Beantwoord

firmware update Zyxel T56

  • 29 January 2024
  • 147 reacties
  • 3103 Bekeken


Toon eerste reactie

147 reacties

Hoi @anoniemanoe,  @BartWe & @Tom Gouw, heel fijn dat jullie jezelf allemaal gemeld hebben in dit topic, wij zien jullie graag weer genieten van al jullie apparaten! Daarom ga ik voor jullie aan de slag om de firmware update op de correcte manier aan te vragen en binnen enkele werkdagen zullen wij de update pushen. Vervolgens herstarten wij kort het modem voor jullie om de update goed door te laten lopen.

Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃

Fijn Cal van Odido, bedankt voor de snelle reactie en ik wacht hoopvol af. Ik laat wel weten of alles weer naar behoren werkt

 

Reputatie 6
Badge +2

@verkerkk Fijn om te lezen dat je de update hebt ontvangen en dat het bekabelde internet fantastisch werkt! Ik help je graag verder om ook de wifi verbinding te optimaliseren. 

Ik heb gelijk een meting gedaan en die ziet er inderdaad helemaal goed uit. Wel zie ik dat je meerdere apparaten hebt aangesloten op LAN 5 doormiddel van een switch. Wil je deze er eens tussen uithalen en de verbinding nog een keer testen, maakt dit verschil? Ik verneem het graag, ik sta klaar om verder te helpen! 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je op de lijst gezet @Karina1960. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

 

Ik zie inderdaad dat de camera wel verbinding maakt met het modem @BartWe. Hoe ver staat de camera van het modem af? Kan de camera alleen 2,4 GHz aan? Heb je de banden al eens opgesplitst? 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Duurzaam, de logging gaat jammer genoeg niet zo ver terug. Maar zou je eens willen testen of de camera wel werkt met het standaard SSID en wachtwoord? Dus na een Factory Reset, geen instellingen aanpassen en de standaard SSID en wachtwoord invoeren. Ik ben benieuwd of hij het dan wel pakt! 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb alles voor je geprobeerd @Duurzaam. Ik heb het voor je doorgezet naar onze technische dienst. Wellicht kunnen zij nog iets bedenken! 

Ook ik wil graag de nieuwe firmware, ik kan mijn video deurbel niet eens installeren. Ik heb nu 

  • V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Waarom zijn de nieuwe modems niet gelijk uitgerust met nieuwe firmware?

Reputatie 7
Badge +14

Omdat de nieuwe routers al enige tijd geleden geproduceerd zijn..

Ok duidelijk, enig idee hoe lang dit duurt?

Zonder deurbel is best lastig 😂, of kan ik software zelf ergens downloaden en installeren?

Hallo Tommy, stuur me maar een T-54 op en dan zal ik de T-56 terugsturen.

Wat zijn eigenlijk de argumenten van het back-office om dat te besluiten, want eigen access poinrt kan geen reden zijn voor desfunctioneren van de router.

Reputatie 7
Badge +14

B10 is general avaliable verklaard. Alle routers worden nu automatisch geüpdate. Door de grote hoeveelheden kan dat tot 14 dagen duren.

Trouwens 2 mei is hier geen enkel contact over geweest!!

Hoi @anoniemanoe,  @BartWe & @Tom Gouw, heel fijn dat jullie jezelf allemaal gemeld hebben in dit topic, wij zien jullie graag weer genieten van al jullie apparaten! Daarom ga ik voor jullie aan de slag om de firmware update op de correcte manier aan te vragen en binnen enkele werkdagen zullen wij de update pushen. Vervolgens herstarten wij kort het modem voor jullie om de update goed door te laten lopen.

Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃

Beste Cal,

Hartelijk dank voor je snelle response. Ik zag dat jullie gisteren de firmware update al hebben doorgevoerd. Helaas heeft dit geen oplossing geboden voor mij. Ik krijg nog steeds niet mijn EZVIZ CS-BC1C en omvormer Solar Edge HD Wave toegevoegd aan het netwerk.

Dit heeft bij mijn vorige 2 providers altijd goed gewerkt. De EZVIZ camera heb ik geprobeerd bij iemand anders aan het netwerk toe te voegen en dit werkte direct, dus er is niks mis met de camera.

Wat kan Odido hier nog aan doen? Kunnen jullie het modem omruilen voor een ander type?

Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.

Modem T56.  Ik hoop dat b10 oplossing biedt.  

Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?

Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8

Dank! 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@PdG987 Tuurlijk, ik heb je gelijk toegevoegd! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

Beste @Tommie van Odido , @Cal van Odido ,

Na vier keer bellen met de “gewone” klantenservice die mij elke keer beloofden een nieuwe firmware versie te pushen, hierbij dan een verzoek via community site.

