Skip to main content

Goedendag community,

Even een ventilerend relaas vanuit mijn zijde :

Eind 2021 is er bij ons in de straat glasvezel aangelegd in de middenstraat ( onder de stoep, Rotterdam-ijsselmonde) en ligt er bij de erf afscheiding ( grens stoep/tuin) bij elke woning een glasvezel kabel.

Op 9 februari 2022 hebben we de adviseurs gesproken van t-mobile aan de deur en de overstapt gemaakt naar t- mobile thuis en dat het 8 tot 12 weken zou gaan duren.

Tot op heden nog geen aansluiting / verbinding met het glasvezelnetwerk van T-mobile

Verbazings wekkend ook zeer weinig communicatie vanuit t-mobile, omtrent status en eventueel uitloop mbt aansluiten en/of werkzaamheden, waarbij een enkele maal contact is opgenomen in hoeverre het er voor staat, waarbij eigenlijk gesteld werd geduld te hebben.

Half april stonden er onaangekondigd 2 Oost-europese heren voor de deur met nihil kennis van de Nederlandse taal, welke de glasvezel buiten tot aan de fundering hebben getrokken en zover met de bewuste “handen en voeten” duidelijk was geworden, was dat er de volgende dag een binnen aansluiting zou worden gerealiseerd.

Het is, buiten de onaangekondigd bezoek van de 2 Oost-Europese heren, zéér stil gebleven in de communicatie en hebben we verder weinig vernomen.

Her en der wel berichten tegen gekomen dat klanten zelf contact met volker wessels telecom en/of guidion opnemen om informatie en/of vaart achter de aansluiting te krijgen.

In mijn optiek ( mening) een beetje vreemd, T-mobile beschouw ik als de opdrachtgever richting vwt (volkerwessels telecom) en guidion voor aanleg en de aansluitingen en die horen ( t-mobile) dit soort problematiek via de juiste wegen te verhelpen als zij van ( nieuwe ) klanten signalen krijgen dat e.e.a niet helemaal lekker gaat

En vraag ik mij hardop af wanneer er uberhaupt de verbinding daadwerkelijk wordt aangelegd in de woning en de verbinding er is, het punt dat de aanvraag 20 weken geleden is gedaan komt wel dichterbij

En begrijp mij niet verkeerd, enerzijds is er begrip voor enige vertraging in oplevering als er praktisch een hele wijk overstapt, anderzijds zou het wel chique zijn als er enige communicatie zou zijn als er bijna 5 maanden na de overstap nog geen verbinding is bij een nieuwe klant

Lees ook her en der negatieve reactie, meestal gerelateerd aan de stabiliteit van de verbinding.

 

Concrete vraag zou kunnen zijn wanneer er nu daadwerkelijk een werkende glasvezel verbinding beschikbaar is in het postcodegebied met de cijfers 3079

 

 

 

 

@Boris zie onderstaand bericht @Lisa excuus voor verkeerde verzending

@Lisa

 

We hebben inderdaad de e-mail gekregen en hebben de afspraak ingepland op 13 september tussen 08:00 en 10:00.

Denk (en vermoed) dat de monteur snel klaar zal zijn hier

Hoe gaat het qua betalingen ivm dat de installatie halverwege de maand is.

 


Ben ook heel benieuwd betreft de betalingen en wanneer dan het abonnement ingaat, mijn vermoeden is dat het net gaat zoals bij mobiel waardoor je 1st maand hoger valt, bij ons is de aansluit datum op 7 september


@T- Mobile

Even een update mijn kant, nou ja update, eerder een vraag.

Ik begrijp dat het e.e.a geactiveerd dient de worden in de pop (wijkkast) om licht op de aansluiting te voltooien.

Hoe gaat dit doorgaans en wat is hier voor nodig qua informatie.

Reden van vraagstelling is dat in principe de lijn alleen geactiveerd hoeft te worden.


Hier hoef je niets voor te doen, voor zover ik begrepen heb dat als Guidion langskomt deze eerst naar de POP gaat om je aansluiting actief te zetten, en dan naar jou komt om de binnen de aansluiting in orde te maken, dus ONT(Huawei kastje) en Modem plaatsen.​​​​

Als er geen informatie hiervoor nodig is, dan vraag ik me af of dit ook tussendoor gedaan kan worden in de wijkkast ( pop ) in de zin van 2 minuten werk en weer door.

