Skip to main content

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.


@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin heb je nou bewust de zin uit de voorwaarden aangepast in jouw bericht hier? Daarin staat juist dat “Google en T-Mobile” streven naar een levering van 6 weken (ondertussen zitten we al op 10 weken...).

Ik denk dat voor zowel mij als de anderen het probleem is dat jullie geen verantwoordelijkheid lijken te nemen; er wordt enkel maar gewezen naar ActivationBoxx (derde partij die jullie gebruiken voor het leveren van acties, onderdeel van 10xcrew), of naar Google. Maar daar hebben wij zelf niks mee te maken. Wij hebben gereageerd op een actie van T-Mobile, we hebben ons geregistreerd op de site van T-Mobile, we hebben antwoord gehad van T-Mobile dat de registratie is goedgekeurd, en al ons contact over deze actie gaat via T-Mobile. Met de derde partijen waar jullie afspraken mee hebben, hebben wij niks te maken. Dus het zou fijn zijn als T-Mobile nu ook haar verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat dit op een nette manier wordt opgelost. Zoals @ReadySteadyFlow ook in het andere topic zei: de buds zijn bij andere winkels gewoon op voorraad en leverbaar, dus zie ik geen reden waarom dit nu al bijna een kwartaal moet duren.


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dus dat betekent dat ze mogelijk vrijdag de 14e geleverd kunnen worden, of is dat niet haalbaar? Ik zie dat Belsimpel ze al verstuurd heeft en ze morgen al geleverd worden.

Ik heb een track en trace code gekregen vanaf postbus 33 zwanenburg met bezorg moment morgen avond.. Hoop dat het de p7p is!  

Ik ben bang van niet, je krijgt als het goed is een mailtje voor het maken van een bezorgafspraak. Maar ik hoop met je mee! 

Ik heb zojuist ook een mailtje met hetzelfde afzendadres dus het is enorme toeval, of toch mogelijk de P7P!


Hi,

Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. 


Hallo T-mobile,

 

ik zit nog steeds te wachten op mijn Pixel 7 Pro 256GB, kunnen jullie misschien hier wat zinnigs over zeggen?

 

12 okt: Toestel besteld

13 okt: sms ontvangen, levertijd gaat waarschijnlijk tussen 7 en 9 nov

20 okt: sms ontvangen met nieuwe verwachte levertijd tussen 28 en 30 nov

26 okt reactie gekregen per mail van T-mobile - Activationboxx

 

Het lijkt of sommige mensen het toestel al binnen hebben met een besteldatum na de mijne.

Aangezien de gratis Bubs Pro actie officeel tot 20 nov kan claimen (zolang de voorraard strekt) ben ik dus bang dat ik achter het net gaat vissen. Er wordt namelijk gevraagd naar het IMEI nummer van het toestel.

Ik heb daarom een mail gestuurd naar bijhorende mailbox T-mobile - Activationboxx

zij gaven aan dat sommige klanten inderdaad wat langer op hun toestel moeten wachten dan verwacht. Op het moment van schrijven nog geen uitsluitsel bekend is .

Het zal heel sneu zijn als ik door de trage levertijd mijn gratis Buds Pro zal mislopen. Dat was mijn voornaamste reden geweest om een pre-order te plaatsen.

 

Hoop dat jullie mijn meer duidelijkheid kan geven, alvast bedankt


@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Slim dat ik was heb ik de link bewaard waar je die gratis spullen kan claimen namelijk: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds aangezien die niet meer terug te vinden aangezien de pre sale voorbij is.

