Wow! Zag je dat Mb'tje voorbij vliegen? Niet? Dat kan kloppen, want vanaf 10-01-2018 is het mogelijk om súpersnel te kunnen internetten via T-Mobile Thuis.
Nieuw: 750 mbps
Met onze nieuwe 750/750 mbps glasvezel internet ben je connected without limits. Uploaden met een snelheid van 750 mbps én downloaden met een snelheid van 750 mbps! Dankzij deze extreem snelle internetverbinding kun je met zoveel apparaten als je wilt tegelijkertijd gebruikmaken van het netwerk. Zelfs als alle gezinsleden op hetzelfde moment op het internet zitten, gaat het uploaden van grote bestanden of het downloaden van je favoriete serie ongelooflijk snel. Dus tegelijkertijd Netflixen, online gamen, een tv-programma in HD kwaliteit bekijken, het maken van een back-up in de cloud en vloeiend Skypen met kristalhelder geluid... Het kan allemaal.
Dat wil ik! Wat kost dat?
Voor slechts € 37,50 per maand ben jij de Speedy Gonzales van het internet. Dat is spotgoedkoop! Uiteraard kun je dit ook combineren met TV en/of Vast Bellen. Heb je ook nog eens een Mobiel-abonnement van T-Mobile? Dan ontvang je nóg meer voordelen. Ben je een nieuwe klant en neem je een Alles-in-1-abonnement, ontvang je de eerste zes maanden zelfs extra veel korting.
Hoe bestel ik deze supersnelle internetsnelheid?
Via onze website kun je een bestelling plaatsen. De postcodecheck geeft meteen aan of deze supersnelle internetverbinding mogelijk is op jouw adres.
Ik ben al klant bij T-Mobile Thuis, kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 750 mbps?
Dat kan zeker! Afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres kun je de snelheid verhogen. Stuur ons een berichtje, wij checken jouw adres en maken het voor je in orde.
Zijn jullie al klaar voor het magentakleurige tijdperk van supersnel internet? Wij wel! Let's go met die snelheid!
Bladzijde 1 / 4
750mbit over wifi.... Dit lukt je bij geen enkele provider dus dat is een kul verhaal om dat aan te halenn om over te stappen...
Als je de illusie hebt dat dit draadloos te halen is, zou ik als ik jou was eerst even onderzoek doen voordat je zomaar wat begint te roepen.
500-750mbit is altijd alleen bedraad te halen.
Via AC wifi op 5ghz, een meter vanaf je accesspoint komt er in praktijk maximaal een 250mbit overheen in best case scenario.
Als je de illusie hebt dat dit draadloos te halen is, zou ik als ik jou was eerst even onderzoek doen voordat je zomaar wat begint te roepen.
500-750mbit is altijd alleen bedraad te halen.
Via AC wifi op 5ghz, een meter vanaf je accesspoint komt er in praktijk maximaal een 250mbit overheen in best case scenario.
@RoGEK Dit is precies mijn punt. Ik weet ook wel dat je op de wifi geen 750 haalt maar als je alles sneller wilt aanbieden en je komt vervolgens met een, naar mijn mening, waardeloze router die de 100 niet eens haalt, dan sla je compleet de plank mis. Ik had verwacht uit te komen tussen de 200 en 250 maar haal nu de 80 niet eens.
Het maakt niet uit welke provider je hebt of het nu provider x of y is elke provider zal om de kosten te drukken op de eerste plaats bezuinigen op de apparatuur welke ze uitdeelt aan de klanten, zelf ben ik al sinds januari 2013 klant van Vodafone thuis/T-mobile en nog steeds tot volle tevredenheid heb eigenlijk nooit storing gehad op internet tv werkt perfect zelfs met nog van die antieke amino 140 boxjes, internet heb ik uiteraard via de glasvezel aangezien DSL er bij mij absoluut niet inkomt dan nog veel liever de coax van Ziggo.
