Wow! Zag je dat Mb'tje voorbij vliegen? Niet? Dat kan kloppen, want vanaf 10-01-2018 is het mogelijk om súpersnel te kunnen internetten via T-Mobile Thuis.
Nieuw: 750 mbps
Met onze nieuwe 750/750 mbps glasvezel internet ben je connected without limits. Uploaden met een snelheid van 750 mbps én downloaden met een snelheid van 750 mbps! Dankzij deze extreem snelle internetverbinding kun je met zoveel apparaten als je wilt tegelijkertijd gebruikmaken van het netwerk. Zelfs als alle gezinsleden op hetzelfde moment op het internet zitten, gaat het uploaden van grote bestanden of het downloaden van je favoriete serie ongelooflijk snel. Dus tegelijkertijd Netflixen, online gamen, een tv-programma in HD kwaliteit bekijken, het maken van een back-up in de cloud en vloeiend Skypen met kristalhelder geluid... Het kan allemaal.
Dat wil ik! Wat kost dat?
Voor slechts € 37,50 per maand ben jij de Speedy Gonzales van het internet. Dat is spotgoedkoop! Uiteraard kun je dit ook combineren met TV en/of Vast Bellen. Heb je ook nog eens een Mobiel-abonnement van T-Mobile? Dan ontvang je nóg meer voordelen. Ben je een nieuwe klant en neem je een Alles-in-1-abonnement, ontvang je de eerste zes maanden zelfs extra veel korting.
Hoe bestel ik deze supersnelle internetsnelheid?
Via onze website kun je een bestelling plaatsen. De postcodecheck geeft meteen aan of deze supersnelle internetverbinding mogelijk is op jouw adres.
Ik ben al klant bij T-Mobile Thuis, kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 750 mbps?
Dat kan zeker! Afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres kun je de snelheid verhogen. Stuur ons een berichtje, wij checken jouw adres en maken het voor je in orde.
Zijn jullie al klaar voor het magentakleurige tijdperk van supersnel internet? Wij wel! Let's go met die snelheid!
Bladzijde 4 / 4
Hallo JeroenTGT,
De snelheden van tegenwoordig zijn zo hoog dat je ook nog goede hardware moet hebben om de snelheid te kunnen halen. dit lukt niet over WiFi ook niet met 5Ghz AC. je apparaat kan dit niet aan.
Het leveren van een super snelle internet verbinding. hoort ook een super snelle UTP kabel bij om dit te kunnen halen. Neemt niet weg dat ik het er wel mee eens ben dat er een 5ghz AC oplossing zou moeten zijn. ik ben er alleen niet van overtuigt dat dit in het modem zou moeten zitten. en los access point met 5Ghz blijkt in de praktijk een betere oplossing te zijn.
De snelheden van tegenwoordig zijn zo hoog dat je ook nog goede hardware moet hebben om de snelheid te kunnen halen. dit lukt niet over WiFi ook niet met 5Ghz AC. je apparaat kan dit niet aan.
Het leveren van een super snelle internet verbinding. hoort ook een super snelle UTP kabel bij om dit te kunnen halen. Neemt niet weg dat ik het er wel mee eens ben dat er een 5ghz AC oplossing zou moeten zijn. ik ben er alleen niet van overtuigt dat dit in het modem zou moeten zitten. en los access point met 5Ghz blijkt in de praktijk een betere oplossing te zijn.
Hi sandell, je behoudt normaal gesproken je extra pakketten en voordelen van Vodafone Thuis bij een verlenging maar eventuele kortingen op je huidige abonnement komen wel te vervallen, je gaat namelijk gebruik maken van de nieuwe korting voor de hogere snelheid. Ik zoek graag voor je uit wat er voor jou precies van toepassing is! Zou je mij hiervoor via een privébericht je T-Mobile Thuis klantnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Ik hoor graag van je!
Ik ben van Vodafone overgegaan naar T-Mobile thuis. Vanuit Vodafone heb ik wat extra's, zoals themapakketten en een gratis 2e TV-Box. Nu heb ik te horen gekregen dat als ik mijn internetsnelheid verhogen wil van 100 naar 750 Mb dat ik mijn gratis 2e TV Box moet gaan betalen. Dat betekent voor mij dus dat ik per saldo geen €1,50 maar €6,50 meer ga betalen voor de snelheidsverhoging. Klopt dat wel?
Inmiddels is de opvolger de VIGOR 2133FVAC beschikbaar, deze heeft net als de VIGOR 2130FVN de mogelijkheid voor een 5Ghz netwerk. de VIGOR 2132FVN heeft helaas geen 5Ghz band.
@RoGEK en @BeMu, bedankt voor de uitleg! Much appreciated.
@Eddie V: Tof dat 750 mogelijk is op jouw adres. Het Draytek modem is een modem voor de zakelijke markt en werkt prima. Er is niets mis mee. Ik hoor ook de negatieve signalen over dit modem en deze focussen vooral op de afwezigheid van het 5G netwerk. Mocht je 80 Mbps niet voldoende vinden èn dit per se niet bedraad willen werken, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om een router achter de Draytek te plaatsen. Die dien je dan zelf aan te schaffen, de prijzen vallen reuze mee. We helpen je graag bij het aansluiten, mocht je hier vragen over hebben!
