boete terugsturen apparatuur

• 18 March 2023
  • 15 reacties
  • 337 Bekeken

Nou lekker dan, ben je een paar dagen te laat met het terugsturen van het modem krijg je een disproportionele boete van €160. 

Zie nu dat ik mails hebben ontvangen die uiteraard in mijn spam box zijn gekomen. Waarom wordt er niet een brief verzonden?

Natuurlijk stuur ik meteen de apparatuur terug, moet je dan nog steeds die boete betalen?

15 reacties

Reputatie 4

Hoi @JJTorch, geen zorgen! Mocht je het verzendbewijs hebben, kun je deze naar ons sturen. Wij zullen de kosten voor je compenseren als het aangekomen is! 😊 Groetjes, Ishana

Dat is fijn om te horen, dankje. Waar moet ik het verzendbewijs naartoe sturen?

Reputatie 7
Badge +9

@JJTorch je mag het verzendbewijs in dit topic plaatsen. Dan kijk ik graag met je mee!

Reputatie 7
Badge +12

Dat is fijn om te horen, dankje. Waar moet ik het verzendbewijs naartoe sturen?

Je kan het bewijs hier inplakken 

Ik heb bericht ontvangen van de klantenservice dat ze de apparatuur ontvangen hebben. Ik neem aan dat dan ook de boete niet meer wordt gefactureerd?

Reputatie 7
Badge +12

Beste @JJTorch  Een paar dagen is meer dan en maand want je hebt 30 dagen😂

Het is uiteraard ook aan ons klanten om in je spambox te kijken.

Wat stuur je terug

Als het bedrag onterecht van je bank wordt gehaald wat kan als ze het niet meer kunnen tegenhouden zal TMT het bij de volgende factuur  het weer rechttrekken en/of terug storten

Bewaar in iedergeval nog wel even het verzend bewijs van PostNL/DHL tot alles echt financieel is afgerond 

Groetjes en succes!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JJTorch, ik wilde dit gelijk voor je nakijken. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik het voor je na.

Hoi Tommie, ik heb een privébericht naar je toegestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JJTorch al het apparatuur is afgemeld in ons systeem. Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider!

Dat is fijn om te horen, zeer bedankt Tommie!

Beste moderatoren,

Ik heb mijn modem teruggestuurd om 15 Mei, het pakket was aangekomen naar T-mobile om 17 Mei, maar deze is niet bijgewerkt op de T-mobile website.

Het is vandaag meer dan 30 dagen geleden dat ik mijn abonnement opzeg en t-mobile wil mij een boete opleggen, wat kan ik doen?

Dankuwel.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @AlejandraG, vanaf het moment van ontvangst aan onze kant kan het tot 7 werkdagen duren voor we de apparatuur daadwerkelijk verwerken. Ik wil je daarom vragen het komende week nog even af te wachten. Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging wanneer alles netjes is verwerkt. Mis je komende week alsnog een e-mail ter bevestiging? Laat het dan hier weten en deel de track & trace code. Ik ga er dan achteraan!

Hallo,

zelfde euvel. ik heb 2 wifi punten retour gestuurd.

1 oud wifi punt en 1 nieuw wifi punt die niet goed bleek te werken.

ik heb 2 DHL afgifte codes.

Van 1 wifi punt heb ik een bevestigende mail ontvangen op 31 mei dat mijn retour was binnengekomen.  Nu krijg ik dus ook de mail met het boete bedrag van 70 euro.

Dit is de betreffende code. Nu zegt de dhl website dat dit nummer onbekend is.

JVGLOTC0047289477

Ik heb wel de sticker “Bewijs van afgeven”.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @flonkering, welkom op onze Community!

Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zie inderdaad dat 1 van de 2 wifipunten geretourneerd is. Ik heb de andere handmatig voor je afgemeld. Je kan de e-mail als niet verzonden beschouwen! 

Bedankt voor de snelle reactie.  Super. 

Reageer