Wow! Zag je dat Mb'tje voorbij vliegen? Niet? Dat kan kloppen, want vanaf 10-01-2018 is het mogelijk om súpersnel te kunnen internetten via T-Mobile Thuis.
Nieuw: 750 mbps
Met onze nieuwe 750/750 mbps glasvezel internet ben je connected without limits. Uploaden met een snelheid van 750 mbps én downloaden met een snelheid van 750 mbps! Dankzij deze extreem snelle internetverbinding kun je met zoveel apparaten als je wilt tegelijkertijd gebruikmaken van het netwerk. Zelfs als alle gezinsleden op hetzelfde moment op het internet zitten, gaat het uploaden van grote bestanden of het downloaden van je favoriete serie ongelooflijk snel. Dus tegelijkertijd Netflixen, online gamen, een tv-programma in HD kwaliteit bekijken, het maken van een back-up in de cloud en vloeiend Skypen met kristalhelder geluid... Het kan allemaal.
Dat wil ik! Wat kost dat?
Voor slechts € 37,50 per maand ben jij de Speedy Gonzales van het internet. Dat is spotgoedkoop! Uiteraard kun je dit ook combineren met TV en/of Vast Bellen. Heb je ook nog eens een Mobiel-abonnement van T-Mobile? Dan ontvang je nóg meer voordelen. Ben je een nieuwe klant en neem je een Alles-in-1-abonnement, ontvang je de eerste zes maanden zelfs extra veel korting.
Hoe bestel ik deze supersnelle internetsnelheid?
Via onze website kun je een bestelling plaatsen. De postcodecheck geeft meteen aan of deze supersnelle internetverbinding mogelijk is op jouw adres.
Ik ben al klant bij T-Mobile Thuis, kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 750 mbps?
Dat kan zeker! Afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres kun je de snelheid verhogen. Stuur ons een berichtje, wij checken jouw adres en maken het voor je in orde.
Zijn jullie al klaar voor het magentakleurige tijdperk van supersnel internet? Wij wel! Let's go met die snelheid!
[Breaking news] Vanaf nu supersnel internetten met 750 mbps
Bladzijde 3 / 4
T Mobile zit vooral zichzelf in de weg hiermee.
Technisch is het gewoon mogelijk. kosten technisch goedkoper om alle wba klanten over te zetten naar odf vanaf 50mbit mits ze nog een jaar blijven. er hoeft geen monteur langs te kommen bij de klant alleen een patch door reggefiber.
of ik moet ergens iets missen.... ik ben ook maar een klant....
Technisch is het gewoon mogelijk. kosten technisch goedkoper om alle wba klanten over te zetten naar odf vanaf 50mbit mits ze nog een jaar blijven. er hoeft geen monteur langs te kommen bij de klant alleen een patch door reggefiber.
of ik moet ergens iets missen.... ik ben ook maar een klant....
Ik wacht in goede hoop af op een mogelijkheid tot het laten omzetten ODF naar WBA!
WBA naar ODF dus...
Het lijkt me technisch inderdaad niet moeilijk om te zetten (patchen). Mogelijk dat Reggefiber het probleem ook mede veroorzaakt. Kwestie van duidelijke afspraken maken, is niet meer van deze tijd dat dit zo moeilijk moet gaan.
Hoi @R0KH
Ik ga graag na wat er op jouw adres mogelijk is. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag. Dan hoop ik dat het een stuk makkelijker kan maken! 🙂
Ik ga graag na wat er op jouw adres mogelijk is. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag. Dan hoop ik dat het een stuk makkelijker kan maken! 🙂
Hey!
Hoe lang duurt het meestal voordat de aanpassingen aan de snelheden doorgevoerd zijn? De bevestigingsmail suggereert dat het meteen doorgevoerd is maar als ik speedtests (de app, bekabeld) draai dan heb ik nog steeds 100/100 ipv 750/750.
Hoe lang duurt het meestal voordat de aanpassingen aan de snelheden doorgevoerd zijn? De bevestigingsmail suggereert dat het meteen doorgevoerd is maar als ik speedtests (de app, bekabeld) draai dan heb ik nog steeds 100/100 ipv 750/750.
Hoi Carloes,
Ik help je hier graag mee. Wanneer heb je de wijziging doorgevoerd? Het kan soms een paar dagen duren voordat het is doorgevoerd. Houd je me op de hoogte van jouw situatie?
Ik help je hier graag mee. Wanneer heb je de wijziging doorgevoerd? Het kan soms een paar dagen duren voordat het is doorgevoerd. Houd je me op de hoogte van jouw situatie?
Tja, ik wacht intussen nog op
Het zou T-Mobile sieren als dit niet alleen maar als zoethoudertje bedoeld is en met een update komt. Ben nog steeds erg benieuwd wat zo'n omzetting nu daadwerkelijk zo moeilijk maakt.
Hi @R0KH
Wees gerust! Ik ben je niet vergeten. 🙂 Het staat nog steeds. Er werd mij een indicatie van eind augustus gegeven. Ik ben wat huiverig met het geven van een garantie, maar ik kan wel zeggen dát het gaat gebeuren. Het tijdstip is alleen nog niet bekend. Zodra ik meer weet, zal ik een privébericht sturen.
Wees gerust! Ik ben je niet vergeten. 🙂 Het staat nog steeds. Er werd mij een indicatie van eind augustus gegeven. Ik ben wat huiverig met het geven van een garantie, maar ik kan wel zeggen dát het gaat gebeuren. Het tijdstip is alleen nog niet bekend. Zodra ik meer weet, zal ik een privébericht sturen.
