Geen internet en telefoon
Beste antwoord door PeterenReneNas
Bekijk origineelGeen internet en telefoon
Beste antwoord door PeterenReneNas
Bekijk origineelHallo
Heb je thuis een glasvezel of DSL abonnement?
Is het internet lampje op de router rood? Indien je een mediaconverter hebt welke lampjes branden of knipperen daarop? Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de blauwe WAN poort?
Je kan de mediaconverter ook herstarten door de stroom er even af te halen.
Ik heb glasvezel. Internet lampje is idd rood. Van de converteren is de 2e lamp vanlunks uit en de 2e van rechts knippert.
Heb je de Huawei ONT ook voor even van het stroom gehaald? Als het PON lampje knippert dan is er wel een glasvezel signaal maar er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de wijkcentrale.
Tv werkt ook niet, dus wordt wel vervelend nu.
Ja, de Huyawei heb ik ook uit en aan gezet, net als het modem (diverse keren).
Pon lampje knippert inderdaad
Het werkt nu in ieder geval weer even.
De verbinding kan inderdaad vanzelf weer online komen wanneer de stoorzender is verwijderd.
Hoi
Helaas, alles ligt er weer uit!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit door te geven, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. De technische dienst is op de hoogte gebracht. Zij gaan dit gelijk opnieuw voor je onderzoeken en oplossen.
Maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Zo niet, stuur ik deze natuurlijk graag naar je toe!
Hallo Teresa, nee de Unlimited voucher code heb ik nog niet.
Internet & tv ligt er weer uit.
Laat je het mij weten als je nog een voucher code of iets anders nodig hebt? Ik sta paraat om verder te helpen!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.