Wel vind ik net als waarschijnlijk meer T-mobile klanten de Draytek glasvezelmodem voorzichtig gezegd maar een matig tot slecht ding het heeft alleen maar 2,4Ghz heb je internet van 100 of meer mbit heb je er niks aan of een betere router er achter hangen, is je Draytek zoals vaak gebeurd in de meterkast geplaatst vergeet het dan maar helemaal dan mag je blij zijn dat je 40Mbit van de 50Mbit haalt.
Wel vind ik net als waarschijnlijk meer T-mobile klanten de Draytek glasvezelmodem voorzichtig gezegd maar een matig tot slecht ding het heeft alleen maar 2,4Ghz heb je internet van 100 of meer mbit heb je er niks aan of een betere router er achter hangen, is je Draytek zoals vaak gebeurd in de meterkast geplaatst vergeet het dan maar helemaal dan mag je blij zijn dat je 40Mbit van de 50Mbit haalt.
Ik ben sinds gisteren aangesloten, maar ik ben nu al teleurgesteld in T-mobile.
Mensen die ik ken met Telfort of KPN krijgen gewoon een netto Xperiabox met 5GHz AC WiFi. En wat krijg je bij T-Mobile met een 750mbps abonnement? Een antiek ding met 2,4Ghz WiFi.
Leuk excuus Sander dat dit een solide zakelijk modem is, maar wat heb ik daar als consument aan? Als de concurrentie wel een fatsoenlijk modem+router weet te leveren? Betaal jij even het acces point wat ik nu kan gaan aanschaffen? Die kosten had ik bij een andere provider niet gehad. Absurd dat jullie het aandurven om zo'n slechte oplossing te leveren en dan hard te roepen dat jullie 750mpbs leveren.
Mensen die ik ken met Telfort of KPN krijgen gewoon een netto Xperiabox met 5GHz AC WiFi. En wat krijg je bij T-Mobile met een 750mbps abonnement? Een antiek ding met 2,4Ghz WiFi.
Leuk excuus Sander dat dit een solide zakelijk modem is, maar wat heb ik daar als consument aan? Als de concurrentie wel een fatsoenlijk modem+router weet te leveren? Betaal jij even het acces point wat ik nu kan gaan aanschaffen? Die kosten had ik bij een andere provider niet gehad. Absurd dat jullie het aandurven om zo'n slechte oplossing te leveren en dan hard te roepen dat jullie 750mpbs leveren.
Hoi @Brian , inmiddels is de monteur geweest en ik haal inderdaad 750mbit down. Up nog niet echt (haal ± 350mbit), behalve tijdens de storing van vanmorgen
. Is dat nog te fixen?

Wees gerust! Ik ben je niet vergeten. 🙂 Het staat nog steeds. Er werd mij een indicatie van eind augustus gegeven. Ik ben wat huiverig met het geven van een garantie, maar ik kan wel zeggen dát het gaat gebeuren. Het tijdstip is alleen nog niet bekend. Zodra ik meer weet, zal ik een privébericht sturen.
Dankje
Garanties verwacht ik niet, zeker niet wat de termijn betreft, maar het is wel fijn te weten dat er mogelijkheden zijn om dit alsnog omgezet te krijgen.
Ik wacht het geduldig af weer en ga genieten van het weer en de vakantie.
Hi R0KH,
Ik ben het helemaal met je eens, sorry dat je van ons geen communicatie hebt gezien en ook sorry voor de verwarring! Ik heb direct voor je gekeken naar de situatie. Ik leg je graag uit wat er aan de hand is. Ik zie dat de termen ODF en WBA je bekend zijn, hiermee ga ik het uitleggen. Wil je meer uitleg, schroom dan niet om het te vragen! Ik help je op weg.
Leuk dat je interesse hebt in de supersnelle snelheid! De reden dat je via jouw abonnement de 750 mbps niet kunt aanvragen, is omdat je via ons WBA-netwerk diensten afneemt. ODF is op jouw adres mogelijk, daarom laat de postcodecheck op onze website zien dat 750 mbps te bestellen is. Dit geldt echter alleen voor wanneer er een nieuw abonnement aangesloten wordt.
