Geen internet

  • 8 May 2024
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb nu een week geen internet, LOS lampje knippert rood om de seconde.

Deze storing heb ik vorige week donderdag gemeld, wat is de status hiervan ?

Ik heb ook een voucher gehad, maar aangezien alleen mijn zoon odidi heeft is dit niet werkbaar.

Nu heb ik in de community gelezen dat je een prepaid kaartje van odidi kunt aanschaffen in combinatie met een voucher en dat deze vergoed wordt.

Deze heb ik inmiddels aangeschaft, kan ik weer een voucher krijgen om deze te gebruiken en kan ik de bon hier uploaden?

 

 

Tommie van Odido 11 dagen geleden

Hi @Leon_K, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het ticket nog niet opgepakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 4. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost wordt! Ik zal het perpaidkaartje voor je vergoeden als je de bon hier met mij deelt.  

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leon_K, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het ticket nog niet opgepakt is. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, we zitten nu op dag 4. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost wordt! Ik zal het perpaidkaartje voor je vergoeden als je de bon hier met mij deelt.  

En heb je misschien ook een nieuwe voucher voor mij ?

Hallo Tommie,

 

De voucher is niet meer nodig, deze heb ik al van de helpdesk ontvangen.

Reputatie 6
Badge +2

@Leon_K Super dat je al een voucher hebt ontvangen, ik heb ook gelijk de simkaart voor je vergoed! 😊

@Teresa van Odido Bedankt ☺️ 

Is er al iets meer bekend over het ticket?

 

Reputatie 7
Badge +9

Het ticket staat nog open @Leon_K. Ik heb de urgentie verhoogd dus ik ga er vanuit dat er nu spoedig gehandeld wordt! 

Reageer