als je daarop klikt en helemaal naar beneden gaat kan je op 'actievoorwaarden’ drukken dan verschijnt een pdf met de voorwoorden, Hier een copy+paste daarvan:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bijzondere actievoorwaarden – Krijg Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 bij aanschaf van een
Google Pixel 7 of krijg Google Pixel Buds Pro t.w.v. €199 bij aanschaf van een Google Pixel 7 Pro.
i.c.m een T-Mobile abonnement.
Promotie
Bij aankoop van een Google Pixel 7 ontvang je gratis Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 i.c.m een
T-Mobile abonnement. Bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro ontvang je gratis Google Pixel Buds
Pro t.w.v. €199 i.c.m. T-Mobile.
Deze promotie loopt van 6 oktober 2022 17:00 uur t/m 23 oktober 2022 en zolang de voorraad
strekt.
Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer
deelnemen per huishouden. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.
Google en T-Mobile streven ernaar de Google Pixel Buds A-series of Google Pixel Buds Pro binnen zes
weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.
Product EAN Met
Google Pixel 7 128GB Wit 840244700669
Google Pixel Buds A-
series t.w.v. €99
Google Pixel 7 128GB Zwart 840244700652
Google Pixel 7 128GB Groen 840244700676
Google Pixel 7 256GB Wit 810029936651
Google Pixel 7 256GB Zwart 810029936644
Google Pixel 7 256GB Groen 810029936668
Google Pixel 7 Pro 128GB Wit 810029937436
Google Pixel Buds Pro
t.w.v. €199
Google Pixel 7 Pro 128GB Zwart 810029937429
Google Pixel 7 Pro 128GB Groen 810029937443
Google Pixel 7 Pro 256GB Wit 810029937467
Google Pixel 7 Pro 256GB Zwart 810029937450
Google Pixel 7 Pro 256GB Groen 810029937474
Deze promotie is alleen geldig indien je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro hebt gekocht via T-
Mobile i.c.m. een abonnement. Google is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de
deelnemende modellen bij T-Mobile.
Deelnemen
Ga naar https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds, vul het online aanmeldformulier in en upload het

 
 
 

aankoopbewijs (met aankoopdatum binnen de promotieperiode: 6 oktober 2022 17:00 t/m 23
oktober 2022) van je Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro uiterlijk 20 november 2022.
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons
opnemen via t-mobile@activationboxx.com
Door deelname aan de promotie verklaar je dat je akkoord gaat met deze Bijzondere
Actievoorwaarden van Google en T-Mobile zoals vermeld op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

De enige die de voorraad weet zijn ze zelf 😅 we moeten maar op hun blauwe ogen geloven ...

 
 

Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?


I could pickup my 256GB Pro hazel today as well. However they could not process the existing order as they do not sell the phone with that specific memory anymore (yes weird). They wanted to delete the order and put in a new one. I refused as it makes the chances on the buds really low. As administration wise the existing order ordered beginning of November. If deleted the system could not show I had ordered it at that date.

Bit of a mess at t-mobile, if you ask me. I do not have an issue that mistakes are made. What I find irritating that nobody can tell you anything. No guarantee on the pixel buds etc etc.

I can imagine things going wrong in these times. But nobody takes some kind of responsibility. Also nothing on this forum from T-Mobile. While it can be so simple.

Example.

  1. Dear customer. We are sorry to inform you you're order has been delayed. It is uncertain now when it will arrive due to logistical reasons. We will update you once we have more information or in two weeks with a status update.
  2. You can still fill in the form for the pixel buds once you receive your phone. Keep your existing order so we can verify the date of purchase.

 

Then after two weeks you send a status update. That is it…… 

It's sad. To be honest I am thinking about canceling everything because of the way we have been treated. T-Mobile has no real service. The people are kind but stuck with limited processes. Exceptions can not be handled. I do not blame the people working there. I blame a bad organisation. I give management 1 star. 

 


Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...

Helaas nog geen reactie van de activationboxx kant misschien kan iemand van het team checken wat de status is bij het activationboxx team gezien het ons hier laten weten @Pharwin of @Demi ?


@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds zo snel mogelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bedankt voor deze update @Pharwin. De klantenservice van T-Mobiel wijst naar ActivationBoxx en ActivationBoxx reageert niet meer op mails. Verder is jouw bericht de enige geverifieerde update die ik kan hierover kan vinden.

