Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

  • 16 January 2024
  • 64 reacties
  • 1109 Bekeken


Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Maar natuurlijk helpen wij je daar heel graag mee @TBA! Ik heb je meteen op de lijst gezet voor een update en de update zal binnen enkele werkdagen op je modem staan. Ik probeer hier haast achter te zetten zodat je zo snel mogelijk de update ontvangt.

Hier gaan wij voor je achteraan, je kan snel weer van je Ubiquiti genieten! 😄

Hier hetzelfde probleem, krijg met geen mogelijkheid internet naar de Cloudkey gen 2 plus.

Mag ik aub ook op de lijst? @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido 

Zyxel EX5601-T1

V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

@Tommie van Odido , waanzinnig het werkt allemaal weer zoals vroeger😅. Fijn weekend

@Tommie van Odido , helaas te vroeg gejuicht. Ik heb sinds gisteravond problemen met de tv box. Valt geregeld weg en vanaf vanmorgen kan ik helemaal geen tv meer kijken. Wat is er aan de hand?

Reputatie 7
Badge +4

@Tommie van Odido Kun jij de firmware pushen bij @Bluffpearce? Thanks!

Hallo Tommie en Jason
Is de firmware al gepushed?

Ik zie je jammer genoeg niet in de lijst staan. Als je je klantnummer in je profiel zet zal ik de update pushen 

Hallo,

 

zou je de firmware update a.u.b. willlen pushen?

heb ook geen IP-adres toekenning voor mijn  cloud key gen 2

 

alvast bedankt

 

groet, 

henry

Reputatie 5
Badge +4

Hey @Sven-Odido, zou je dit ook voor @ehm willen regelen? 

Bedankt voor je reactie.

Betekent wel dat ik momenteel moet wachten op de firmware upgrade. En als deze komt pas kan testen of het uberhaubt wel werkt. Dat is voor nu geen oplossing. Ga immers niet op de functionaliteiten inleveren.

gisteren nogmaals de klantenservice gesproken en kom hier echt geen meter verder. De 5 personen die ik nu heb gesproken uit verschillende gesprekken zijn zwaar onder niveau dat je mag verwachten van een onderneming als Odido.

Wordt nu als het goed is binnen 3-5 werkdagen terug gebeld door een technisch engineer.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Morgestijn, ik zal het meteen voor je aanvragen! Binnen enkele werkdagen zal het op je modem staan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +9

Thanks @Bluffpearce, ik heb je toegevoegd aan de lijst! Het modem zal spoedig geupgraded worden. 

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

@Tommie van Odido , waanzinnig het werkt allemaal weer zoals vroeger😅. Fijn weekend

@Tommie van Odido , helaas te vroeg gejuicht. Ik heb sinds gisteravond problemen met de tv box. Valt geregeld weg en vanaf vanmorgen kan ik helemaal geen tv meer kijken. Wat is er aan de hand?

@Tommie van Odido, heb de tv weer aan de praat gekregen maar helaas moet ik nu telkens onder de overkapping het netwerk vergeten en daarna weer verbinden. Dan heb ik verbinding bij de overkapping. Zodra ik weer naar binnen ga springt hij over naar de wifi binnen(zelfde naam). Als ik terug na de overkapping loop moet ik alles weer opnieuw herhalen. 

Goedemiddag,

 

Ik heb hetzelfde probleem met Harman Kardon speakers, graag ook de update.

Onlangs de overstap gemaakt van voorheen Ziggo naar Tweak en nu Odido. In mijn nieuwbouw woning alles qua netwerk van Unifi voorbereid (APs, switches en een Cloud Key Gen 2).

Voorheen bij de vorige ISP geen problemen hier mee gehad. Nu al geruime tijd krijgt mijn Cloud Key geen IP adres. Op het scherm wordt aangegeven "Obtaining IP address”. De helpdesk kon mij hier ook niet verder mee helpen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de Cloud Key weer te gebruiken is binnen het huidige netwerk?

Hoi Tommie 

ik heb het zelfde probleem kan je ook voor de update pushen? 

Beste Tommie

kan je mijn modem ook update pushen

dank! 

@henryspijkerman update is gepushed

Het werkt nu perfect. Dank jullie wel!. Top service

Reageer