Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16337 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Jason van Odido 1 jaar geleden

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 2

Tv kastje Amina reageerde niet op aanzetten met afstandsbediening, na opnieuw opstarten wel met dezelfde ssl error melding (postcode 3705 (Zeist)).  Op ‘yes’ gedrukt en werkte weer. Lag er weer uit na 1 uurtje dus niet stabiel. WiFi geen problemen. 

~Nu rond 10 uur weer eruit..

Mag hopen dat dit goed opgelost wordt (nadat ik tot gisteren1 ½ week zonder WIFI en TV zat voor overstap naar glasvezel die niet goed doorkwam)..

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Reputatie 7

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Reputatie 1

@TMTV 
Vandaag ook last van de 25009 melding. Vannacht is er schijnbaar ook onderhoud geweest.
Speelt dit probleem weer of moet ik nog iets doen om dit op te lossen?

Reputatie 1

Ook alle TV ANYWHERE APPS VOOR APPLE TV, IPAD EN IPHONE WERKEN NIET MEER. HET BEVEILIGINGSCERTIFICAAT IS NIET VERTROUWD MELDING EN DAARNA OP ALLE ZENDERS ER IS IETS MIS GEGAAN 70007.

Gaan jullie dit ook oplossen!

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Denk ff voor (hopelijk) de laatste keer je modem herstarten.

Hier (ook Lelystad), werkt internet weer.

 

TV/Bellen kan ik je niet vertellen, maar internet werkt weer.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Reset van het modem en media converter heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds de melding en moet op yes klikken om TV te krijgen en bij wisseling van zender na een tijdje opnieuw.

Hier in Lelystad (8219) nog steeds geen internet……. wat een drama. Thuiswerken via hotspot. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren. Mijn hoop dat dit snel is opgelost is inmiddels wel vervlogen en vanuit T-Mobile blijft het stil. Geen updates…….  

 

Denk ff voor (hopelijk) de laatste keer je modem herstarten.

Hier (ook Lelystad), werkt internet weer.

 

TV/Bellen kan ik je niet vertellen, maar internet werkt weer.

YES,….werkt weer.

 

Reputatie 2

Ik heb “alleen” de tv error (6301) en de router en tv box (animo) al meerdere keren reset. Uiteraard helpt dat niet, anders zou ik hier geen bericht plaatsen. 
internet werkt wel en geen enkel ander apparaat geeft aan een probleem met een certificaat te hebben.

hebben jullie soms gehoord dat ik laatst tegen iemand zei hoe fijn het is al zo lang storingsvrij te zijn?😅

 

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

HIer hetzelfde probleem 6443 in Brunssum. Geen tv. Kastje gaat ook niet meer aan uit met afstandsbediening 

 

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

De laatste adviezen op yes klikken of een harde reset werken helaas niet. Problemen zijn van ongeveer 00.30 uur deze morgen in Brunssum

Reputatie 7
Badge +16

[UPDATE 11:05]: ook voor het losstaande incident met TV lijkt een oplossing gevonden te zijn. We zijn deze nu aan het testen en komen spoedig met herstelmeldingen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Ook hier het zelfde probleem 3771 ( zie foto’s) anderen box twee maal gereset maar na even tv kijken weer de zelfde melding. 

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Nu ook geen internet meer geen WIFFI  en geen vaste verbinding

Na nogmaals een reset nog steeds geen internet.

Ik heb ook geen mail gehad dat er onderhoud gedaan ging worden, graag een volgende keer wel.

Bedankt.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Dit had ik vanochtend dus ook. Heb op no gedrukt en nu start het niet meer op.

Omgeving Utrecht 

Reputatie 1

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.

Ook in Den Haag; postcode 2562.

Ook al div. keren modem/tv box en mediabox herstart.

Probleem blijft terugkeren voor de tv. Internet werkt gewoon.

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.


Hier precies hetzelfde. Hopelijk komen ze snel met een fix

Reputatie 1

Gebruikte certificaat is gewoon valide tot 5 jan 2023, dus zou geen issue moeten zijn. Hopelijk vervangen ze deze nu gelijk anders op 5 jan weer issues haha

Reputatie 1

Ja hoor! Eindelijk… hij is er weer!

Omstreeks 10:24 uur vanochtend is de Internet verbinding weggevallen in Hilversum, postcode gebied 1222. Tot dat tijdstip gewoon kunnen werken via Wifi op notebook.

Een uur later om 11:24 uur merkte ik dat de Internet verbinding moest zijn weggevallen doordat ik van notebook naar desktop switchte. Modem gereset, zonder resultaat.

Reputatie 4

Resetten werkt uiteraard niet. Dit zit in een diepere netwerk laag bij T-mobile zelf. Als je geluk hebt werkt je telefoon en internet nog wel. Je kunt alleen maar ok klikken op ssl certificaat melding via originele afstandsbediening van Amino boxje. Daarna werkt het voor een uurtje of zo, daarna zal er wel weer een check plaatsvinden naar dat veiligheid certificaat en treedt dezelfde fout op. TV app heeft dit probleem niet, zit echt in combinatie Amino met T-mobile server.

Ongelooflijk dat dit nu al zo'n 12 uur duurt en niet is opgelost.

Overigens lijkt dit probleem niet op zichzelf staande te zijn. Al enkele dagen voor deze update deze nacht waren er meermaals problemen met internet verbinding. Heb modem en glasvezel converter al meerdere malen moeten herstarten. Echt zwaar ondermaats dit, met alles erop en eraan ben ik 100€ per maand kwijt aan T-mobile. Dan mag je toch kwaliteit verwachten...