FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244544 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Irritant dat het zo lang duurt. Tegen de tijd dat je iPhone wordt bezorgd ben je zo’n beetje al toe aan early renewal voor de 16 😅. 

 

Ennuh wie bedenkt in hemelsnaam dat Odido een goede naam is.

Reputatie 1

Heeft hier iemand al een Pro Max 512GB Zwart Titanium ontvangen?

ik heb 15 sept 14:15 uur besteld, bestelnummer 2007950xx. 

Reputatie 4

U zult het niet geloven!!

15 september rond 14:10 een Iphone 15 pro 256gb zwart besteld.

Zojuist het volgende SMS’je gehad:

 

 

Na dit SMS’je is het vrij vlot gegaan, tot op heden. Na 3 uur een mail gehad van PostNL dat er een verwachte levering op 5-10 is. Vanochtend van PostNL de bevestiging dat hij tussen 15:30 en 17:30 geleverd zal worden.

Kennelijk maakt het bij PostNL niet uit door wie, maar dat, de handtekening gezet wordt. Naar mijn mening gevaarlijk voor zulke duren spullen, maar goed dat is voor zover niet het probleem van/door Odido. Dus hopelijk mag mijn partner hem zo meteen in ontvangst nemen voor mij. Ik wacht in spanning af!

Tevens de update van IOS 17.0.3 voorbij zien komen, waarbij er een oplossing is voor het te heet worden van de iPhone 15. Al met al tot op heden goed nieuws en ik hoop vanaf 17:30 een gelukkige eigenaar te zijn van de iPhone 15 Pro 256gb zwart.

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Hey voor mij het zelfde 🙋‍♂️, wat heb je besteld? 😃

iPhone 15 Pro 128 GB Zwart

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Same here! Alleen dan besteld op 18-09

Reputatie 2

Zojuist gebeld door Odido dat ik mn telefoon aan het einde van de middag kan ophalen bij de gekozen Odido shop. (15 sep in de avond pas besteld)

Kan niet wachten tot vanavond

Which one did u get? :)))

Blauwe Pro Max 256Gb

Reputatie 3

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Hey voor mij het zelfde 🙋‍♂️, wat heb je besteld? 😃

Reputatie 2

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Hey, ik heb pas op 19-09 besteld. Maar ik kreeg meteen betaallink en bevestiging en het contract in de mail. Ik moet alleen nog wachten tot hij op voorraad is en dan krijg ik vanzelf bericht

Zojuist gebeld door Odido dat ik mn telefoon aan het einde van de middag kan ophalen bij de gekozen Odido shop. (15 sep in de avond pas besteld)

Kan niet wachten tot vanavond

Which one did u get? :)))

Reputatie 2

Zojuist gebeld door Odido dat ik mn telefoon aan het einde van de middag kan ophalen bij de gekozen Odido shop. (15 sep in de avond pas besteld)

Kan niet wachten tot vanavond



 

My partner placed the order on 16-09 at 11:51 am for the iPhone 15 Pro Max 256GB in Blue Titanium, with order number 2008788XX. We chose to pick it up at the Odido store in Harderwijk.

Yesterday, on 4-10 at 12:03 pm, we received a text message stating that the phone was on its way to the store. Today, on 5-10 at 10:47 am, we received an SMS confirming that the phone is ready to be picked up. We went directly to Odido Harderwijk and successfully picked up the phone. Good luck to all !

Reputatie 2

Is er al iemand die gisteren (4 oktober) een sms heeft gekregen dat zijn/haar iPhone onderweg is naar een Odido Shop, en die inmiddels ook al een aflever/ophaal sms heeft gekregen? 

Reputatie 1

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

Welke heb jij besteld en wanneer, als ik vragen mag? :)

De NT 256gb Pro Max, besteld en betaalbevestiging gehad in de mail op 15-09 om 14.07 (verlenging en toestel)

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

Welke heb jij besteld en wanneer, als ik vragen mag? :)

Reputatie 1

 Gister het sms’je gehad en vannacht van PostNL een mailtje dat m’n pakketje vandaag komt tussen … 8.30-21.30 🤦🏻‍♂️  nu hopen dat t vroeg op de dag is, anders kan ik de hele dag voor het raam zitten wachten😂

Trouwens als afzender bij PostNL staat “Helemaal voor Jou” nog meer die deze afzender hadden?

Reputatie 4

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar. 

Hi Gulyan, 

Indien je hebt gekozen voor thuisbezorgen, dan heb je een email ontvangen met een betaallink. 
Uit mijn ervaring ziet het ernaar uit dat de bestellingen worden verwerkt op basis van de tijd waarop deze betaling is uitgevoerd. 

