Skip to main content

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

heeft iemand al iets gehoord?

Ja helaas wel.

Ik ben letterlijk 5 minuten geleden gebeld door T-mobile, omdat ik geëist had dat ze een keer met concrete antwoorden moesten komen mbt levering. Hier is de medewerker achteraan gegaan. Na een week ben ik eindelijk teruggebeld.

Ik heb op 12 oktober een pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb besteld. Krijg dus net te horen dat de 256 gb varianten pas in WEEK 50 VERMOEDELIJK geleverd kunnen worden. Bi-zar.

Hij gaf verder wel aan dat er contact is geweest tussen T-mobile en Google. Google is inmiddels op de hoogte van de situatie en zou nog met een reactie komen. Hier word ik over teruggebeld. 

Ongelooflijk dat pre-orders niet eens geleverd kunnen worden. Het ergste vind ik dat het niet lijkt '"te leven" binnen T-mobile. Elke medewerker die ik heb gesproken, en dat zijn er inmiddels flink wat, reageert elke keer verbaasd alsof ze voor het eerst over dit probleem horen. Van de Iphone is het bij ze bekend, maar van de pixel...zoveel aandacht wordt er dus aan besteed.

 

heeft iemand al iets gehoord?

 


Deze “pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb” variant is door Google helaas te weinig geproduceerd of voor Nederlandse consumenten beschikbaar gesteld. Ook bij de enigste retailer, die deze Pixel zonder grijze import verkoopt, is de levertijd voor dit model 7 weken. Annuleren en ergens anders bestellen gaat hem dus niet sneller van Google naar jou krijgen.


Ik heb nog een update, ik kon kiezen tussen de 256gb zwart (geannuleerd), of wachten op de groene, ik zou nog te horen krijgen hoe lang dat kon duren.

Mij is nu vanuit de winkel (afgelopen woensdag) verteld dat het binnen 2 weken geleverd werd in de winkel. Zal wel laten weten als/of ik hem binnen heb.


ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.


ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

 

hoesje is net besteld via Belsimpel, vervolg vraag is hoe lang de levertijd daarvan is…..


De T-Mobile winkel heeft contact met mij opgenomen, de telefoon is niet leverbaar. Op zijn vroegst in week 52 maar ook dat was niet zeker, ze geven de schuld aan Google.

 

De enigste optie was de bestelling annuleren, en een nieuwe bestellen. (128G) die wel leverbaar zijn. Of hem 'elders zoeken'. 

 

Daarom heb ik dus weer naar de klantenservice gebeld i.v.m. De buds, hun reactie: hoe vervelend we het ook vinden helaas meneer u heeft dan inderdaad geen recht meer op de buds. Ongelofelijk.

 

(De T-Mobile shop medewerker zou me nog terug bellen om te kijken of hij iets kon regelen maar na er uren achteraan te hebben gezeten afgelopen maand heb ik er weinig vertrouwen meer in. 


I have just asked again for free buds to activationboxx , and they told me the link will be active till 31 December. 


Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 


Ik heb mijn p7p 256 zwarte vanaf release dag, maar nog geen buds mogen ontvangen... Zou ze binnen 6 weken hebben, en dat is vrijdag a.s.


Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Wanneer had jij de telefoon besteld? Ben wel benieuwd!


I just got my phone 256gb hazel, and registered to the activationbox link as first thing after I get the IMEI number. Now has to wait for the headphones. 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.


Mijn 7pro 256 groen is binnen! Had het op 12 okt besteld vandaag ontvangen dus iets meer dan 6 weken gewacht. Heb direct ook aangemeld voor de gratis Buds pro, jullie horen nog van mij hoe dit gaat aflopen

Heel veel sterke en succes met jullie bestelling


Ik heb mijn 7pro groen ook binnen. 20oktober besteld. Meteen de buds pro besteld en deze is goedgekeurd, over 6weken zouden ze dus moeten komen. 

 

Succes iedereen die nog aan het wachten zijn. 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 


ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 

Dit is wel heel zuur, hebben ze je nog wel iets van compensatie oid aangeboden? Wel echt belachelijk, hij is inmiddels namelijk ook weer te bestellen via de google store.


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳

dank


Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.


Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...


Hi @dutch_marco 

Wij hebben daar geen inzicht in. Je ontvangt een bericht zodra je bestelling leverbaar is. Ik hoop dat je die snel zult ontvangen. 


@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Duurt wel écht te lang he dit.. helaas nog geen gehoor van activationboxx.. 


Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.


Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Wat was de afzender van de puds pro? ik heb namelijk in mijn PostNL app pakket staan uit zuidbroek zonder dat ik iets besteld heb.

 

heb nog geen track & trace mail gehad o.i.d. dus hoop dat ze het zijn.


Reageer