Kunnen jullie hierover pro-actiever gaan communiceren? Op 1 december heb de reactie ontvangen dat het nog één a twee weken zou gaan duren en op 14 december ontving ik exact dezelfde reactie. Dat is natuurlijk compleet waardeloos.


ik heb vanmorgen deze mail ontvangen van t-mobile@activationboxx.com, zonder dat ik zelf acheraan ben geweest:

 

Beste,
 
Helaas ondervinden wij al langere tijd problemen met de levering van de Google Pixel Buds Pro vanuit de leverancier naar ons warehouse. 
 
Wij zijn druk bezig om deze problemen samen met de leverancier zo snel mogelijk op te lossen.
 
We hebben helaas geen exacte inschatting hoe lang dit nog gaat duren. We verzoeken je dus om nog even geduld te hebben 🙂 Op de dag dat de Google Pixel Buds Pro naar je verstuurd worden, ontvang je een email met de track & trace informatie.
 
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging in de levering.
 
Een fijne dag toegewenst!
 
Met vriendelijke groet,
T-Mobile

 

 


@ots3go Great that it worked! Thanks for letting me know, I've corrected it right away! 😄

 

Kind regards, 

Pharwin 


Hoi @Disco-nnected, onze Google Pixel telefoons zijn weer leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 


Opeens is de levertijd veranderd van de Pixel 7 Pro, is dat ook van invloed bij pre-orders? Heb zelf een pre-order gedaan en hoop de telefoon wel voor de 17de te krijgen.


Hier net een bericht gehad dat pixel 7 pro (256Gb) pas na 7 november wordt geleverd. Deze heb ik dit weekend besteld via pre-order. Groot aankondigen dat ze vanaf 13 oktober geleverd worden en vervolgens dit mededelen met een SMS. Gewoon slecht. 


Net met T-mobile contact gehad. Mijn P7P Hazel 256gb zou klaar moeten liggen in de winkel!

Vanavond even langs!


Die van mij is net bezorgd! Totaal onverwacht, zending niet aangekondigd 🤷 hypeee


Op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds moet je een “aankoopbewijs” uploaden.  Weet iemand wat je daarvoor moet gebruiken?

Het enige wat ik heb, is de “bestelbevestiging” per e-mail, met een “samenvatting van je contract” in een PDF, en een (fysieke) “Delivery Note” (pakbon) bij de geleverde telefoon.  Geen factuur dus.

Ik heb een screenshot van de bevestiging dat ik mijn toestel in zijn geheel betaald heb gebruikt.. Vanochtend kreeg ik een aankoopbewijs binnen, dus ik denk dat je die kan gebruiken? Ik weet niet waarom ik hem vanochtend pas kreeg gezien ik de 6e de bestelling heb geplaatst.


Gesprek via de chat:

Desiree

Hallo, ik ben Desiree. Wat kan ik voor je doen vandaag?

4:15:42 PM

Ik

Ik heb een paar dagen geleden een pixel 7 pro besteld. Nu wil ik graag gebruik maken van de aanbieding van de gratis earbuds. Ik heb net geprobeerd het bijbehorende formulier in te vullen, maar hier wordt om een imei nummer gevraagd. Dat heb ik nog niet omdat ik het toestel nog niet heb ontvangen. Tijdens de bestelling werd aangegeven dat het toestel 7 november zou worden geleverd. Aangezien de aanbieding geldt tot 20 november zou er dan geen probleem zijn. Maar nu kreeg ik vandaag het volgende bericht:

"Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 28 november en 30 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile"

Dan zou ik niet meer op tijd het formulier in kunnen dienen. Hoe ontvang ik toch de buds?

4:15:59 PM

Dit is inmniddels een week geleden gebeurd

4:16:26 PM

Desiree

Hi Menno! Geen zorgen! Ik ga meteen voor je uitzoeken hoe dit verder opgepakt kan worden.

4:18:21 PM

Ik kan me goed voorstellen dat je alsnog gebruik wilt maken van deze mooie aanbieding en weet zeker dat het ook mogelijk is.

4:18:45 PM

Gaat dit om mobiele nummer 0651196xxx?

