Geluid TV en Radio hapert

  • 8 February 2024
  • 40 reacties
  • 961 Bekeken


Toon eerste reactie

40 reacties

Ik heb net Radar gekeken. Die hadden het over de geweldige service van Odido. Wellicht is het een eye opener om dit item eens terug te zien.

na 5x bellen gaat een klacht naar het escalatie team. Wij hebben al meer dan 5x telefonisch contact gehad, maar zijn nog nooit door een escalatie team benaderd. 
 

hierbij het verzoek om mijn klacht naar het escalatie door te spelen aangezien ik hier op dit forum, aan de telefoon en schriftelijk geen stap verder kom. 
 

ps. Door Odido werd ook aangegeven dat er een monteur langs komt wanneer het hardware betreft. Deze is na de eerste melding langs geweest maar zonder iets te doen. Zie begin van dit topic. 
 

graag een reactie. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @BasvanHouten, ik begrijp je reactie volkomen en mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Weet dat ons TV Team achter de schermen druk bezig zijn om dit op te lossen! Zodra we meer weten, zul je het direct van ons horen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Christiaana, super fijn dat je de moeite doet, dankjewel daarvoor! Kan je het filmpje anders delen met een Dropbox of WeTransfer link? Ook andere varianten zijn helemaal goed. Persoonlijk vind ik WeTransfer heel makkelijk om te versturen en te ontvangen, maar als Odido zijnde hebben wij geen voorkeur. 

Wij helpen je hier graag mee verder!

 

Hi @BasvanHouten, ook voor jou hopen wij zo snel mogelijk de TV ervaring te repareren! Als je een filmpje kan aanleveren zou dit ons erg helpen bij het onderzoek. Ik hoop dat wij zo snel mogelijk tot op de bodem kunnen komen! 

Reputatie 6
Badge +2

@Christiaana Ik begrijp je sentiment echt en als het kon had ik je uiteraard gelijk een nieuwe Mediabox gestuurd, maar dit zal het probleem niet oplossen. Gelukkig is het TV Team samen met de leverancier druk bezig om dit te onderzoeken en hier een oplossing voor te vinden. Oprecht bedankt voor al je geduld! 

Ze zijn al 28 dagen nog steeds super druk bezig achter de schermen? Om mijn probleem op afstand op te lossen….. "het kan langer duren dan normaal". Inmiddels duurt het al 3 maanden.

En we zijn weer 4 dagen verder zonder enig bericht. Ik ben nu wel uiterst benieuw hoe de leverancier mijn probleem in de woonkamer bij hun op de zaak aan het onderzoeken is. 

Wat leven we toch in een wonderlijke wereld dat dat kan he? 

@Odido, vinden jullie het nu zelf ook niet beschamend worden? Lees dit topic eens terug. Dit valt toch niet meer uit te leggen? Of kunnen jullie ergens nog een excuus uit de smoesendoos toveren? De bodem daarvan is aardig in zicht lijkt denk ik. 

 

Het “mooie” is, ik wilde dus een klacht indienen over deze hele casus, maar dat kan dus nergens bij jullie. Ik zal daarom graag in contact komen met een leidinggevende die hier over gaat. Jullie hebben mijn gegevens dus ik hou mijn mailbox in de gaten. 

@BasvanHouten, hoe ga jij ondertussen, al opgegeven/zegt? 

Hier de link naar het filmpje:

https://we.tl/t-IpzyTZcnd7

 

zoals je ziet/hoort echt behoorlijk irritant, wetende dat dit dus om de 2 tot 3 minuten gebeurd. Normaal gebeurd. De radiozenders hebben dit ook trouwens. Wij zitten nu al tijden zo vanaf het begin en zijn het nu ook echt wel zat. Zeker als je het verhaal hierboven leest van het “monteurs bezoek” en er dus nog niks gebeurd is. 

En voor de volledigheid, wij ervaren dit sinds de overstap naar Odido. Hiervoor was alles prima.

 

Ik hoop dat dit nu echt eens op een goede en nette manier opgelost kan worden. 

Helaas nog geen antwoord gehad.

