Skip to main content

Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

Hi @rvanrutten, ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Ik heb de wifipunten opgezegd en het modem omgeruild. Zodra het modem binnen is en de wifipunten retour zijn kun je de nieuwe wifipunten aanvragen. Dan ontvang je de nieuwe WX5600!

Hi @fedeb233, welkom op onze Community!

Omdat je op DSL zit kan ik je alleen de T-54 opsturen. Dit heb ik ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Goedemorgen. 

Ik heb thuis ook de t50 en maak momenteel gebruik van een orbi mesh systeem omdat alleen jullie router te weinig dekking heeft. Nu kan mijn huidige orbi de snelheid niet meer aan en moet ik vernieuwen.

Kan ik bij jullie de t50 omruilen voor een modem met wifi 6 ondersteuning zodat ik op jullie eigen modem verder kan bouwen ipv compleet nieuw orbi systeem aan te schaffen?

Met vriendelijke groet 

Rene 

Hoi @Reneheins, zeker! Ik heb meteen een nieuw modem verstuurd, deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

@Tommie van Odido , @Ishana van Odido 

graag zou ik ook mijn huidige modem willen omruilen voor een t-54 model (zit helaas nog op DSL) zodat ik gebruik kan maken van wifi 6 en voornamelijk van WPA3

alvast bedankt!

Hi @murat1, ik heb gelijk de Zyxel T-54 naar je toe gestuurd! Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 😄

Hallo,
Kunnen jullie mijn T50 ook omruilen voor een T56.
Ik wil ook Wifi 6 gebruiken en heb daarnaast veel last van wegvallende verbindingen.
Mvg 
Johan

@jnvdbos Tuurlijk, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. Het nieuwe modem komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op! 😀

Ik heb ook meteen een nieuw wifipunt jouw kant opgestuurd, die jij nu hebt is namelijk niet compatible met het nieuwe modem. Je ontvangt hierover een link ter bevestiging met een track & trace code. 

Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, deze mag je inleveren bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het wifipunt willen we wel graag terug. Hierover heb je instructies ontvangen in de e-mail. 

Goedenavond Odido,

Ook ik wil graag mijn T50 laten omruilen door een T56.
Om gebruik te kunnen maken van Wifi 6.

Met vriendelijke groet,

Thomas

Hi @ThomasThomas, ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt! Zodra het nieuwe modem onderweg is, krijg je een e-mail van DHL zodat je de status van het pakket kan volgen. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. 

Hallo Odido,

Ook wij hebben nog een oud modem, de Zyxel VMG8825-T50 en willen deze graag omruilen voor een nieuwe. Kunnen jullie dit regelen?

MVG,

Henry

Hallo Odido,

Ik zou graag mijn huidige t50 upgraden naar een t56. 
Inmiddels hebben we een aantal apparaten in huis die van wifi6 gebruik kunnen maken. Dat zou ik graag benutten. 

groeten!

De t56 routers zijn pas weer leverbaar vanaf eind november.  Houdt dit topic even in de gaten. Je kunt ook een eigen router met alle toeters en bellen kopen.

De laatste tijd geeft mijn netwerk een melding om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2). 

Tevens valt regelmatig tijdens het luisteren naar de (internet) radio en of tv het geluid soms enkele seconden uit of iets langer(30 sec). Tv geeft een moment stilstaand beeld.

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met de juiste ondersteuning. 

Hiervoor alvast dank. 

De laatste tijd geeft mijn netwerk een melding om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2). 

Tevens valt regelmatig tijdens het luisteren naar de (internet) radio en of tv het geluid soms enkele seconden uit of iets langer(30 sec). Tv geeft een moment stilstaand beeld.

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met de juiste ondersteuning. 

Hiervoor alvast dank. 

Ondersteunt je apparatuur wel WPA3? Mobiele telefoons en laptops ondersteunen het wel. Maar die internetradio? Of die tv? Weten die wat WPA3 is?

Jazeker wel. Heb de nieuwste apparatuur. Internetradio gaat rechtreeks vanaf router naar de Marantz sr5015. Dus geen probleem. 

Goedenavond Odido,

Ik wil graag mijn T50 modem laten omruilen voor een T56 modem.
Zodat ik gebruik kan maken van Wifi 6.

Met vriendelijke groet,

Pieter

Jazeker wel. Heb de nieuwste apparatuur. Internetradio gaat rechtreeks vanaf router naar de Marantz sr5015. Dus geen probleem. 

Dat zegt niets. Er word op dit moment nog heel veel nieuwe apparatuur verkocht die geen WPA3 ondersteund. 

Hi @PvdLeij & @JGroenewold, de Zyxel T-56 zullen eind november weer leverbaar zijn, mocht je dit modem willen ontvangen dan kan je je tegen die tijd weer melden. Wel zou ik nu de T-50 kunnen vervangen door de T-54, die zowel Wifi6 als WPA3 ondersteunt. Mocht je deze willen ontvangen, laat het dan aan me weten, zodat ik dit voor je in orde kan maken! 

Dag Nora, als dat kan heel graag. Ik zie het tegemoet. Mocht je nog iets nodig hebben van mij, dan hoor ik het graag. Mvg Jacob Groenewold. 

Ik heb de omruiling gelijk voor je in orde gemaakt @JGroenewold! Zodra het modem onderweg is, krijg je een e-mail van DHL zodat je het pakket kan volgen. Het oude modem hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ook zie ik dat je een wifiversterker gebruikt. Het huidige model werkt niet optimaal samen met het modem, ik heb deze daarom ook voor je vervangen door een nieuwer model. Het oude wifipunt willen we wel graag retour ontvangen. Hier krijg je nog een e-mail van met de retourinstructies! 

Dank je wel Nora voor deze geweldige service. Fijn weekend. Gr. Jacob Groenewold 

Hi @PvdLeij & @JGroenewold, de Zyxel T-56 zullen eind november weer leverbaar zijn, mocht je dit modem willen ontvangen dan kan je je tegen die tijd weer melden. Wel zou ik nu de T-50 kunnen vervangen door de T-54, die zowel Wifi6 als WPA3 ondersteunt. Mocht je deze willen ontvangen, laat het dan aan me weten, zodat ik dit voor je in orde kan maken! 

Dat mag voor mij ook. Dan ontvang ik graag de T-54. Als er nog iets nodig is dan hoor ik het graag.

Dag Nora, inmiddels de T54 ontvangen inclusief een wifi repeater. Alles geïnstalleerd. Had alleen nog problemen met aanpassen wachtwoord admin. Is door jullie ontgrendeld en nieuw wachtwoord gekregen. Top! 

Fijn om te horen @JGroenewold

Goedemorgen Odido,

Misschien is mijn laatste bericht gemist.

Ik zou ook graag de t54 ontvangen. 

Reageer