Hallo @HKLM_
Wellicht zijn alle werkzaamheden buitenshuis nog niet klaar of is het simpelweg nog niet bekend bij Odido.
Zodra alles gereed is ontvang je vanzelf een mail om een afspraak te maken met Guidion.
Van harte welkom bij Odido en op onze community! 
Super leuk dat je voor ons hebt gekozen, dank je wel daarvoor. Dat wordt enorm gewaardeerd! Uiteraard zoek ik graag voor je uit in welk stadium van het opleverproces je je op dit moment bevindt.
Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat de order is blijven hangen op ‘ontvangen’. Geen zorgen! Hier heb ik meteen een ticket voor aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen er voor zorgen dat de order doorloopt.
Daarnaast zie ik staan dat het om een nieuwe glasvezeloplevering gaat. Ik adviseer je om een kijkje te nemen in dit topic. Hier lees je alles over het process van Glasvezel bestellen: Ik heb Glasvezel besteld. Wat nu? | Odido community.
Laat je het mij weten als je vragen hebt? Ik sta klaar om ze te beantwoorden!
De order is nu inderdaad doorgelopen naar fase 2 check maar ik verwacht eigenlijk wat meer info….
ODF gaf aan dat de kabel ready to go was en bestellen geen issue zou zijn. Maar ik vraag mij af of jullie systeem er net zo over denkt.
ik vindt het prima om nog even te wachten als dag niet zo is maar communiceer iig even een verwachte aansluitdatum als dat kan :)
Hey @HKLM_, ik zie dat de glasvezel al wel naar binnen gebracht is. Echter is de wijkcentrale nog niet gereed voor de oplevering. Hier heb ikzelf ook geen planning van. Zodra de wijkcentrale gereed is zal de order automatisch doorlopen!
Hey @HKLM_, ik zie dat de glasvezel al wel naar binnen gebracht is. Echter is de wijkcentrale nog niet gereed voor de oplevering. Hier heb ikzelf ook geen planning van. Zodra de wijkcentrale gereed is zal de order automatisch doorlopen!
A kijk dat wilde ik weten! OFD vertelde mij wat anders namelijk… thx voor je reactie!
We zijn een maand verder is er een update?
@HKLM_ Goed dat je dit nogmaals vraagt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar zie nog geen update staan.
Ik verwacht dat er ook vertraging is geweest vanuit door de bouwvakantie. Voor de actuele planning, kun je het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder. Zij zijn te bereiken op 088-1633633 van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
@Teresa van Odido @Tommie van Odido Is er bij Odido al meer bekent wanneer er aangesloten kan gaan worden?
@HKLM_ Goede vraag! Ik kan mij voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw Glasvezel aansluiting. Ik zoek graag voor je uit of er inmiddels al een update is.
Wil je voor mij nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta paraat!
@HKLM_ Goede vraag! Ik kan mij voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw Glasvezel aansluiting. Ik zoek graag voor je uit of er inmiddels al een update is.
Wil je voor mij nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta paraat!
Staan er in! :)
@HKLM_ Super, dankjewel voor je snelle reactie!
Ik ben gelijk gaan kijken, maar de enige update die ik zie staan is van 23-07-2024. Hier wordt aangegeven dat de pop nog moet worden opgeleverd.
Ik heb natuurlijk gelijk een ticket aangemaakt voor mijn collega’s van de Fiber afdeling. Zij zullen de actuele planning voor je achterhalen. Zodra er meer bekend is, nemen zij ook contact met jou op.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!