Beantwoord

Twee traps verificatie.

  • 30 April 2024
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Tweetraps verificatie?

 

Ik kreeg gisteren van de klantenservice te horen dat ik pas mijn facturen kan bekijken na een verificatie van twee stappen, bij t-mobile kon ik mijn facturen na inloggen gewoon bekijken.

Dit kan dus schijnbaar niet meer!

Ook krijg ik geen melding meer dat de factuur klaarstaat.

Ik wil graag de facturen inzien zoals dat bij t-mobile wel lukte en de  genoemde melding krijgen.

Ook zouden de laatste drie facturen per e-mail worden verzonder, dat is ook niet gebeurd.

Wat wat wel goed gaat is de maandelijkse afschrijving!

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 30 April 2024, 13:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @jacduy, in de nieuwe Mijn Odido omgeving dien je inderdaad een tweestapsverificatie in te stellen voor jouw account. Dit hoef je alleen de eerste keer nadat je ingelogd bent in te stellen en hierna kan je zonder problemen inloggen in jouw account en de facturen inzien. Ook zie ik dat mijn collega de e-mail met de facturen naar je toe gestuurd heeft. Wel zie ik dat het e-mailadres wat je gebruikt op de Community en het e-mailadres wat bij het abonnement staat niet overeenkomen. Dit samen met dat je aangeeft dat je geen e-mails meer hebt ontvangen laat mij vermoeden dat het e-mailadres wellicht niet helemaal goed staat. Wil je mij in een privébericht doorgeven wat het juiste e-mailadres is? Dan kan ik dit gelijk voor je aanpassen mocht dat nodig zijn! 

Bij voorbaat dank.

Ik vind die twee traps verificatie nogal een omslachtig gedoe!

opgelost!😄👍

Reputatie 7
Badge +3

Bij voorbaat dank.

Ik vind die twee traps verificatie nogal een omslachtig gedoe!

Ja, Odido is dan wel geen bank, maar het is wel een stap vooruit.

Alhoewel ik meer een voorstander ben van een ‘2FA hardware key (U2F)’, zoals Yubikey.

Maar de ondersteuning voor zo’n hardware key staat nog wat in de kinderschoenen, maar dan vooral om nog maar weinig sites dat pad op lijken te gaan.

Zelf heb ik 2FA via Aegi, dus weg van Google .. maar er zijn 2FA’s die gewoon niet worden gekoppeld hieraan .. maar wel aan Google??? BRRRR

Reageer