Hallo Tommie,
Even een aanvulling: Voorheen werkte het inloggen dus wel en ineens niet meer. Als ik “wachtwoord vergeten” aanklikte en mijn e-mailadres invoerde, kreeg ik de melding: “uw e-mailadres wordt niet herkend. Volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken stond dit adres wel goed in het systeem. Als een medewerker mij een e-mail stuurde met een verificatiecode, kwam de mail dus ook niet aan bij mij.
Bij Tele2 kon ik nog wel inloggen met mijn standaard e-mailadres. Nadat ik ik daar mijn e-mailadres heb aangepast kon ik het ook niet meer terug zetten. De verificatiemail kwam ook niet meer aan.
Ik geloof dus ook zeker wat verschillende medewerkers mij hebben verteld. Het ligt waarschijnlijk aan een update van het systeem bij T-Mobile (en Tele2). De één na laatste medewerker zei zelfs dat het nu ophield en dat er NIETS meer voor me kon worden gedaan.
Ik heb de klacht en de gesprekken met medewerkers bijgehouden in een tekstbestand. Hier staan ook de oplossingen die zijn geprobeerd en niet werkten. een soort geschiedenis van het probleem dus. Ik wil dit (als je er wat aan hebt) best wel hier naar toe kopiëren. Of kan ik het op een andere maniet naar je sturen?
Hallo Tommie,
Nee je conclusie is niet correct. Omdat ikzowel bij T-mobile en bij Tele2 een account had met hetzelfde e-mail adres kon ik bij T-mobile ineens niet meer inloggen. Het probleem is maar ten dele opgelost. Ik heb hiervoor 2 nieuwe e-mail adressen aangemaakt en aan medewerkers van beide diensten gevraag om mijn standaard adres te veranderen. Ik kan dus nu wel inloggen maar gebruik nu voor beide diensten een apart adres. Ik wil gewoon met mijn standaard adres kunnen inloggen. Het is heel hinderlijk dat mail van T-mobile (en van Tele2) nu op 2 andere adressen binnen komen. Ik hoop echt dat dit probleem wordt opgelost. Het heeft voorheen wel gewerkt.
@horhan Ik vermoed dat je nu steeds in de mobiel omgeving inlogt, omdat je hier hetzelfde e-mailadres voor gebruikt. Je kunt het beste dan een ander hoofd e-mailadres instellen, zodat er een aparte inlog voor thuis is. Mocht je deze niet hebben, dan kan ik ook met je meekijken of ik het huidige e-mailadres van jouw mobiel abonnement kan loskoppelen, zodat je het huidige e-mailadres kunt blijven gebruiken. Mocht het geen probleem zijn om jouw e-mailadres voor thuis aan te passen, stuur mij dan een privébericht met waarnaar het aangepast mag worden samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ter verificatie, dan pas ik dit voor je aan! 
Nog even dit.... Het zou de helpdesk sieren als ze contact met me opnemen zodra dit inlogprobleem is opgelost, zodat ik weer gewoon op T-mobile en op Tele2 kan inloggen met mijn standaard e-mail adres.