Indien je deze bevestigingsmails laat hebt ontvangen, of de betaling later hebt uitgevoerd dan denk ik dat dit de rede is dat jouw bestelling nog niet uitgevoerd is. 

nog steeds niks gehoord over 200796xxx

 

 

wat een slechte service man…,,

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik had 2 weken geleden een topic geopend dat bij het pre-orderen op 15 september om 14.10 uur van de IPhone PM 256gb black, ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Ik had daarna telefonisch contact gehad waarin werd aangegeven dat plaatsen van bestelling leidend is, ik heb ook een ordernummer dat hoort bij het tijdstip van bestellen. Nu zie ik personen die later hebben besteld dan ik, dezelfde telefoon eerder krijgen. Daarom heb ik vandaag telefonisch contact gehad met Odido. De klantenservice gaf aan dat er een storing was geweest voor een groep klanten, waardoor de bestelling handmatig ingevoerd is door hun. Het kan dus zijn dat mijn bestelling pas op zondag is ingevoerd en ik dus 6 weken langer moet wachten. Voor niks klaar gezeten om tijdig te bestellen. De medewerker gaf aan niks te kunnen doen en weet dus verder helemaal niks. Dit zijn natuurlijk uitzendkrachten, dus die zijn maar beperkt tot bepaalde systemen en zien dus niks over de bestelling, alleen dat het geplaatst is, maar wanneer weten ze niet.

Dus plaatsingsdatum zegt niks, pas het moment van bevestigingsmail. Dus voor de mensen die nog gaan bestellen, als je niet direct een bevestigingsmail krijgt gelijk erachter gaan.

Reputatie 2

Roze iPhone 15 plus 128 GB ???
 

Superfijn om alle berichten te lezen dat de leveringen nu langzaam op gang beginnen te komen! Ik merk dat dit vooral om de Pro en Pro Max toestellen gaat. Heeft iemand toevallig al bericht ontvangen over de roze iPhone 15 plus 128 GB?? Voor dat toestel is en blijft de levertijd sinds 15-09 4-6 weken en ik vind nog geen een bericht in het forum van iemand die al iets heeft gehoord of gezien. Ik heb mijn toestel besteld en betaald op 18-09 om 10:15 bevestiging per mail ontvangen met bestelnummer 200958275.

Ik heb gekozen voor thuislevering (door AMP?) met een nieuw contract. Begrijp ik het tevens goed dat alleen bij verlengde contracten de levering via Post.nl zal zijn en nieuwe acquisities via AMP?

nog steeds niks gehoord over 200796xxx

 

 

wat een slechte service man…,,

Reputatie 2

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Yes I did. Thanks for clarifying 

Same situation but is it normal that I cannot see it in my subscription in Odido yet? Only email confirmation at this point.

Yes, normal.

Ben ik de enige die zich niet druk maakt? Ik snap best dat we allemaal die iPhone meteen in onze handen hebben. Maar als er veel mensen gepreorderd hebben ben je gewoon niet aan de beurt op dag van release. Bij levertijden staat alles ook duidelijk aangegeven. En ja dat veranderd nog wel eens afhankelijk van wat ze binnen krijgen volgens mij werkt het overal zo. Zoals het er eerst uitzag moest ik ¾ weken wachten. Zie nu dat ik 4 tot 6 moet wachten want ik heb na 16e besteld. Tja niks aan te doen toch? Bij iemand anders bestellen kan altijd als je denkt dat je daar eerder aan de beurt bent. 

Mag ik vragen of je bevestiging per e-mail heb gekregen? Ik heb bestelling op 22e geplaatst en nog steeds niks gehoord. En status is “we konden bestelling niet vinden”. Is het normaal?

Zijn er andere mensen die ook een verlening hebben gedaan en ook nog geen bevestiging/betaal instructies hebben gehad? Ook niet in je spam 

groetjes

Ik ben hier🙌… heb 22-09 geplaatst en nog steeds geen bevestiging heb gekregen. Status van bestelling: “we konden de bestelling niet vinden”. Wat vervelend zeg. Wat betekent dat? Moeten we toch wachten? Of annuleren? Of…?

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Yes I did. Thanks for clarifying 

Same situation but is it normal that I cannot see it in my subscription in Odido yet? Only email confirmation at this point.

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Yes I did. Thanks for clarifying 

Reputatie 2

Hello, I have made the order on the 24.09, received confirmation email but no link for payment.

Today on 03.10 I still didn’t receive any link. It tried calling several times and it is not possible. I want to understand if I can keep my number (currently tele2), this is important for me. Whom can I contact?

 

Did you choose to pick up at the shop? If so you have to pay when you pick up the phone.

Reageer