F.A.Q.

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

FAQ en levertijden Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro

Toon eerste reactie

107 reacties

Reputatie 1

Gesprek via de chat:

Desiree

Hallo, ik ben Desiree. Wat kan ik voor je doen vandaag?

4:15:42 PM

Ik

Ik heb een paar dagen geleden een pixel 7 pro besteld. Nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding van de gratis earbuds. Ik heb net geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier wordt om een imei nummer gevraagd. Dat heb ik nog niet omdat ik het toestel nog niet heb ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dan zou ik niet meer op tijd het formulier in kunnen dienen. Hoe ontvang ik toch de buds?

4:15:59 PM

Dit is inmniddels een week geleden gebeurd

4:16:26 PM

Desiree

Hi Menno! Geen zorgen! Ik ga meteen voor je uitzoeken hoe dit verder opgepakt kan worden.

4:18:21 PM

Ik kan me goed voorstellen dat je alsnog gebruik wilt maken van deze mooie aanbieding en weet zeker dat het ook mogelijk is.

4:18:45 PM

Gaat dit om mobiele nummer 0651196xxx?

4:19:01 PM

Ik

ja

4:19:15 PM

Desiree

Super, dankjewel!

4:19:27 PM

Ik

ja

4:21:06 PM

Desiree

Ik krijg te horen van mijn collega's van de verkoop dat je na ontvangst van de telefoon meteen contact met ons kan opnemen, zodat wij op de hoogte kunnen brengen hoe je alsnog deze airbuds kan bestellen.

4:22:31 PM

Ik

Nou dan ga ik er maar van uit dat dit correct is... :[

4:23:15 PM

Desiree

Daar kun je echt op vertrouwen.

 

Reputatie 1

Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 1

@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Reputatie 1

En wat ik heel vervelend vind is de stilte van T-Mobile. De moderator lijkt zich stilletjes in een hoekje verstopt te hebben. Communicatie 0.0 bij T-Mobile. Ik vind het bedrijf steeds slechter worden. Alleen maar geld naar binnen harken, maar service wordt er op geen enkele manier meer verleend.

Opeens is de levertijd veranderd van de Pixel 7 Pro, is dat ook van invloed bij pre-orders? Heb zelf een pre-order gedaan en hoop de telefoon wel voor de 17de te krijgen.

Hier net een bericht gehad dat pixel 7 pro (256Gb) pas na 7 november wordt geleverd. Deze heb ik dit weekend besteld via pre-order. Groot aankondigen dat ze vanaf 13 oktober geleverd worden en vervolgens dit mededelen met een SMS. Gewoon slecht. 

Net met T-mobile contact gehad. Mijn P7P Hazel 256gb zou klaar moeten liggen in de winkel!

Vanavond even langs!

Reputatie 1

Die van mij is net bezorgd! Totaal onverwacht, zending niet aangekondigd 🤷 hypeee

How do I go about getting the earbuds?

I picked up the phone today but can’t register my subscription on the T-Mobile website, either using the new number, or the number which is being ported. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dutch_marco 

Wij hebben daar geen inzicht in. Je ontvangt een bericht zodra je bestelling leverbaar is. Ik hoop dat je die snel zult ontvangen. 

Reputatie 2

Wat betreft de Pixel Buds Pro nog steeds niets ontvangen, ondanks in oktober al een goedkeuring te hebben ontvangen. Alle mailtjes worden beantwoord met de standaard “We verwachten binnenkort weer een lading” en vervolgens stilte. 

Fijn dat anderen ze wel sporadisch beginnen te ontvangen maar het hele verhaal is echt te triest voor woorden. Beloftes die niet nagekomen worden en niets anders dan verwijzen naar andere partijen die verantwoordelijk zijn. T-Mobile mag zich hier diep voor schamen.

We zijn gelukkig pas 5 maanden verder..

Reputatie 1

Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳

dank

Reputatie 7
Badge +9

@DriesZumker 

Wij zijn afhankelijk van de voorraad van de fabrikant en vanwege de beperkte voorraad zijn zit er een vertraging in de levering van de buds. Wij hadden dit liever ook anders gezien, maar we doen ons best om de voorraad die beschikbaar is op tijd te leveren. Zodra er weer voorraad beschikbaar is, ontvang je een bericht met de leveringstijd. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat je ze snel in handen krijgt. 

