Kan toch niet zo zijn dat ik geen Netflix meer kan kijken op mijn TV via T Mobile? Dan wil ik van het contract af, maar dat kan ook niet zomaar, dat kost weer geld! Maar alles met toch gewoon werken?
Beste antwoord door Chantal75
Bekijk origineelBeste antwoord door Chantal75
Bekijk origineelGoeieavond ik heb ook netflix op mijn smart tv ok en ik heb ook t-Mobile thuis en mijn netflix pakt hem niet de tv is wel verbonden met de wifi ene van manier wilt hem niet pakken hoe kunnen we dit oplossen
Hoi
Ik zie dat je al een eigen topic gestart bent, we pakken het daar verder op. Houd het alsjeblieft bij één topic/bericht met dezelfde vraag, of hetzelfde onderwerp. Dat zorgt voor meer overzichtelijkheid en dan kun je nóg sneller geholpen worden.
Ik spreek je daar! 😉
Ik heb sedert enkele weken een nieuwe Smart TV maar krijg Netflix nauwelijks of dagen helemaal niet opgestart. Krijg foutmeldingen met de meest uiteenlopende nummers. Bij controle van het netwerk blijkt een of meerdere servers van Netflix niet bereikbaar. Heb inmiddels de internetsnelheid verhoogd van 50 MPs naar 100 MPs. Graag een afdoende oplossing. Ik wacht twee weken af, bij geen afdoende verbetering zeg ik mij abonnement op en stap ik over naar een provider die dit wel vlekkeloos voor mekaar kan krijgen.
Hi
Heb je al eens gecontroleerd of er mogelijk een firmware / software-update is voor je smart tv?
Heb je gecontroleerd of je applicaties / apps up-to-date zijn?
Welke smart tv heb je, want dan kunnen we hier op in de community beter met je meedenken.
En niet te vergeten welke melding krijg je te zien ;)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.