Skip to main content

Glasvezel bestelling

  • 22 July 2024
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen vrijdag heeft ODF bij ons de verbinding in de woonkamer afgemonteerd, de website van Odido herkende het adres nog niet als glasvezel adres maar je kan “vooruit” bestellen.

Aangezien ik nu een ODF kabel in huis heb, heb ik dit savonds gedaan. Odido ziet ook mijn bestelling maar in de status staat dat faste 1 je bestelling en fase 2 → fase 3 staan daar ook in (graven en aansluiten woning)

Ik heb nu eigenlijk geen idee wat ik kan verwachten en wanneer de verwachting is dat odido / guidion het abonnement komen activeren.

kunnen jullie mij van die informatie voorzien?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HKLM_ 

Wellicht zijn alle werkzaamheden buitenshuis nog niet klaar of is het simpelweg nog niet bekend bij Odido.

Zodra alles gereed is ontvang je vanzelf een mail om een afspraak te maken met Guidion.

Reputatie 7
Badge +3

Van harte welkom bij Odido en op onze community! 🙋🏽

Super leuk dat je voor ons hebt gekozen, dank je wel daarvoor. Dat wordt enorm gewaardeerd! Uiteraard zoek ik graag voor je uit in welk stadium van het opleverproces je je op dit moment bevindt. 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat de order is blijven hangen op ‘ontvangen’. Geen zorgen! Hier heb ik meteen een ticket voor aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen er voor zorgen dat de order doorloopt. 

Daarnaast zie ik staan dat het om een nieuwe glasvezeloplevering gaat. Ik adviseer je om een kijkje te nemen in dit topic. Hier lees je alles over het process van Glasvezel bestellen: Ik heb Glasvezel besteld. Wat nu? | Odido community

Laat je het mij weten als je vragen hebt? Ik sta klaar om ze te beantwoorden! 

De order is nu inderdaad doorgelopen naar fase 2 check maar ik verwacht eigenlijk wat meer info….

ODF gaf aan dat de kabel ready to go was en bestellen geen issue zou zijn. Maar ik vraag mij af of jullie systeem er net zo over denkt.

ik vindt het prima om nog even te wachten als dag niet zo is maar communiceer iig even een verwachte aansluitdatum als dat kan :)

Reputatie 7
Badge +9

Hey @HKLM_, ik zie dat de glasvezel al wel naar binnen gebracht is. Echter is de wijkcentrale nog niet gereed voor de oplevering. Hier heb ikzelf ook geen planning van. Zodra de wijkcentrale gereed is zal de order automatisch doorlopen! 

Hey @HKLM_, ik zie dat de glasvezel al wel naar binnen gebracht is. Echter is de wijkcentrale nog niet gereed voor de oplevering. Hier heb ikzelf ook geen planning van. Zodra de wijkcentrale gereed is zal de order automatisch doorlopen! 

A kijk dat wilde ik weten! OFD vertelde mij wat anders namelijk… thx voor je reactie! 

We zijn een maand verder is er een update?

Reputatie 7
Badge +3

@HKLM_ Goed dat je dit nogmaals vraagt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar zie nog geen update staan. 

Ik verwacht dat er ook vertraging is geweest vanuit door de bouwvakantie. Voor de actuele planning, kun je het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder. Zij zijn te bereiken op 088-1633633 van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00. 

 

 

Reageer