In principe is het modem en de ont hier al aangesloten ( zelf ervaren ict’er) dus hoeft er alleen lijn activatie plaats te vinden.

 

Dit mag je zelf niet doen, hoe ervaren je ook mag zijn, dit moet een monteur toch echt zelf doen, ik las in een andere topic dat dan zelfs je installatie garantie vervalt, ik kan hem helaas niet terugvinden, maar weet nog wel dat @Lisa dat zei


Hi @VincentB01, voor jou ook alvast de beste wensen! ✨ Top dat je dit hier checkt. Ik sluit me helemaal aan bij @eric. Daarnaast hebben mijn collega's van de Sales-afdeling altijd een mooi aanbod in petto. Hen kun je vandaag bereiken via 0800-0419 tot 21:00 uur. Via die weg kunnen ze jou hier volledig van op de hoogte brengen.


Hoi @VincentB01 

Hou de postcode checker in de gaten, of my-tmobile als je al een DSL verbinding van t-mobile hebt. Zodra een glasvezel aansluiting aangeboden kan worden op jouw adres zie je dat daar samen met de prijs, voorwaarden en eventueel klantvoordeel. 


Goedendag,

Ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling toe en een gezond 2023 en dat dit een mooit jaar mag worden.

En nu we het toch over het nieuwe jaar hebben….gelijk even vraagstelling.

Nu heb ik zelf sinds kort een eigen adres in een wijk waar t-mobile glasvezel aan het aanleggen is ( Rotterdam Charlois), echter zou ik glasvezel van t-mobile willen, maar daar zitten nog wat haakjes en oogjes aan wat niet voor de lange neus is van het grote publiek , maar wil wel gebruik maken van een mooi aanbod, hoe kan vanuit t-mobile mee gedacht worden


Hi @VincentB01, ik word helemaal vrolijk van jouw update! 😁 Leuk dat je jouw enthousiasme hier deelt na de eerste maand, merci. Helemaal helder van de tv. Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je daarmee altijd bij mij terecht. Maak er alvast een heel mooi weekend van. 


Hi @VincentB01, ik ben echt heel erg blij om te lezen dat je inmiddels van een goedwerkende verbinding geniet - dankjewel voor het doorgeven! 😁 Hartstikke fijn dat @Unc0ver jou al van een reactie heeft voorzien omtrent de Smart TV App. Ik had gehoopt dat je ook met jouw tv van onze App kon genieten. Kun je aangeven welke tv jij hebt? Dan stip ik met liefde aan bij onze tv-specialisten of de App op den duur ook beschikbaar wordt voor deze tv's. 


Dan kan ik met enige zekerheid zeggen dat de tv verouderd is...bagger...dan maar even een conclaaf beleggen hier


Hi @VincentB01, wat een mooi nieuws op deze dinsdag! Dat is een mooie score en kan je genieten van het supersnelle Glasvezelnetwerk. We hopen het natuurlijk niet, maar mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons vooral weten. Voor nu heel veel plezier! 🎉

@Boris

Komt wel goed denk ik.

Het enigste waar momenteel tegen aan gelopen wordt is de smarttv niet de t-mobile app kan vinden, vermoeden dat de tv iets te verouderd is om dit te installeren (tv box is wel geinstalleerd)

Even kijken en anders denk ik dat de dichtstbijzijnde t-mobile shop wordt bezocht

Wellicht heb je hier iets aan;

Geschikte apparaten

De T-Mobile TV App voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Ik ga er dan vanuit dat je TV te oud is 😛. Maar buiten dat, veel plezier met je glasvezelverbinding! 


Hi @VincentB01, wat een mooi nieuws op deze dinsdag! Dat is een mooie score en kan je genieten van het supersnelle Glasvezelnetwerk. We hopen het natuurlijk niet, maar mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons vooral weten. Voor nu heel veel plezier! 🎉


Goedendag community,

Even een ventilerend relaas vanuit mijn zijde :

Eind 2021 is er bij ons in de straat glasvezel aangelegd in de middenstraat ( onder de stoep, Rotterdam-ijsselmonde) en ligt er bij de erf afscheiding ( grens stoep/tuin) bij elke woning een glasvezel kabel.

