Geen internet en telefoon
Hallo
Zolang je geen bericht hebt ontvangen dat de monteur is uitgevallen bestaat de kans dat hij later alsnog komt, het kan wat uitlopen bij andere klanten.
Maar weet je zeker dat hij vandaag komt?
Als het vandaag 12 mei is wel....
Ik had ook eens om 10:00 ongeveer een afspraak met de monteur maar hij kwam pas rond 14:00 vanwege eerder genoemde reden.
Ik had graag gelezen dat de monteur de verbinding voor je kon herstellen, maar we zijn hoe dan ook een stap verder in ons onderzoek. De technische dienst is op de hoogte gesteld van alle bevindingen en zal de zaak verder onderzoeken. Ik weet zeker dat zij een oplossing zullen vinden!
Heb je nog een geldige voucher code? Anders stuur ik gelijk je er nog een aantal toe!
Ondanks het nieuwe modem en dat het probleem opgelost zou zijn is het internet toch weer uitgevallen.
Hi
Oke, nu ligt alles er ook uit (sinds 10.05 uur). En vanochtend van 8.13 tot 8.24 uur ook.
Internet lag er vandaag uit van 8.13 - 8.24 uur, van 10.05 - 12.59 uur, en opnieuw van 13.15 - 13.27 uur.
Hey
Oke, vandaag tussen 16.25 en 16.37 uur lag alles er ook uit.
En ook van 16.45 - 17.08 uur.
En ook plat van 17.40 - 19.03 uur.
Ook nu ligt het weer plat, eerst van 15.39 - 15.43 uur en vervolgens vanaf 15.57 tot heden. Ik kreeg gisteren om 16.44 uur een bericht van Odido dat de problemen opgelost zouden zijn, ik mag aannemen dat dat een vergissing was? Nog geen minuut later was alles weer offline.
Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?
Ik snap niets van de codes die ik krijg en de monteur verbreekt de verbinding al voordat ik boe of bah kan zeggen. Hoe nu verder?
Overstappen naar freedom en al het gezeik met uitval van internet is voorbij.
Ik had uw probleem namelijk ook, toen ik bij vodafone zat.
Een paar keer per maand moest ik het modem (draytek) uit en aanzetten om weer online te komen.
Na overstap naar *Mod edit: kritiek en feedback mag absoluut geuit worden en dit pakken we ook graag op. Dergelijke reclame-uitingen zijn niet toegestaan volgens de huisregels.*
Hoi
Ik hoop dat we snel tot de bodem komen, ik zie je graag snel weer genieten!
Vandaag weer de melding gehad dat alle problemen zijn opgelost, toch ligt alles er weer uit. Vandaag sinds 16.38 uur.
Hoi
Ja dat klopt, 2 weken geleden kreeg ik ook al een nieuw modem van het laatste type. Dus ik heb er 0,0 procent vertrouwen in dat dit iets gaat uitmaken.
Gistermiddag het modem geïnstalleerd maar gisteravond van 22.40 tot 3.03 uur lag alles er alweer uit.
Opnieuw ligt alles plat, gisteravond om 22.50 uur oom al. Ik wil graag weten wat we nu gaan doen. 2 maanden om een storing op te lossen lijkt me erg overdreven. Dus zeg het maar.....
Ik heb ook weer een code voor internet nodig. Oude is verlopen
QR code voor het terugsturen van het modem is trouwens ook ongeldig, dus kom dat ding maar zelf ophalen. Ik ben het meer dan zat met jullie.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.