Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

  • 16 January 2024
  • 64 reacties
  • 1109 Bekeken


Toon eerste reactie

64 reacties

Goedemiddag,
Kan ik ook een update krijgen? Hier ook dezelfde problemen :) 

Groet,

Emiel

Hi @Roha82, welkom op onze Community!

Bij deze heb ik je op de versnelde lijst gezet. Het modem zal spoedig worden voorzien van de nieuwste firmware. 

Hallo Tommie,

 

Zou je mij ook kunnen helpen met de firmware? Ik heb hetzelfde probleem met de Ubiquiti Cloudkey Gen 2. Deze zijn wegens veiligheidsredenen werk hard nodig. 

 

GR,

TBA

Beste, 

ik heb precies hetzelfde probleem, heb hier gisteren een post over geplaatst. Zou ik ook een firmware update kunnen krijgen? Alvast bedankt.

Hallo Tommie, ook hier krijgt de cloud key gen2 plus geen internet icm de T-56 

 

Firmware ook V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

 

Kun je de update ook naar ons pushen?

 

Bij voorbaat dank

Reputatie 7
Badge +5

Super @PaulvdK, heel erg bedankt voor deze update! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Geen idee 2024, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen Ubiquiti AP aangesloten hebt. Heb je de tv hiermee verbonden of direct met het modem? Kun je toevallig de tv direct (bedraad) met het modem verbinden zonder eigen apparatuur ertussen?

Nee hoor @evert1984, ik zal de update direct voor je laten pushen zodat je het meteen kunt testen. Kan je mij laten weten of het na de update wel lukt? Het modem zal herstarten als de update wordt uitgevoerd.  

Hoi @Tommie van Odido , zou je dit ook voor mij willen doen? Heb hetzelfde probleem. Alvast bedankt.

Reputatie 2

@Tommie van Odido Kun jij de firmware pushen bij @Bluffpearce? Thanks!

Hallo Tommie en Jason
Is de firmware al gepushed?

Ik zie je jammer genoeg niet in de lijst staan. Als je je klantnummer in je profiel zet zal ik de update pushen 

Die staat er nu in :)

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat het weer werkt @dave0607. Sinds vorige week maandag zijn alle T-56 modems voorzien van de firmware update! 

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb je op de lijst gezet @luukriepe, je zult de update snel ontvangen! 

Hi kan ik ook deze upgrade krijgen s.v.p.?

Ook ik ben 5 april overgegaan van xs4all/KPN naar Odido, had T-56 modem voorbereid en alles werkte, ook de unify cloud key gen 2, van 5 op 6 april ging het modem opnieuw starten en daarna werkt de cloud key niet meer (obtaining ip adres) kunnen jullie zien of de firmware geüpdatet is ?

Groeten, Daan 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @evert1984, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit klinkt als hetzelfde probleem als in dit topic wordt omschreven:  

 

 

Dit is mijn laatste update in dit topic van een paar minuten geleden: 

  

Hey all, zoals jullie hier kunnen lezen hebben een aantal klanten de nieuwe firmware gekregen. We zijn op dit moment aan het testen of de update goed aanslaat en het met de nieuwe firmware volledig verholpen is. Zodra we dit kunnen confirmeren zullen we de update naar alle klanten gaan pushen. Bedankt voor jullie geduld, dat stellen we zeer op prijs!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Geen idee 2024, welkom op onze Community!

Ik heb je zojuist toegevoegd aan de lijst. Ik zal ervoor zorgen dat de update gepushed wordt. Het modem zal zichzelf dan rebooten. Daarna moet het opgelost moeten zijn.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MBterHorst ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je gepusht worden! 

Hey @Geen idee 2024, welkom op onze Community!

Ik heb je zojuist toegevoegd aan de lijst. Ik zal ervoor zorgen dat de update gepushed wordt. Het modem zal zichzelf dan rebooten. Daarna moet het opgelost moeten zijn.

@Tommie van Odido, kun je ajb aangeven wanneer de update uitgevoerd zal worden? Kan ik het daarna testen. Alvast bedankt 👍🏻

Goedendag, @Sven-Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido @Cal van Odido @Jason van Odido

zou een van jullie mij ook in aanmerking kunnen laten komen voor de update, heb sinds een kleine week ook een unifi netwerk gekocht maar ben er nog niet in geslaagd om deze werkend te krijgen, telkens geeft hij aan dat hij geen ip adres kan krijgen en lukt hem dat wel dan geeft die aan dat hij geen internet kan krijgen

mvg,

stijn

Hi,

Ook bij mij thuis na installatie geen verbinding meer voor mijn cloud key gen 2.

Bij contact met de klantenservice werd aangegeven dat eind maart een update gepusht zou worden. Ik heb 't modem vorige week herstart, maar het probleem blijft.

Zouden jullie mij ook de update kunnen pushen?

Bij voorbaat dank!

R

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Daan van Egmond, ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat jij de nieuwe firmware update nog niet ontvangen hebt. Ik heb je daarom gelijk op de lijst gezet zodat ook jij de nieuwe firmware kan ontvangen. Ik verwacht dat deze morgen naar je modem gepusht wordt. Zodra de firmware wordt geüpdatet, zal jouw internetverbinding enkele minuten wegvallen. Hierna maakt jouw modem vanzelf weer opnieuw verbinding en staat de firmware op het modem! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Kun jij de firmware pushen bij @Bluffpearce? Thanks!

Hallo Tommie en Jason
Is de firmware al gepushed?

Reputatie 7
Badge +9

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

Hi @Daan van Egmond, ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat jij de nieuwe firmware update nog niet ontvangen hebt. Ik heb je daarom gelijk op de lijst gezet zodat ook jij de nieuwe firmware kan ontvangen. Ik verwacht dat deze morgen naar je modem gepusht wordt. Zodra de firmware wordt geüpdatet, zal jouw internetverbinding enkele minuten wegvallen. Hierna maakt jouw modem vanzelf weer opnieuw verbinding en staat de firmware op het modem! 

Ok bedankt, Lan IP is wel aangepast naar 192.168.2.1 weet niet of dat uitmaakt.

Reputatie 2

Hoi
Doe mij ook even een firmware update.
Ook hier problemen met de Cloud Key

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @McRoof, superfijn dat het opgelost is met de nieuwe firmware - bedankt voor het delen van jouw herstelmelding! Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? 

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

@Tommie van Odido , waanzinnig het werkt allemaal weer zoals vroeger😅. Fijn weekend

Reageer