Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineelGraag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineelHoi
Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃
Fijn Cal van Odido, bedankt voor de snelle reactie en ik wacht hoopvol af. Ik laat wel weten of alles weer naar behoren werkt
Ik heb gelijk een meting gedaan en die ziet er inderdaad helemaal goed uit. Wel zie ik dat je meerdere apparaten hebt aangesloten op LAN 5 doormiddel van een switch. Wil je deze er eens tussen uithalen en de verbinding nog een keer testen, maakt dit verschil? Ik verneem het graag, ik sta klaar om verder te helpen!
Ik heb je op de lijst gezet
Ik zie inderdaad dat de camera wel verbinding maakt met het modem
Hi
Ik heb alles voor je geprobeerd
Ook ik wil graag de nieuwe firmware, ik kan mijn video deurbel niet eens installeren. Ik heb nu
Waarom zijn de nieuwe modems niet gelijk uitgerust met nieuwe firmware?
Ok duidelijk, enig idee hoe lang dit duurt?
Zonder deurbel is best lastig 😂, of kan ik software zelf ergens downloaden en installeren?
Hallo Tommy, stuur me maar een T-54 op en dan zal ik de T-56 terugsturen.
Wat zijn eigenlijk de argumenten van het back-office om dat te besluiten, want eigen access poinrt kan geen reden zijn voor desfunctioneren van de router.
B10 is general avaliable verklaard. Alle routers worden nu automatisch geüpdate. Door de grote hoeveelheden kan dat tot 14 dagen duren.
Trouwens 2 mei is hier geen enkel contact over geweest!!
Hoi
Hier ga ik voor jullie achteraan, jullie kunnen snel weer genieten van al jullie apparaten! 😃
Beste Cal,
Hartelijk dank voor je snelle response. Ik zag dat jullie gisteren de firmware update al hebben doorgevoerd. Helaas heeft dit geen oplossing geboden voor mij. Ik krijg nog steeds niet mijn EZVIZ CS-BC1C en omvormer Solar Edge HD Wave toegevoegd aan het netwerk.
Dit heeft bij mijn vorige 2 providers altijd goed gewerkt. De EZVIZ camera heb ik geprobeerd bij iemand anders aan het netwerk toe te voegen en dit werkte direct, dus er is niks mis met de camera.
Wat kan Odido hier nog aan doen? Kunnen jullie het modem omruilen voor een ander type?
Hallo, ik loop al dagen te emmeren met het toevoegen van mijn 2 nest camera's aan mijn wifi netwerk.
Modem T56. Ik hoop dat b10 oplossing biedt.
Zo niet dan hoop ik dat ik mijn nieuwe camera's nog kan retourneren...of een ander modem?
Kun je mij van b10 software voorzien? Ik heb nu b8
Dank!
Beste
Na vier keer bellen met de “gewone” klantenservice die mij elke keer beloofden een nieuwe firmware versie te pushen, hierbij dan een verzoek via community site.
Kunnen jullie aub versie B10 ook pushen naar mijn modem (T56) aangezien ik nog steeds een aantal apparaten (waaronder een Remarkable tablet) heb die wel lijken te verbinden maar dan blijven hangen en uiteindelijk geen verbinding hebben.
Dank, JP
Hier ook een T 56 gekregen bij ons nieuwe abbonement. Alles netjes aangesloten volgens het stappenplan, alleen krijg ik geen verbinding met oa. mijn mobiele telefoon “wel verbonden, geen internet” en een aantal andere wifi apparaten. laptop doet het prima.
groeten René
Hey
Hallo Tommy, misschien kunnen jullie met deze informatie over welke versie WEL werkt op de T-54 achterhalen wat er mis is met de versie die op mijn T-56 geïnstalleerd is. Dit zou mogelijk aanwijzingen kunnen geven, toch?
Hoi Tommy, kun je me laten weten wat jullie plan is om dit op te lossen? Welke stappen jullie van plan zijn?
Hallo
Ik had even een vraag,
hoelang zal het duren voordat wij de update mogen verwachten?
Mijn collega heeft namelijk al vrij snel die firmware update gehad.
Vandaar dat ik dan ook via deze weg het wou benaderen.
In de hoop ook van internet te genieten waarvoor ik het heb aangeschaft.
Helaas kan ik dan ook niet echt zeggen of ik nu veel beter internet heb als mijn dsl verbinden hiervoor.
ik hoor graag van u,
Tommie.
Gr. Kevin
Neehoor
Zojuist mijn Zyxel T56 geïnstalleerd maar nu willen mijn Google Home devices niet meer verbinden, kan dit verholpen worden door een firmware update ?
Neehoor
Zojuist mijn Zyxel T56 geïnstalleerd maar nu willen mijn Google Home devices niet meer verbinden, kan dit verholpen worden door een firmware update ?
Hi
Ik zie dat ik nog steeds geen update heb ontvangen. Kan ernaar gekeken worden?
Kan ik ook op de lijst gezet worden. Ik heb een remarkable en jbl boxen die niet werken met de router. Ik heb de firmware B08 en zou heel graag zo spoedig mogelijk de nieuwste versie willen ontvangen.
Mag ik er ook een upgrade,
Karianne
Ook wij zouden een update willen ontvangen.
Is er ook al een update voor de mediabox? Heeft behoorlijk veel kuren waar je voor betaald.
Hi
Zeker
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.