Het aanpassen via My T-Mobile Thuis van de internetsnelheid is sinds kort ingevoerd. Hiermee maken we het jou en onze klanten makkelijker om sneller van snelheid te wisselen. Zo te merken zit hier nog een mankement in, want jij zou deze optie inderdaad niet te zien moeten krijgen. Ik heb dit direct gemeld bij de ontwikkelaars van de omgeving, zij zijn hiermee aan de slag gegaan. Ik hoop zeer snel terugkoppeling van ze te krijgen en ook hoop ik dat de functie uitgeschakeld wordt voor klanten die deze snelheid niet kunnen bestellen. Als ik je in de tussentijd kan helpen met je internetsnelheid, laat het me weten!
Ik ben het helemaal met je eens, sorry dat je van ons geen communicatie hebt gezien en ook sorry voor de verwarring! Ik heb direct voor je gekeken naar de situatie. Ik leg je graag uit wat er aan de hand is. Ik zie dat de termen ODF en WBA je bekend zijn, hiermee ga ik het uitleggen. Wil je meer uitleg, schroom dan niet om het te vragen! Ik help je op weg.
Leuk dat je interesse hebt in de supersnelle snelheid! De reden dat je via jouw abonnement de 750 mbps niet kunt aanvragen, is omdat je via ons WBA-netwerk diensten afneemt. ODF is op jouw adres mogelijk, daarom laat de postcodecheck op onze website zien dat 750 mbps te bestellen is. Dit geldt echter alleen voor wanneer er een nieuw abonnement aangesloten wordt.
Het aanpassen via My T-Mobile Thuis van de internetsnelheid is sinds kort ingevoerd. Hiermee maken we het jou en onze klanten makkelijker om sneller van snelheid te wisselen. Zo te merken zit hier nog een mankement in, want jij zou deze optie inderdaad niet te zien moeten krijgen. Ik heb dit direct gemeld bij de ontwikkelaars van de omgeving, zij zijn hiermee aan de slag gegaan. Ik hoop zeer snel terugkoppeling van ze te krijgen en ook hoop ik dat de functie uitgeschakeld wordt voor klanten die deze snelheid niet kunnen bestellen. Als ik je in de tussentijd kan helpen met je internetsnelheid, laat het me weten!
Hi JSlijkhuis, een kaart is erg lastig gebleken maar onze community heeft een fantastisch overzicht gemaakt in dit topic!
Hi R0KH, bedankt voor je duidelijke boodschap en ik begrijp zeker je gevoel hierin. Ik heb dit gedeeld binnen de organisatie met het verzoek om nog een keer goed te kijken naar de mogelijkheden voor een overstap van WBA naar ODF. Dit heeft effect gehad en we gaan ons er opnieuw over buigen. Om de verwachtingen reëel te houden, ik kan niet beloven dat het overstappen daadwerkelijk mogelijk wordt maar weet dat je stem gehoord wordt!
Hey Brian,
Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. De provider Tweak is een mooi alternatief die helaas nog niet beschikbaar is, ik denk dat ze momenteel kijken naar de animo. Anyway, die zouden met 1Gb internet een leuk alternatief vormen met de prijs die ze vragen.
Een beetje gezonde concurrentie zou ook geen kwaad kunnen mijns inziens. Nu voelt het aan als geen keuze hebben en daarbij is de 'lock-in' doormiddel van jullie "Alles onder een dak" optie ook niet erg bevorderlijk voor dit gevoel. Het is dat ik nog een beetje korting krijg, maar ik heb al gezien dat ik er niet veel beter van ben geworden.
Ik wacht in goede hoop af op een mogelijkheid tot het laten omzetten ODF naar WBA!
T Mobile zit vooral zichzelf in de weg hiermee.