Ik help je hier graag mee. Wanneer heb je de wijziging doorgevoerd? Het kan soms een paar dagen duren voordat het is doorgevoerd. Houd je me op de hoogte van jouw situatie?
Hoi Sterre,
Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie. Helaas is mijn Internet nog steeds 'gewoon' 100/100. Ik gok dat er iets mis gegaan is met de bestelling want ik zie dat ik wel de rekening krijg voor 750/750 maar niet de snelheid.
Dat ziet er wel allemaal goed uit. gebruik je switches om meerdere computers aan te sluiten ?
Ja, maar bij het speedtesten haal ik die bewust er tussen uit (dus sluit ik mijn PC met draad direct op de DrayTek aan). Speedtest haalt ook echt exact 100/100, zoals voorheen. Ik heb voor de volledigheid het ook even mijn de laptop van mijn vriendin geprobeerd, zelfde resultaat. Lijkt er verdacht veel op dat er 'gewoon' nog een oud 100/100 profiel op die lijn zit.
voor de zekerheid nog even vragen.
als je de laptop direct heb aangesloten is de lan poort op het dashboard dan groen of oranje ?
als je de laptop direct heb aangesloten is de lan poort op het dashboard dan groen of oranje ?
als je de laptop direct heb aangesloten is de lan poort op het dashboard dan groen of oranje ?
Groen.
Ik heb (in anticipatie) ook al een nieuwe router besteld, al lost dat natuurlijk niet dit probleem op (want ik zou met een directe verbinding op de DrayTek natuurlijk wel de 750/750 moeten halen), maar wie weet heeft de NIC van m'n vriendin haar laptop kuren en blijft hij daarom op 100/100 haken.
Hi Carloes, geen probleem hoor, heb je een goede vakantie gehad? 🙂 Ik zie dat je toevallig net al gebeld hebt en één van mijn collega's heeft een probleem met de demping van je aansluiting vastgesteld. Ik verwacht dat we een monteur bij je langs gaan sturen om dit zo snel mogelijk te verhelpen!
Hoi Carloes,
Fijn dat de monteur het probleem (deels) heeft kunnen oplossen! Ik heb jouw lijn opnieuw gecheckt, het ziet er goed uit en de juiste snelheid wordt doorgevoerd. Merk jij nog steeds een lagere up snelheid?
Fijn dat de monteur het probleem (deels) heeft kunnen oplossen! Ik heb jouw lijn opnieuw gecheckt, het ziet er goed uit en de juiste snelheid wordt doorgevoerd. Merk jij nog steeds een lagere up snelheid?
Hoi @Sterre ,
Helaas, nog steeds maar 360mbit up.
Helaas, nog steeds maar 360mbit up.
Hallo @Soundwork008 ,
Demping is eigenlijk altijd te hoog (er komt niet meer licht in de kabel), maar ook afhankelijk van de wavelength. hoe lager hoe hoger de demping. de kabel in de grond heeft meestal niet een te hoge demping.
Voorkomende problemen:
Patchkabel in een te korte bocht
conector zit er niet goed in
vuil of schade op de connector (NIET IN DE CONECTOR KIJKEN)
Bij ODF kan T-Mobile meten vanaf de glasswitch wat de demping is op de kabel. maar niet zien waar de fout zit. .
Demping is eigenlijk altijd te hoog (er komt niet meer licht in de kabel), maar ook afhankelijk van de wavelength. hoe lager hoe hoger de demping. de kabel in de grond heeft meestal niet een te hoge demping.
Voorkomende problemen:
Patchkabel in een te korte bocht
conector zit er niet goed in
vuil of schade op de connector (NIET IN DE CONECTOR KIJKEN)
Bij ODF kan T-Mobile meten vanaf de glasswitch wat de demping is op de kabel. maar niet zien waar de fout zit. .
Hoi @Carloes
Ik zou graag met de eer strijken, maar dit lijkt gewoon een gevalletje 'intrainen'. Kennelijk moest de upload nog even wennen aan deze supersnelheden. ;)
Fijn dat nu alles met warpsnelheid gaat. Bedankt voor de update!
Ik zou graag met de eer strijken, maar dit lijkt gewoon een gevalletje 'intrainen'. Kennelijk moest de upload nog even wennen aan deze supersnelheden. ;)
Fijn dat nu alles met warpsnelheid gaat. Bedankt voor de update!
Hallo @Sander ,
Ik denk dat ik ook last heb van het bovenstaande demping probleem. Zit al een tijdje op 750/750, maar kom rechtstreeks bekabeld niet boven de 160/160. Zouden jullie de demping kunnen meten?
Alvast bedankt!
Ik denk dat ik ook last heb van het bovenstaande demping probleem. Zit al een tijdje op 750/750, maar kom rechtstreeks bekabeld niet boven de 160/160. Zouden jullie de demping kunnen meten?
Alvast bedankt!
Hi gustav, ik heb het voor je nagekeken en je demping ziet er prima uit! Negen van de tien keer ligt het halen van de maximale snelheid bij 750 Mbps niet aan de binnenkomende aansluiting maar aan wat er op de modem aan is gesloten. Ik zie een verbinding op poort 1 en een verbinding op poort 3 maar ik heb geen verbinding met je TV Boxen, klopt dat? Zou je mij wat toe kunnen lichten wat je allemaal aan hebt gesloten en op welke manier (heb je er bijvoorbeeld een switch tussen)? Dan kijken we graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.