesteld om je modem te vervangen en dit te testen. Klopt dit? Groetjes, Ishana


Ja dat klopt, 2 weken geleden kreeg ik ook al een nieuw modem van het laatste type. Dus ik heb er 0,0 procent vertrouwen in dat dit iets gaat uitmaken.


@PeterenReneNas Dat kan ik mij goed voorstellen, ik hoop met heel mijn hart dat dit modem de oplossing zal zijn. Mocht dit toch niet het geval zijn, laat het mij dan weten. Ik wil graag dat wij een werkende oplossing voor jou vinden en daar ga ik mijn uiterste best voor doen! 


Gistermiddag het modem geïnstalleerd maar gisteravond van 22.40 tot 3.03 uur lag alles er alweer uit.


Opnieuw ligt alles plat, gisteravond om 22.50 uur oom al. Ik wil graag weten wat we nu gaan doen. 2 maanden om een storing op te lossen lijkt me erg overdreven. Dus zeg het maar.....


Ik heb ook weer een code voor internet nodig. Oude is verlopen


QR code voor het terugsturen van het modem is trouwens ook ongeldig, dus kom dat ding maar zelf ophalen. Ik ben het meer dan zat met jullie.


Hey @PeterenReneNas, er lijkt inderdaad geen signaal op de lijn te zitten op dit moment. Ik heb een nieuw ticket ingeschoten voor de technische dienst. Zij zullen dit verder gaan onderzoeken. Ik heb je ook een nieuwe vouchercode toegestuurd in een privébericht. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen! 


Reageer