Skip to main content

Geen internet


Ik heb nu een week geen internet, LOS lampje knippert rood om de seconde.

Deze storing heb ik vorige week donderdag gemeld, wat is de status hiervan ?

Ik heb ook een voucher gehad, maar aangezien alleen mijn zoon odidi heeft is dit niet werkbaar.

Nu heb ik in de community gelezen dat je een prepaid kaartje van odidi kunt aanschaffen in combinatie met een voucher en dat deze vergoed wordt.

Deze heb ik inmiddels aangeschaft, kan ik weer een voucher krijgen om deze te gebruiken en kan ik de bon hier uploaden?

 

 

29 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leon_K, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het ticket nog niet opgepakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 4. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost wordt! Ik zal het perpaidkaartje voor je vergoeden als je de bon hier met mij deelt.  

En heb je misschien ook een nieuwe voucher voor mij ?

Hallo Tommie,

 

De voucher is niet meer nodig, deze heb ik al van de helpdesk ontvangen.

Reputatie 7
Badge +3

@Leon_K Super dat je al een voucher hebt ontvangen, ik heb ook gelijk de simkaart voor je vergoed! 😊

@Teresa van Odido Bedankt ☺️ 

Is er al iets meer bekend over het ticket?

 

Reputatie 7
Badge +9

Het ticket staat nog open @Leon_K. Ik heb de urgentie verhoogd dus ik ga er vanuit dat er nu spoedig gehandeld wordt! 

Update: er zijn twee monteurs van TOF hier geweest, en het blijkt dat er op de dag van de storing (2 mei) een voedingskabel is geraakt.

 Het is nu wachten totdat dit gerepareerd is.

Reputatie 7
Badge +4

Goed om te horen dat de monteurs van TOF langs zijn geweest @Leon_K, jammer dat het een lastig probleem blijkt te zijn. Ik hoop ook dat er zo snel mogelijk een volgende team van monteurs op locatie kan komen. Onze technische dienst zal sowieso de druk hoog houden op Open Dutch Fiber, ik probeer mijn best om daar nog een schep bovenop te doen!

Morgen is het een maand geleden dat ik geen internet verbinding meer heb, is er al enig zicht wanneer dit opgelost gaat worden?

Kan ik ook weer nieuwe Vouchers krijgen, deze zijn op? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leon_K, het gaat hier om voedingsschade. Ergens onder de grond is er iets kapot en dat is doorgezet naar de onderaannemer. Hoop dat ze het snel kunnen oplossen voor je!

Vouchercodes gestuurd in je privéberichten.

Hallo, het is nu inmiddels bijna 6 weken dat ik geen internet meer heb. Wanneer wordt de storing verholpen? Het zou fijn zijn als ik weet wanneer de reparatie gepland staat.

Reputatie 7
Badge +3

@Leon_K Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken of er al meer bekend is. Ik zie een notitie van de technische dienst dat zij opnieuw navraag gaan doen, omdat er nog geen terugkoppeling is vanuit de netwerkbeheerder. 

Kan ik in de tussentijd nog iets voor je betekenen? Misschien val ik in de herhaling, maar ben je nog voorzien van genoeg voucher codes? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

@Teresa van Odido ik heb nog 2 voucher codes, ik hoop dat het probleem verholpen is voordat deze verlopen zijn en anders meld ik me hier weer.

Het is nu inmiddels al twee maanden dat ik geen internet verbinding meer heb, het begint nu wel erg lang te duren. Is er enig zicht op wanneer dit opgelost gaat worden?

Mijn vouchers zijn weer op, kan ik weer nieuwe codes krijgen?

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Leon_K, ik zie dat we op dit moment nog geen update hebben ontvangen van de netwerkbeheerder, maar we hebben hier 2 dagen geleden opnieuw navraag voor gedaan. Zodra we een update krijgen, laten we dit gelijk aan je weten! Uiteraard zal ik nieuwe vouchercodes naar je toe sturen. Deze zal je binnen een paar minuten per e-mail ontvangen. 

We zijn nu weer twee weken verder en nog steeds geen update. Het is al bijna twee en een halve maand dat ik nu geen internet heb. Ik zou graag willen weten welke stappen er ondernomen gaan worden en op welke termijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leon_K, ik heb meteen voor je gekeken voor een update. Ik zie het volgende terug: 

“Dit adres staat op een lijst voor de civiele aannemer. dit is een algemeen groter issue. Er is nu een lijst gestuurd door TOF met alle probleem gevallen waarbij TOF de aansluiting niet kan maken omdat Avra iets in de BIS moet fixen. Dit loopt nu op hoger niveau. dus ik dit wordt spoedig opgepakt maar kan evt nog een aantal weken duren.”

Het gaat zo te zien dan ook om een groter algemeen issue bij de aannemer en zou dan ook nog een aantal weken kunnen duren. Het exacte termijn heb ik nu niet voor je. De update is in ieder geval van 5-7. Ik heb navraag gedaan in het ticket of er inmiddels ook meer bekend is over het aantal weken gezien we nu weer een week verder zijn dan de laatste update. Hopelijk schept dat voor meer duidelijkheid zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen!

@Demi van Odido , Oké bedankt voor de update.

 Dan wacht ik verder af en meld ik me weer zodra de vouchers verlopen zijn.

 

 Alvast een fijn weekend,

 

Leon.

Hallo,

Mijn vouchers zijn op, kan ik weer nieuwe codes krijgen?

Reputatie 7
Badge +9

Zie PB voor de nieuwe codes @Leon_K

@Tommie van Odido bedankt!

Hallo,

Mijn vouchers zijn weer op, kan ik nieuwe codes krijgen?
En is er nog een update betreft de storing?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ze verstuurd @Leon_K

@Tommie van Odido wederom bedankt !

Reageer