Op 9 februari 2022 hebben we de adviseurs gesproken van t-mobile aan de deur en de overstapt gemaakt naar t- mobile thuis en dat het 8 tot 12 weken zou gaan duren.

Tot op heden nog geen aansluiting / verbinding met het glasvezelnetwerk van T-mobile

Verbazings wekkend ook zeer weinig communicatie vanuit t-mobile, omtrent status en eventueel uitloop mbt aansluiten en/of werkzaamheden, waarbij een enkele maal contact is opgenomen in hoeverre het er voor staat, waarbij eigenlijk gesteld werd geduld te hebben.

Half april stonden er onaangekondigd 2 Oost-europese heren voor de deur met nihil kennis van de Nederlandse taal, welke de glasvezel buiten tot aan de fundering hebben getrokken en zover met de bewuste “handen en voeten” duidelijk was geworden, was dat er de volgende dag een binnen aansluiting zou worden gerealiseerd.

Het is, buiten de onaangekondigd bezoek van de 2 Oost-Europese heren, zéér stil gebleven in de communicatie en hebben we verder weinig vernomen.

Her en der wel berichten tegen gekomen dat klanten zelf contact met volker wessels telecom en/of guidion opnemen om informatie en/of vaart achter de aansluiting te krijgen.

In mijn optiek ( mening) een beetje vreemd, T-mobile beschouw ik als de opdrachtgever richting vwt (volkerwessels telecom) en guidion voor aanleg en de aansluitingen en die horen ( t-mobile) dit soort problematiek via de juiste wegen te verhelpen als zij van ( nieuwe ) klanten signalen krijgen dat e.e.a niet helemaal lekker gaat

En vraag ik mij hardop af wanneer er uberhaupt de verbinding daadwerkelijk wordt aangelegd in de woning en de verbinding er is, het punt dat de aanvraag 20 weken geleden is gedaan komt wel dichterbij

En begrijp mij niet verkeerd, enerzijds is er begrip voor enige vertraging in oplevering als er praktisch een hele wijk overstapt, anderzijds zou het wel chique zijn als er enige communicatie zou zijn als er bijna 5 maanden na de overstap nog geen verbinding is bij een nieuwe klant

Lees ook her en der negatieve reactie, meestal gerelateerd aan de stabiliteit van de verbinding.

 

Concrete vraag zou kunnen zijn wanneer er nu daadwerkelijk een werkende glasvezel verbinding beschikbaar is in het postcodegebied met de cijfers 3079

 

 

 

 

Hello,

I have had a horrible experience with T-mobile. I raised a request to transfer my internet connect to my new place in the last week of June. I am still, in the last week of August - 2 months after making the request, trying to coordinate and escalate the installation process. I have been contacting customer service every week for updates and trying the push the installation process with NO LUCK!

T-mobile has no communication with their third party providers who come to do the installation. Their customer service is shoddy with no real help to the customer. I have been doing T-mobiles job in trying to co-ordinate with Volker Wessels and Guidon.

I am seriously considering changing my internet provider if this is not resolved within this week. Very dissapointing service from T-mobile. Would not recommend anyone to use their services. 


@T- Mobile

Even een update mijn kant, nou ja update, eerder een vraag.

Ik begrijp dat het e.e.a geactiveerd dient de worden in de pop (wijkkast) om licht op de aansluiting te voltooien.

Hoe gaat dit doorgaans en wat is hier voor nodig qua informatie.

Reden van vraagstelling is dat in principe de lijn alleen geactiveerd hoeft te worden.


Hier hoef je niets voor te doen, voor zover ik begrepen heb dat als Guidion langskomt deze eerst naar de POP gaat om je aansluiting actief te zetten, en dan naar jou komt om de binnen de aansluiting in orde te maken, dus ONT(Huawei kastje) en Modem plaatsen.​​​​

Als er geen informatie hiervoor nodig is, dan vraag ik me af of dit ook tussendoor gedaan kan worden in de wijkkast ( pop ) in de zin van 2 minuten werk en weer door.

In principe is het modem en de ont hier al aangesloten ( zelf ervaren ict’er) dus hoeft er alleen lijn activatie plaats te vinden.