Kunnen jullie aub versie B10 ook pushen naar mijn modem (T56) aangezien ik nog steeds een aantal apparaten (waaronder een Remarkable tablet) heb die wel lijken te verbinden maar dan blijven hangen en uiteindelijk geen verbinding hebben.

 

Dank, JP

 

 

Hier ook een T 56 gekregen bij ons nieuwe abbonement. Alles netjes aangesloten volgens het stappenplan, alleen krijg ik geen verbinding met oa. mijn mobiele telefoon “wel verbonden, geen internet” en een aantal andere wifi apparaten. laptop doet het prima.

groeten René

Hey @Duurzaam, dat is de firmware voor de T-54. Die kan niet op de T-56. Ik zou je eventueel een T-54 kunnen opsturen maar dat willen ze hier liever niet. Als dit het voor je oplost ga ik dat voor je regelen!

Hallo Tommy, misschien kunnen jullie met deze informatie over welke versie WEL werkt op de T-54 achterhalen wat er mis is met de versie die op mijn T-56 geïnstalleerd is. Dit zou mogelijk aanwijzingen kunnen geven, toch?

Hoi Tommy, kun je me laten weten wat jullie plan is om dit op te lossen? Welke stappen jullie van plan zijn?

Hallo @Tommie van Odido ,

Ik had even een vraag,

hoelang zal het duren voordat wij de update mogen verwachten?

Mijn collega heeft namelijk al vrij snel die firmware update gehad.

Vandaar dat ik dan ook via deze weg het wou benaderen.

In de hoop ook van internet te genieten waarvoor ik het heb aangeschaft.

Helaas kan ik dan ook niet echt zeggen of ik nu veel beter internet heb als mijn dsl verbinden hiervoor.

 

ik hoor graag van u,

Tommie.

 

 

Gr. Kevin 

Neehoor @YSB! Wij zullen in de loop van de middag het modem upgraden. Tijdens het updaten valt je internet voor een minuutje of drie weg. Daarna start het modem uit zich zelf opnieuw op en heb je de nieuwste firmware. 

Zojuist mijn Zyxel T56 geïnstalleerd maar nu willen mijn Google Home devices niet meer verbinden, kan dit verholpen worden door een firmware update ?

Neehoor @YSB! Wij zullen in de loop van de middag het modem upgraden. Tijdens het updaten valt je internet voor een minuutje of drie weg. Daarna start het modem uit zich zelf opnieuw op en heb je de nieuwste firmware. 

Zojuist mijn Zyxel T56 geïnstalleerd maar nu willen mijn Google Home devices niet meer verbinden, kan dit verholpen worden door een firmware update ?

@Tommie van Odido / @Teresa van Odido kunnen jullie me hiermee helpen ?

Hi @HIMOEMOE, goed dat je dit laat weten! Je staat op de lijst om de nieuwe firmware update te krijgen. Deze zal tegen het einde van morgenmiddag op je modem staan!

@verkerkk Ik heb jouw verbinding gecheckt. Als het ook zonder switch niet goed werkt, wil ik jou graag Wifi Plus adviseren. Hiermee verbeter en verbreed je jouw netwerk. Je kunt deze nu de eerste maand gratis testen. Merk je binnen bijvoorbeeld een week geen verschil dan zetten we Wifi Plus weer uit, zodat je hier geen kosten voor maakt. Je kunt zo'n versterker bestellen via Mijn Odido. De korting zal worden verrekend. Wil je mij de uitkomst laten weten? Ik ben heel benieuwd!

Ik zie dat ik nog steeds geen update heb ontvangen. Kan ernaar gekeken worden?

@Teresa van Odido, @Tommie van Odido 

Kan ik ook op de lijst gezet worden. Ik heb een remarkable en jbl boxen die niet werken met de router. Ik heb de firmware B08 en zou heel graag zo spoedig mogelijk de nieuwste versie willen ontvangen. 

Mag ik er ook een upgrade,

Karianne

Ook wij zouden een update willen ontvangen.

 

Is er ook al een update voor de mediabox? Heeft behoorlijk veel kuren waar je voor betaald.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martineke72 & @Leondrempt, de firmware is sinds vandaag uitgekomen en zal in batches uitgestuurd worden naar alle modems. Omdat het nog vroeg dag is heb ik jullie op de versnelde lijst gezet!

Reputatie 7
Badge +5

@HIMOEMOE Je krijgt de upgrade as we speak. Test het over een uurtje nog eens, dan moet het goed staan!

Zeker @remomangre, je staat bij deze op de lijst! Vermoedelijk ontvang je deze aan het einde van de middag. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn!

 

Reageer