Technisch is het gewoon mogelijk. kosten technisch goedkoper om alle wba klanten over te zetten naar odf vanaf 50mbit mits ze nog een jaar blijven. er hoeft geen monteur langs te kommen bij de klant alleen een patch door reggefiber.
of ik moet ergens iets missen.... ik ben ook maar een klant....
Technisch is het gewoon mogelijk. kosten technisch goedkoper om alle wba klanten over te zetten naar odf vanaf 50mbit mits ze nog een jaar blijven. er hoeft geen monteur langs te kommen bij de klant alleen een patch door reggefiber.
of ik moet ergens iets missen.... ik ben ook maar een klant....
Dat ziet er wel allemaal goed uit. gebruik je switches om meerdere computers aan te sluiten ?
Ik wacht in goede hoop af op een mogelijkheid tot het laten omzetten ODF naar WBA!
WBA naar ODF dus...
Het lijkt me technisch inderdaad niet moeilijk om te zetten (patchen). Mogelijk dat Reggefiber het probleem ook mede veroorzaakt. Kwestie van duidelijke afspraken maken, is niet meer van deze tijd dat dit zo moeilijk moet gaan.
Ik help je hier graag mee. Wanneer heb je de wijziging doorgevoerd? Het kan soms een paar dagen duren voordat het is doorgevoerd. Houd je me op de hoogte van jouw situatie?
Hoi Sterre,
Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie. Helaas is mijn Internet nog steeds 'gewoon' 100/100. Ik gok dat er iets mis gegaan is met de bestelling want ik zie dat ik wel de rekening krijg voor 750/750 maar niet de snelheid.
Hoi @R0KH
Ik ga graag na wat er op jouw adres mogelijk is. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag. Dan hoop ik dat het een stuk makkelijker kan maken! 🙂
Ik ga graag na wat er op jouw adres mogelijk is. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag. Dan hoop ik dat het een stuk makkelijker kan maken! 🙂
Hey!
Hoe lang duurt het meestal voordat de aanpassingen aan de snelheden doorgevoerd zijn? De bevestigingsmail suggereert dat het meteen doorgevoerd is maar als ik speedtests (de app, bekabeld) draai dan heb ik nog steeds 100/100 ipv 750/750.
Hoe lang duurt het meestal voordat de aanpassingen aan de snelheden doorgevoerd zijn? De bevestigingsmail suggereert dat het meteen doorgevoerd is maar als ik speedtests (de app, bekabeld) draai dan heb ik nog steeds 100/100 ipv 750/750.
Hi @R0KH
Wees gerust! Ik ben je niet vergeten. 🙂 Het staat nog steeds. Er werd mij een indicatie van eind augustus gegeven. Ik ben wat huiverig met het geven van een garantie, maar ik kan wel zeggen dát het gaat gebeuren. Het tijdstip is alleen nog niet bekend. Zodra ik meer weet, zal ik een privébericht sturen.
@JSlijkhuis Om te controleren of 750 Mbps beschikbaar is op jouw adres kan je toch het beste de postcode checker op onze website gebruiken ;)
@erik33 Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om van WBA naar ODF over te stappen, we zijn wel aan het bekijken of we dit in de toekomst wel mogelijk kunnen maken maar dit is nog niet zeker.
@erik33 Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om van WBA naar ODF over te stappen, we zijn wel aan het bekijken of we dit in de toekomst wel mogelijk kunnen maken maar dit is nog niet zeker.
Tja, ik wacht intussen nog op
Het zou T-Mobile sieren als dit niet alleen maar als zoethoudertje bedoeld is en met een update komt. Ben nog steeds erg benieuwd wat zo'n omzetting nu daadwerkelijk zo moeilijk maakt.
Hoi Carloes,
Ik help je hier graag mee. Wanneer heb je de wijziging doorgevoerd? Het kan soms een paar dagen duren voordat het is doorgevoerd. Houd je me op de hoogte van jouw situatie?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.