FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244544 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 2

Hi all!

For some reason I can’t track status of my order, it’s saying ‘not found’. Is it normal or I should consider it an issue?

Also, I ordered via pick up, but now I’m wondering if the delivery option makes iPhone available faster. 

Thank you!

It’s normal most pick up orders only show up in store systems.

Hi all!

For some reason I can’t track status of my order, it’s saying ‘not found’. Is it normal or I should consider it an issue?

Also, I ordered via pick up, but now I’m wondering if the delivery option makes iPhone available faster. 

Thank you!

Reputatie 2

Wanneer krijg je ongeveer een mail voor bezorgmoment? Heb gelijk om 14:00 besteld, betaling & bevestiging gekregen. Maar geen bezorg mail.

Normaal gesproken pas de dag voor de levering. Als je toestel dus meteen op release beschikbaar is niet eerder dan 21-09

Wanneer krijg je ongeveer een mail voor bezorgmoment? Heb gelijk om 14:00 besteld, betaling & bevestiging gekregen. Maar geen bezorg mail.

Reputatie 2

Wanneer worden de levertijden van Pro Max geüpdatet?

Ik heb de bestelling geplaatst en wacht al meer dan 1 uur op de betalingsmail, zoals op de website stond vermeld dat de mail binnen 10 minuten zou arriveren. Wat moet ik doen?

Niks nieuws zoals altijd met Apple. innoveren kunnen ze echt niet meer, alleen stelen van Android. 

 

Hebben ze de straling wel gemeten van deze iPhone ?

 

iPhone 12 uit de winkels wegens veel te hoge straling

Tja.. als je elk jaar upgrade stelt het idd niks voor. Maar als je om de 2-4 jaar upgrade, krijg je zeker wel nieuwe functies. 

Reputatie 5

Hoi!

 

Is er al wat bekend over de vooraad van de verschillende kleuren van de iPhone 15 pro.

Toen ik de iPhone 12 pro kocht heb ik ongeveer een maand moeten wachten omdat er zoveel vraag naar was.

 

Alvast bedankt,

Ik ben bang dat Odido hierover niets kan/mag zeggen. Het beste is denk ik om je bestelling gewoon te plaatsen (deze mag je namelijk binnen de bedenktermijn annuleren) en daarna dit topic in de gaten houden m.b.t. de levertijden.

Reputatie 2

Hoi!

 

Is er al wat bekend over de vooraad van de verschillende kleuren van de iPhone 15 pro.

Toen ik de iPhone 12 pro kocht heb ik ongeveer een maand moeten wachten omdat er zoveel vraag naar was.

 

Alvast bedankt,

Reputatie 7
Badge +4

Apple Fans, kijken jullie ook al uit naar de release van de nieuwe Iphone 15? Mochten jullie vragen hebben, help ik jullie graag verder!

 

Tim van Odido

Zeker. Vooral benieuwd naar de eerste reviews en hands-on experiences. 

Apple Fans, kijken jullie ook al uit naar de release van de nieuwe Iphone 15? Mochten jullie vragen hebben, help ik jullie graag verder!

 

Tim

Reputatie 1

Niks nieuws zoals altijd met Apple. innoveren kunnen ze echt niet meer, alleen stelen van Android. 

 

Hebben ze de straling wel gemeten van deze iPhone ?

 

iPhone 12 uit de winkels wegens veel te hoge straling

Reputatie 7
Badge +4

Gelikte presentatie weer (zoals bijna elk jaar) Nu even broeden op m’n uiteindelijke keuze. 😃

Reageer