@Eddie V: Tof dat 750 mogelijk is op jouw adres. Het Draytek modem is een modem voor de zakelijke markt en werkt prima. Er is niets mis mee. Ik hoor ook de negatieve signalen over dit modem en deze focussen vooral op de afwezigheid van het 5G netwerk. Mocht je 80 Mbps niet voldoende vinden èn dit per se niet bedraad willen werken, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om een router achter de Draytek te plaatsen. Die dien je dan zelf aan te schaffen, de prijzen vallen reuze mee. We helpen je graag bij het aansluiten, mocht je hier vragen over hebben!
Begin er niet aan. Heb zelf deze aanbieding afgesloten en de problemen met data van aansluiting en activering zijn al begonnen.
Contact met de klantenservice heeft absoluut geen nut.
Ze zijn onbeschoft, luisteren niet naar je verhaal en praten constant door je heen. Beginnen gelijk te dreigen met boetes vanwege contractbreuk als je wil annuleren terwijl zij degene zijn die zich niet aan de afspraken houden. Ze verbreken de verbinding als je naar hun naam vraagt of geven gewoon zomaar een valse naam op. In mijn geval een jongen met een duidelijk niet nederlands accent (wat er verder niet toe doet) die mij wijs wil maken dat zijn naam Kees-Jan is.
goedkoop is duurkoop en heb nu al spijt ervan dat ik bij xs4all ben weg gegaan. ik ben nog niet eens aangesloten bij t-mobile, maar ik weet nu al dat ik terug ga naar xs4all. Daar betaal je wat meer, maar dan heb je tenminste wel uitstekende service wanneer je het nodig hebt.
Ik ben serieus aan het nadenken om de boete te betalen voor het voortijdig weggaan. alhoewel ik van 3 verschillende mederwerkers 3 verschillende bedragen heb gehoord varierend van 50,- 75,- tot wel 350,- euro, heeft de laatste medewerker de zogenaamde Kees-Jan van de afdeling opzeggingen mij verzekerd dat het maar 75,- zou zijn, alhoewel ik daar mijn twijfels bij heb, omdat iedereen bij t-mobile maar wat lijkt te roepen zonder daadwerkelijk verstand van zaken te hebben. Al bij al is 75,- een schijntje om niet een jaar lang t-mobile klant te moeten zijn.
Contact met de klantenservice heeft absoluut geen nut.
Ze zijn onbeschoft, luisteren niet naar je verhaal en praten constant door je heen. Beginnen gelijk te dreigen met boetes vanwege contractbreuk als je wil annuleren terwijl zij degene zijn die zich niet aan de afspraken houden. Ze verbreken de verbinding als je naar hun naam vraagt of geven gewoon zomaar een valse naam op. In mijn geval een jongen met een duidelijk niet nederlands accent (wat er verder niet toe doet) die mij wijs wil maken dat zijn naam Kees-Jan is.
goedkoop is duurkoop en heb nu al spijt ervan dat ik bij xs4all ben weg gegaan. ik ben nog niet eens aangesloten bij t-mobile, maar ik weet nu al dat ik terug ga naar xs4all. Daar betaal je wat meer, maar dan heb je tenminste wel uitstekende service wanneer je het nodig hebt.
Ik ben serieus aan het nadenken om de boete te betalen voor het voortijdig weggaan. alhoewel ik van 3 verschillende mederwerkers 3 verschillende bedragen heb gehoord varierend van 50,- 75,- tot wel 350,- euro, heeft de laatste medewerker de zogenaamde Kees-Jan van de afdeling opzeggingen mij verzekerd dat het maar 75,- zou zijn, alhoewel ik daar mijn twijfels bij heb, omdat iedereen bij t-mobile maar wat lijkt te roepen zonder daadwerkelijk verstand van zaken te hebben. Al bij al is 75,- een schijntje om niet een jaar lang t-mobile klant te moeten zijn.
Ik ben deze week aangesloten op het glasvezelnetwerk van T-mobile en heb gebruik gemaakt van de aanbieding voor 750 Mbit. Ben er achter gekomen dat je dan wel bedraad moet zijn. De wifi en dan met name de geleverde router komt bij ons niet verder dan 80 Mbps. Aangezien wij met drie personen aan de laptop en dus wifi zitten, schiet je er dus niks mee op. Gebeld met T-mobile en er wordt doodleuk gezegd dat dit een bekend probleem is. Men is een Huawei router aan het testen. Een installateur die later bij mijn zoon kwam vertelde dat dit al een half jaar geleden was gedaan maar men er niets mee doet. Kat in de zak gekocht dus.. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Als er niet snel een degelijke/goede router komt is dit mijn eerste en meteen laatste jaar bij T-mobile.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.