Hier dus echt hetzelfde probleem…

ik had eerst het oude TV kastje van T mobile. Dit heeft het jaren perfect gedaan. 
toch maar de nieuwe eens aangevraagd en alleen maar ellende mee..

precies dezelfde problemen met het wegvallen van het geluid. 
 

monteur is langsgekomen en kon niks vinden. Uiteindelijk vandaag een nieuwe TV box ontvangen en precies hetzelfde probleem.. wat nu??? Er is weer een ticket aangemaakt maar ik breek het kastje bijna doormidden van alle frustraties..

Ik las dat er een software update moet komen waardoor het probleem opgelost zou zijn. Echter is de vraag wanneer die update komt. Ondertussen betaal je het volledige maandbedrag voor een slechte kwaliteit. 

Ik las dat er een software update moet komen waardoor het probleem opgelost zou zijn. Echter is de vraag wanneer die update komt. Ondertussen betaal je het volledige maandbedrag voor een slechte kwaliteit. 

Belachelijk ja.. ik ben benieuwd wat ze er bij mij nog over gaan zeggen. Het probleem is doorgezet naar de IT. Die gaan komende week een terugkoppeling geven. Echter zal die beloofde update gewoon snel moeten komen als dit het probleem zou oplossen. Gaat het mij te lang duren dan ben ik sowieso weg bij Odido want TV kijken is echt niet meer te doen. Jammer 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Christiaana, we hebben het uitgezet naar onze leverancier om dit te controleren. Dit kan wat langer duren dan normaal. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reputatie 6
Badge +2

@Christiaana Dank je wel voor je terugkoppeling! Dit topic is in de verkeerde bak terecht gekomen, waardoor ik deze niet eerder heb gezien, mijn excuses hiervoor. 

Ik ben direct het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over de situatie. Ik vind dit echt niet leuk om te vertellen, maar ik blijf graag eerlijk om de juiste verwachting te scheppen. In ons systeem zie ik bij de monteursnotitie staan dat er niemand thuis was. Dit komt overeen met jouw verhaal, maar er is natuurlijk later op de middag wel iemand langs geweest, dit is niet aan ons doorgegeven. Eveneens als het verzoek voor een nieuwe Mediabox.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil hier mijn oprechte excuses voor aanbieden! Daarnaast durf ik niet met zekerheid te zeggen of een nieuwe Mediabox ook daadwerkelijk de oplossing is, dit wordt namelijk niet bepaald door de monteur. Ons TV Team is druk bezig met het opsporen en oplossen van alle bugs. Echter lijkt dit niet een probleem uit de lijst met bekende issues (zie topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community). 

Wil je een filmpje maken van wanneer het geluid wegvalt tijdens het TV Kijken? Ik ga dan gelijk met onze technische dienst en het TV Team overleggen wat ik voor je kan doen. Alvast heel erg bedankt! 

 

@BasvanHouten Ook jou help ik natuurlijk graag verder, goed dat je aan de bel trekt!

Bedoel je dat je wel beeld krijgt, maar dat dit stil staat? Wil je hier een filmpje van maken? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten! 

Nah hier hetzelfde verhaal in februari melding gedaan van haperend geluid. Alleen beneden boven geen problemen. Inmiddels is een film bij netflix kijken hierdoor ook niet leuk meer. En de haperingen worxen met de dag erger. veel contact via messenger en telefoon en nog steeds geen oplossing en heel veel stilte. Vanaf december 2023 bij odido, alleen maar ellende. Meerdere keren beloftes voor compensaties als probleem is opgelost. Haha helaas dit blijkt moeilijk. Ik weet een hele goeie compensatie odido.... ontbinding van mijn contract!!! Daar zou ik mega blij van worden nog nooit zo ontevreden geweest over een provider en het enigste wat ik zou willen is gewoon tv kijken

Hoi Nora,

 

ik heb de powerflip meerdere malen uitgevoerd zonder resultaat. 

Ook het geluid rechtstreeks via de TV laten lopen maakt geen verschil. 

 

Gr Christiaan

Reageer