 

Reputatie 2

@Hajar Ik snap het, maar dat is hetzelfde bericht wat ik al krijg sinds de eerste 6 weken levertijd zonder een enkel bericht voorbij zijn gegaan, ondertussen  Destijds kreeg ik al geen enkel pro-actief bericht vanuit jullie of de derde partijen die het zouden leveren en ondertussen is het nog steeds het enige wat jullie kunnen vertellen.

De excuses voor het ongemak hoeven niet meer gemaakt te worden, dat begint net zo herhaaldelijk te worden als het excuus dat het bij Google ligt.

Ik raad in ieder geval niemand meer aan om voor acties bij T-Mobile te gaan.

Reputatie 1

heeft iemand al iets gehoord?

Iemand een idee waar je de beloofde earbuds kan claimen/bestellen. Dit staat nergens aangegeven.

//Edit: 

Gevonden: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

 

 

 

 

heeft iemand al iets gehoord?

Ja helaas wel.

Ik ben letterlijk 5 minuten geleden gebeld door T-mobile, omdat ik geëist had dat ze een keer met concrete antwoorden moesten komen mbt levering. Hier is de medewerker achteraan gegaan. Na een week ben ik eindelijk teruggebeld.

Ik heb op 12 oktober een pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb besteld. Krijg dus net te horen dat de 256 gb varianten pas in WEEK 50 VERMOEDELIJK geleverd kunnen worden. Bi-zar.

Hij gaf verder wel aan dat er contact is geweest tussen T-mobile en Google. Google is inmiddels op de hoogte van de situatie en zou nog met een reactie komen. Hier word ik over teruggebeld. 

Ongelooflijk dat pre-orders niet eens geleverd kunnen worden. Het ergste vind ik dat het niet lijkt '"te leven" binnen T-mobile. Elke medewerker die ik heb gesproken, en dat zijn er inmiddels flink wat, reageert elke keer verbaasd alsof ze voor het eerst over dit probleem horen. Van de Iphone is het bij ze bekend, maar van de pixel...zoveel aandacht wordt er dus aan besteed.

 

heeft iemand al iets gehoord?

 

Reputatie 7
Badge +14

Deze “pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb” variant is door Google helaas te weinig geproduceerd of voor Nederlandse consumenten beschikbaar gesteld. Ook bij de enigste retailer, die deze Pixel zonder grijze import verkoopt, is de levertijd voor dit model 7 weken. Annuleren en ergens anders bestellen gaat hem dus niet sneller van Google naar jou krijgen.

How do I go about getting the earbuds?

I picked up the phone today but can’t register my subscription on the T-Mobile website, either using the new number, or the number which is being ported. 

Go here and fill in the form: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

How do I go about getting the earbuds?

I picked up the phone today but can’t register my subscription on the T-Mobile website, either using the new number, or the number which is being ported. 

Go here and fill in the form: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

Thanks. :D

Reputatie 1

Ik heb nog een update, ik kon kiezen tussen de 256gb zwart (geannuleerd), of wachten op de groene, ik zou nog te horen krijgen hoe lang dat kon duren.

Mij is nu vanuit de winkel (afgelopen woensdag) verteld dat het binnen 2 weken geleverd werd in de winkel. Zal wel laten weten als/of ik hem binnen heb.

Ik zag de bui al hangen met de vernieuwde levertijden, maar kreeg toch een smsje vanmiddag dat ik de witte 7 pro kon ophalen in de winkel, super blij mee !!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @DriesZumker naar alle waarschijnlijkheid wel of pas de maandag erop. Dit heeft te maken met het logistieke proces van PostNL. Ik kan natuurlijk niet inzien hoe druk zij het hebben! 

 

Hi @Damianregeer we zijn hierin afhankelijk van de voorraad die vanuit Google wordt geleverd. We proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren! 

 

@SuperJortje @Zita1 Ik wens jullie veel plezier met jullie nieuwe pareltje! 😁

 

Groetjes, 

Pharwin

 

 

Reputatie 2

@Pharwin Hij is al binnen! Net zoals een aantal mensen hierboven kreeg ik een PostNL mail zonder enige “aankondiging” van T-Mobile dat er een pakketje aankwam en dit was em!

Reageer