@T- Mobile

Even een update mijn kant, nou ja update, eerder een vraag.

Ik begrijp dat het e.e.a geactiveerd dient de worden in de pop (wijkkast) om licht op de aansluiting te voltooien.

Hoe gaat dit doorgaans en wat is hier voor nodig qua informatie.

Reden van vraagstelling is dat in principe de lijn alleen geactiveerd hoeft te worden.


Hier hoef je niets voor te doen, voor zover ik begrepen heb dat als Guidion langskomt deze eerst naar de POP gaat om je aansluiting actief te zetten, en dan naar jou komt om binnen de aansluiting in orde te maken, dus ONT(Huawei kastje) en Modem plaatsen.​​​​


@T- Mobile 

Even een update mijn kant, nou ja update, eerder een vraag.

Ik begrijp dat het e.e.a geactiveerd dient de worden in de pop (wijkkast) om licht op de aansluiting te voltooien.

Hoe gaat dit doorgaans en wat is hier voor nodig qua informatie.

Reden van vraagstelling is dat in principe de lijn alleen geactiveerd hoeft te worden.


Goedendag,

Vandaag kan ik weer een positieve update plaatsen!

Na mijn contact met EH infra gister is ereen duidelijke stroomversnelling opgetreden.

Want de positieve update van vandaag is dat het installatiepakket van T-Mobile is/wordt opgestuurd, waarvan inmiddels de bevestingings mail van DHL met track en trace in de mail ontvangen is.

Het positieve daarvan is dat ik na aankomende donderdag ook de monteur van guidion mag verwachten

Heb jij al dan een mail gehad voor de guidion afspraak te maken?

Nee geen mail ontvangen nog, maar bedoelde met de opmerking in algemene zin dat  ik wel dan de afspraak kan maken cq een mail kan verwachten als eh infra is geweest van guidion  om een afspraak te maken, kan ook zijn dat ik guidion zelf even bel op voorhand

 

Ah op die manier, hier wachten we nog op een email van Guidion sinds 16-08, ik vermoed echter dat de afspraak met Guidion moet gaan vanaf T-mobile zodat hun het pakket kunnen activeren zodat nadat Guidion is geweest je gelijk kan genieten van Glasvezel,  we hebben het installatiepakket al van T-mobile mogen ontvangen op 27 juli.

Gezien we ongeveer dezelfde gang van zaken hebben zoals e.a het zelf contact opnemen met EH infra, in dezelfde hetzelfde wijkgebied wonen(Rotterdam-Ijsselmonde) en het betreft een glasvezel pakket, hou ik je op de hoogte.


Hello @Boris 

This is what the issue is. The Volker Wessels guys have already come to install the optical cable inside the house. The next step is to instal the modem. But when I spoke to Volker Wessels, they for some reason have not registered the job as done and there is some confusion from their end. They keep trying to set up an appointment to come to my house and I keep telling them and T-mobile that the optical cable is already inside the house. No one seems to know what to do about this. It is very frustrating to keep having the same conversation with everyone at T-mobile.

I cannot wait till 29th October to have wifi at home. I have been managing with mobile data but that is not good enough to work at home on a long term basis. If this is not sorted in the coming week, I would rather get a new connection from another internet provider who’s will have it done sooner and you will lose a customer. 


Hello @Boris 

This is what the issue is. The Volker Wessels guys have already come to install the optical cable inside the house. The next step is to instal the modem. But when I spoke to Volker Wessels, they for some reason have not registered the job as done and there is some confusion from their end. They keep trying to set up an appointment to come to my house and I keep telling them and T-mobile that the optical cable is already inside the house. No one seems to know what to do about this. It is very frustrating to keep having the same conversation with everyone at T-mobile.


Hi @Apeksha Amarnath,

Thanks for your message and clear description of the issue at hand. I’ve checked for you right away, and see that there's been contact with our front office already. The delay is noticeable, with the plandate set for the 29th of October. This is due to several proceedings that need to be done before we're able to activate the line. I understand that the FTU, or access point, has been installed. We have tried to communicate an earlier date from our operator, but the installation date is still set on above date. We understand an earlier date is preferable, but we're dependent on the date set by the operator. To my understanding this has been notified by our front office to our Fiber division. We'll keep you updated on the process in hope we can get you online ASAP. 


goedendag,

Even een korte update na een week ( zal niet elke week updaten maar eens in de 2-4 weken).

