Skip to main content

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?

Alle medewerkers van t-mobile zeggen hetzelfde.  Er is een behoorlijke levertijd vanuit Google.  Sommige modellen zijn er nog wel, andere hebben 2 maanden levertijd. Zie de openingspost waarin nog iets van een indicatie staat. Verder is het voor hen ook afwachten wanneer en hoeveel Google precies gaat leveren.  Dit is de eerste keer dat Google formeel hun telefoons in Nederland lanceert. Ze worden ook maar via 2 partijen aangeboden en dan is nog steeds blijkbaar een onderschatting van het succes gemaakt.


In the google store, you can see that they deliver the hazel 256gb 2-9 december if you order now. How come t-mobile delivers later than them even though we ordered earlier. To me all these does not make sense. If delivery time is 2 months, Why store told Dylan-O that they cannot deliver? To me it sounds like t-mobile employees does not have a good visibility on this and tell customers different things. 


ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳


@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds zo snel mogelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 


Ik heb ook nog helemaal niks gehoord over de Pixel Buds Pro behalve dan dat ze ieder week vertellen dat er volgende week een nieuwe order binnen komt en ik ze binnen twee weken zou ontvangen. Ik ben met 3 abonnementen op zich zeer tevreden over T-Mobile, maar begin me nu zo te irriteren aan die misleidende antwoorden op mijn mails dat ik ga overstappen zodra een Abbo is afgelopen.


24 oktober goedgekeurd, vandaag ontvangen. 😁


24 oktober goedgekeurd, vandaag ontvangen. 😁

Hetzelfde hier. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hier geen fijne smaak aan over heb gehouden wat betreft T-Mobile en hun service. Valse belofte op valse belofte, gevolgd door simpelweg niet meer reageren. Ik heb meer dan 3 weken terug zelfs een aangetekende brief gestuurd waar nog altijd niet op is gereageerd.


Het aantal toestellen van Pixel is niet zo groot in Nederland. Ervaringen kun je daarom beter delen en ophalen in specifieke fora daarvoor. Bijvoorbeeld bij Tweakers.


Is the pre-order page working for anyone?

 

https://www.t-mobile.nl/google/pixel-7-pro#se1

 

Also: “► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!” I don’t want a new Samsung. 😛


Hi @ots3goThere was a minor issue with pre-ordering, but it's fixed for now. It should work now. Where do you see this message about Samsung on the page? I'd like to hear it from you!

 

Kind regards, 

Pharwin


Hey @Pharwin ,

Sorted and ordered this morning. 

The original post in this thread is pointing to the Samsung page. 🙂


Als je hebt gekozen voor thuis bezorging,  heb je de telefoon dan de 13e in huis,  of worden ze de 13e verwerkt door t mobile en gaan ze dan pas naar de thuis adressen? 

 

Thnx alvast! 


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 

Via postnl niet.. 


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 

Via postnl niet.. 

Oh ja check. Ik heb nog niets 😪


Ik krijg hem vanavond binnen (p7pro obsidian 256gb) meteen na het google event besteld.

Dus op het moment dat de site van t mobile live was. 


Ik krijg hem vanavond binnen (p7pro obsidian 256gb) meteen na het google event besteld.

Dus op het moment dat de site van t mobile live was. 

Ook precies na het event besteld. Alleen dan de 7pro 256gb "hazel”. Nog geen SMS ontvangen, maar ik hoop 'm wel vandaag of morgen binnen te krijgen. Dat is wél wat in eerste instantie op de site vermeld werd…
We gaan het meemaken...


Ook ik heb besteld zodra het kon na het event, de 128GB Obsidian variant. Nog geen bericht, wel staat bij de orderstatus dat het meegegeven zou zijn aan de koerier. Hopelijk snel bericht.


How do I go about getting the earbuds?

I picked up the phone today but can’t register my subscription on the T-Mobile website, either using the new number, or the number which is being ported. 


Iemand een idee waar je de beloofde earbuds kan claimen/bestellen. Dit staat nergens aangegeven.

//Edit: 

Gevonden: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

 

 

 

 


How do I go about getting the earbuds?

I picked up the phone today but can’t register my subscription on the T-Mobile website, either using the new number, or the number which is being ported. 

Go here and fill in the form: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds


How do I go about getting the earbuds?

I picked up the phone today but can’t register my subscription on the T-Mobile website, either using the new number, or the number which is being ported. 

Go here and fill in the form: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

Thanks. :D


Reageer