4:19:01 PM

Ik

ja

4:19:15 PM

Desiree

Super, dankjewel!

4:19:27 PM

Ik

ja

4:21:06 PM

Desiree

Ik krijg te horen van mijn collega's van de verkoop dat je na ontvangst van de telefoon meteen contact met ons kan opnemen, zodat wij op de hoogte kunnen brengen hoe je alsnog deze airbuds kan bestellen.

4:22:31 PM

Ik

Nou dan ga ik er maar van uit dat dit correct is... :[

4:23:15 PM

Desiree

Daar kun je echt op vertrouwen.

 


@Hajar Any update on this? It is super weird how there is no official statment about this.

Also how about the stock, I see that you don’t sell the 256 varient any more, are you going to cancel our orders or something?


Hi T-mobile,

I have also bought pixel 7 pro and I thought i will get free buds as it was advertised like that and this was one of the reasons that i preferred for pixel 7 pro. I will get my phone also after 20Nov, If I cannot get free buds, I really want to cancel this order. 

Regards,


Ik wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

12 oktober de Google Pixel 7 Pro 256GB groen met abbonement (en actie oordopjes) aangeschaft.
Ik had gekozen voor ophalen uit de winkel (want dat was de snellere optie).

 

Zoals andere kreeg ik ook een sms op 13 oktober, dat levering pas tussen 7 en 9 november geleverd kon worden. Prima, ik kan wel even wachten.

20 oktober kreeg ik een sms, dat die tijd niet haalbaar was, en dat “shopmedewerkers nemen contact op zodra je jouw toestel kunt ophalen” zonder datum erbij.

 

Tot vandaag nog niks over terug gehoord. Dus ik bel naar de klantenservice:
bleek dat vanaf 27 oktober de status van die telefoon was verandert, ik weet niet meer precies wat ze zei, maar iets dat de leveringsstatus van die telefoon onbekend zou zijn (of iets dergelijks, pin me hier niet op vast). Maar ze vond het vreemd dat ik dan voor die tijd niks had ontvangen.

Ik vroeg of er tenminste een tijdpad was hoe lang dit ongeveer kan duren, maar daar kon ze mij geen antwoord op geven, ze mocht de shop-voorraad ook niet checken van de winkel waar ik het zou ophalen. En mij werd geadviseerd om dan zelf contact op te nemen met de winkel.


Ik snap best dat jullie afhankelijk zijn van de levering en er waarschijnlijk ook niks aan kunnen doen.
Maar de communicatie van t-mobile uit, en het verder helpen hierin vind ik wel vrij matig. Moest zelf dit forum vinden.

Ik kan best lang wachten op iets, maar enigszins duidelijkheid of iets nog een maand, 2 maanden, of een jaar gaat duren is wel zo handig. En ik vrees een beetje dat het nu helemaal afgezegd wordt.

 

Laatste bericht van een moderator hier:
“Hopefully, I will have more information by tomorrow. I will comment in this topic as soon as I have an update. ”
en dat is ondertussen ook weer 12 dagen geleden.


Vanaf 12.00 kan ik bellen met de shop, kijken of ze me meer kunnen vertellen.


@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.


En wat ik heel vervelend vind is de stilte van T-Mobile. De moderator lijkt zich stilletjes in een hoekje verstopt te hebben. Communicatie 0.0 bij T-Mobile. Ik vind het bedrijf steeds slechter worden. Alleen maar geld naar binnen harken, maar service wordt er op geen enkele manier meer verleend.


Hier nog niks gehoord, echt belachelijk. Ze laten je gewoon afwachten  zonder enkele informatie. Elke medewerker zegt wat anders.  Als er een vertraging optreed in de levering zou de klant tijdig juist geïnformeerd moeten worden, dat mogen we toch wel verwachten van een bedrijf als t-mobile..

 

Het is maar afwachten of de oortjes straks nog leverbaar zijn, het is maar afwachten of / wanneer we ons toestel krijgen. Ze gdragen zich als een malafide dropshipper.


Reageer