Na de (veelbelovende) werkzaamheden vorige week in de straat ( bij ouders), verder geen actie gezien of gehoord.

Krijg het onderbuikgevoel dat het in een slakken tempo gaat.

Waarbij ik wel inmiddels heb vernomen dat glasvezel aanleg is begonnen / gaat beginnen in Rotterdam-Charlois met oplevering in Juni 2023… als ik de aanleg hier bij mijn ouders bekijk, arme mensen in die wijk, mogen hopen dat ze met kerst een glasvezel verbinding hebben gezien het aanleg tempo

Suggestie van mijn kant zou kunnen zijn aan alle betrokken partijen dat zij de nodige administratie (toestemmingen, vergunningen etc.) tijdig te regelen zodat zij minimale ( of geen ) vertraging  hebben tijdens de aanleg.

En voor dat de vraag komt hoe ik het weet van de aanleg… heb inmiddels mijn eigen koopwoning in deze wijk en kijk reikhalzend er naar uit om een glasvezelverbinding af te nemen zelf.


@Boris

Na mijn laatste berichten is er nog steeds radio stilte dus dat je had begrepen dat er contact was geweest, dit is verkeerd begrepen en ik begrijp ook dat je niets anders kan doen dan excuses aanbieden, maar leuk is anders zeg maar

En weet wel hoe dit komt, het verkeerd begrijpen, door het zinnetje in mijn relaas “en reacties vanuit verscheidende organisaties", hiermee bedoel ik echter de reactie welke ( nieuwe) klanten krijgen wanneer er met een vwt of guidion contact wordt op genomen, welke weer her en der worden gedeeld, terwijl eigenlijk in mijn optiek nooit de bedoeling kan zijn dat iemand contact opneemt met een bijv. vwt (tenzij aangeschreven voor het maken van een afspraak), zoals iemand ( geloof op dit forum) schreef, we zijn klant van t-mobile, niet van een open dutch fiber of volker wessels telecom of een guidion, t-mobile legt glasvezel aan met de door ingehuurde partijen, dus heeft zij ook in eerste instantie de verantwoording hierin van het verloop en dat men eigenlijk alleen contact hoeft op te nemen als zij bericht krijgen van een partij om een afspraak te maken in de trend van vanuit t-mobile hebben wij de opdracht gekregen om bij u een has-installatie te maken ( of modem te installeren), graag willen wij hiervoor een afspraak met u maken u kunt contact met ons opnemen via ...en dit kan dan via diverse contact mogelijkheden ( mail, brief, telefoon)

Ik vind dat als ik een van de weinige zou zijn waar dingen zou gebeuren ( lees mis gaan), ok so be it, dat is een gewoon een beetje pech hebben op dat moment, maar het aantal (negatieve), hier op dit forum en ook op social media, aan berichten en ervaringen is gewoon afschrikwekkend te noemen.

en gesproken vanuit de zakelijke ik perspectief, met wat ik lees en wat ik ervaar, vind ik dat dit een project is met teveel kinderziektes en ipv beter maken, wordt het zieker en zieker en blijf ik van mening dat t-mobile te gretig glasvezel wil aanleggen, zoals ik in mijn relaas zei, het wedstrijdje wie als eerste in een wijk in een stad glasvezel in de grond stampt en elke willekeurige provider heeft geen baat bij het feit om te investeren in technologieën indien door wat voor redenen dan ook er geen gebruik van wordt gemaakt en/of alles weer verwijderd dient te worden, dit is gewoon pure kapitaalvernietiging.( teveel hooi op de vork).

Zoals ik al in eerdere relaas aangaf, dat de werkzaamheden langer duren is in mijn optiek de welbekende ****smoes omdat ik dit al een paar keer heb te horen gekregen, maar er treed ook geen verbetering op en is er geen zicht wanneer nou daadwerkelijk de glasvezelverbinding werkend opgeleverd is, duurt het nog 1 week, 2 maanden of zijn we na 6 maanden nog bezig ( wat feitelijk te lang is).

