Skip to main content
Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 modem omruilen voor een nieuwer model met WPA3

  • 25 October 2023
  • 109 reacties
  • 1666 Bekeken

Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

 

109 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rvanrutten, ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Ik heb de wifipunten opgezegd en het modem omgeruild. Zodra het modem binnen is en de wifipunten retour zijn kun je de nieuwe wifipunten aanvragen. Dan ontvang je de nieuwe WX5600!

 

Hi @fedeb233, welkom op onze Community!

Omdat je op DSL zit kan ik je alleen de T-54 opsturen. Dit heb ik ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

  

Goedemorgen. 

 

Ik heb thuis ook de t50 en maak momenteel gebruik van een orbi mesh systeem omdat alleen jullie router te weinig dekking heeft. Nu kan mijn huidige orbi de snelheid niet meer aan en moet ik vernieuwen.

Kan ik bij jullie de t50 omruilen voor een modem met wifi 6 ondersteuning zodat ik op jullie eigen modem verder kan bouwen ipv compleet nieuw orbi systeem aan te schaffen?

Met vriendelijke groet 

Rene 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Reneheins, zeker! Ik heb meteen een nieuw modem verstuurd, deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 2

@Tommie van Odido , @Ishana van Odido 

graag zou ik ook mijn huidige modem willen omruilen voor een t-54 model (zit helaas nog op DSL) zodat ik gebruik kan maken van wifi 6 en voornamelijk van WPA3

alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +5

Hi @murat1, ik heb gelijk de Zyxel T-54 naar je toe gestuurd! Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 😄

Hallo,
Kunnen jullie mijn T50 ook omruilen voor een T56.
Ik wil ook Wifi 6 gebruiken en heb daarnaast veel last van wegvallende verbindingen.
Mvg 
Johan

Reputatie 7
Badge +3

@jnvdbos Tuurlijk, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Het nieuwe modem komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op! 😀

Ik heb ook meteen een nieuw wifipunt jouw kant opgestuurd, die jij nu hebt is namelijk niet compatible met het nieuwe modem. Je ontvangt hierover een link ter bevestiging met een track & trace code. 

Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, deze mag je inleveren bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het wifipunt willen we wel graag terug. Hierover heb je instructies ontvangen in de e-mail. 

Goedenavond Odido,

Ook ik wil graag mijn T50 laten omruilen door een T56.
Om gebruik te kunnen maken van Wifi 6.

Met vriendelijke groet,

Thomas

Reputatie 5
Badge +5

Hi @ThomasThomas, ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail van DHL zodat je de status van het pakket kan volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. 

Reageer