 

 

 


Hoi @VincentB01,

Thanks voor je bericht en dank voor het delen van een update. Ik begrijp je sentiment en wil daarbij ook jouw verhaal meenemen, zodat we dit in de toekomst eventueel kunnen voorkomen. Dit is natuurlijk niet de ervaring die wij graag zien en kan daar ook echt alleen mijn excuses voor aanbieden. Ik begrijp aan je verhaal dat er inmiddels contact is geweest. Ben je helemaal op de hoogte wat er nu gaat gebeuren? Mocht het niet het geval zijn, dan ga ik hier nog graag voor je achteraan. Ik hoor het graag.


Goedendag community,

 

Ondanks dat de wens blijft voor een glasvezel connectie van t-mobile, toch even een ventilerende gedachte op deze community.

De mening en standpunt vanuit mijn zijde is dat ik het van de zotte vind hoe het proces verloop is bij het verkrijgen van de glasvezelconnectie, mede ondersteunend door de verschillende ( negatieve ) ervaringen / reacties en reacites vanuit de verscheidende organisaties, mede op dit forum

Het sturen van kast naar muur gevoel begint wel verder omhoog te borrelen, de ene keer lees je dat de werkzaamheden langer duren ( wat ik overigens al langer hoor, dus in mijn optiek een standaard smoes) of je leest dat vwt tot na de bouwvak geen has-aansluitingen verzorgt in de wijk en dan later lees je weer wat anders, dus ik zeg kom op zeg, wetend dat ook bv in de wijken Segbroek en Loosduinen te Den Haag de glasvezel kabels al 2 jaar uit de grond steken en dit ook een en al drama is.

In mijn mening en optiek is er de bewuste teveel hooi op de vork genomen en krijg ik het gevoel dat het een wedstrijd is  geworden welke grote provider als eerste in een wijk in een stad de glasvezelkabels in de grond stampt en het over teveel schijven loopt waardoor het risico op miscommunicatie vrij groot is ( de een weet niet wat de ander doet) en op fouten ( aanvragen van benodigde toestemmingen / vergunningen te laat) en dat men teveel overlaat aan klanten terwijl dit de verantwoording van de provider zelf is

Ben van mening dat je als provider zijnde, met een intensieve campange ten aanzien van klantenbinding, dit  als een zeer negatieve werking kan zien mbt tot service en klantgerichtheid en geloofwaardigheid, waardoor men meer en meer afhaakt of de bewuste provider links( of recht 🤣) laat liggen.

Begrijp me goed dat elke provider voor- en nadelen heeft, maar als er een goede basis ligt kan dat slechts een verkeersdrempel zijn en geen complete betonnen muur van 3 meter hoog.

Ik hoop dat die verdomde werkzaanheden ( wat in mijn mening veel te lang duurt, wat de oorzaak ook mag zijn en in mijn mening is er te late aanvraag cq aanvang gedaan met betrekking tot de boringen naar de pop) nou is op kort termijn afgerond zijn en dat de huisaansluiting en verdere aansluiting nou is wordt voltooid, ben van mening dat het van de zotte is dat je, op basis van principe, al vanaf 9 februari 2022 zit te wachten op een glasvezelconnectie terwijl andere bewoners in de wijk glasvezel  hebben of dit recent is of wordt aangesloten (zelfde wijk andere postcodegebieden).

Dit kan heel frustrerend werken!


@Boris

Hartelijk dank voor de update en excuses vooralsnog aanvaard en we wachten af.

Maar ben wel van mening dat dit geen schoonheidsprijs verdient en dat de werkzaamheden langer duren dan gepland een standaard zin is ( smoes) want dit hoor ik al sinds eind april.

 

 


Hi @VincentB01,

Dank je wel voor de gegevens. Ik geef je graag via deze weg meer informatie. Zoals eerder is vermeld, zijn er nog boorwerkzaamheden nodig om de aansluiting en installatie te realiseren. We krijgen hierover bijna om de week een update, waarvan de laatste een week geleden is geweest. We kunnen daarom stellen dat de aannemer er net zo kort op zit als wij dat zijn, maar dat er voor nu een update uitblijft. De werkzaamheden duren langer dan gepland en daar kan ik alleen mijn excuses voor aanbieden. Nogmaals excuses voor de ervaring, dit is niet wat we voor ogen hebben.