Hier is het probleem van inloggen opgelost. Kennelijk had het te maken met het feit dat ik een account had bij Tele2 en bij T-mobile met hetzelfde e-mailadres. Deze storing bestaat volgens een medewerking na een update van hun systeem. Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest. Bij klikken op “wachtwoord vergeten” kreeg ik de mededeling dat mijn e-mailadres niet werd herkend. Volgens de medewerker(s) stond mijn e-mailadres wel als actief in hun systeem. Meerdere medewerkers gesproken die mij allemaal beloofden dat ze het naar de technische afdeling of naar de back-office zouden doorsturen en binnen 2 weken contact hierover met mij zouden opnemen. Helaas….. Geen van de medewerkers heeft mij ooit terug gebeld. Ik zal jullie de geschiedenis van mijn telefoongesprekken met T-mobile onthouden maar het waren VEEL LANGE gesprekken met diverse medewerkers. Ook het aanmaken van een nieuw account lukte niet omdat ik daar mijn gegevens moest invullen. Na het invoeren van mijn geboortedatum stuurde het systeem me een e-mail met een verificatiecode naar mijn daar bekende e-mailadres, Tsja…. die e-mails komen dus niet aan…. want mijn e-mailadres wordt niet herkend. pffffff
De oplossing: Voor de zoveelste keer gebeld met T-mobile met de vraag of ze mijn e-mail adres daar konden veranderen zonder dat er een verificatie bericht naar mijn oude e-mailadres zou worden gestuurd. En ja hoor…. de medewerkster” heeft “gewoon mijn e-mailadres in het systeem aangepast naar een ander e-mailadres. Een verificatiecode werd netjes naar dat nieuwe adres gestuurd. Ik kon nu inloggen in de “mijn T-Mobile” omgeving met hetzelfde wachtwoord. Onbegrijpelijk dat dat al die andere medewerkers van de "HELP?-desk” dit niet zelf kunnen verzinnen. De berichten die ze me nu sturen naar het nieuwe e-mailadres laat ik automatisch doorsturen naar mijn oude e-mailadres zodat het in mijn standaard adres binnenkomt.
Een minpunt voor alle medewerkers die ik aan de lijn heb gehad met uitzondering van de laatste medewerkster… Die krijgt 2 pluspunten.
En heel oud topic waar recent in gepost is, dus voeg het even hier toe.
Ik kan op het moment niet in de app en ook niet op de site mijn gegevens van thuis zitten.
In de app en lege pagina, op de site "oeps er gaat wat mis". Beide hebben gewerkt, het is geen nieuw account of zo. Ik heb ook nog een prepaid sim, die gegevens kan ik wel zien.
Wat is er aan de hand, en belangrijker voor los ik het op
Hoi @Bas S, dit zullen wij zeker intern meenemen. Super bedankt voor je feedback, ik wens je een fijn weekend!
Groetjes, Ishana
Ter info voor anderen die een probleem hebben zoals @naple.
Ik had vorige week een soortgelijk probleem. Ik probeerde via de link in een welkomstmail een account aan te maken. Alles lijkt goed te gaan, maar inloggen werkt niet. Bij mij was de oorzaak dat mijn wachtwoord een teken bevatte dat niet is toegestaan (als ik het goed herinner ~). Ongelooflijk dat je wel gewoon de melding krijgt dat alles lukt, maar in werkelijkheid wordt er helemaal geen account aangemaakt.
Ik kwam er uiteindelijk achter omdat ook ik uiteindelijk direct op de site een account aan probeerde te maken (en dus niet via die welkomstmail) en daar staat wel de melding dat bepaalde tekens niet zijn toegestaan.
@Jason, misschien iets voor jullie website developers om op te lossen?
@naple Heel fijn dat het gelukt is, goed gedaan! Veel inlogplezier toegewenst en laat het weten als we je ergens anders bij kunnen helpen. Alvast een heerlijk weekend toegewenst! 
Hey @naple, welkom op onze Community!
Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Moet ik me opnieuw registeren op de community (daar moest ik een klantnummer in vullen). Of voor my tmobile thuis (daar kreeg ik geen optie om een klantnummer in te vullen (gewoon geklikt op de link in de mail)). En hoe kan er geen koppeling zijn als ik wel emails ontvang?
Hey @naple, welkom op onze Community!
Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode?
Ik heb net een abonnement voor internet afgesloten (vandaag). Zoals aangeraden heb ik gelijk een My T-mobile thuis account aangemaakt. In mijn mailbox allemaal bevestigingen ontvangen dat dit goed is gelukt, maar als ik wil inloggen wordt gezegd dat het emailadres niet herkend wordt. Ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord te resetten (de link voor een nieuw wachtwoord komt gewoon netjes binnen in mijn mail, dus ergens staat die wel in het systeem), helaas lost dat het probleem niet op. Hoe nu verder?
Hi @horhan, helemaal super!
Hartstikke fijn om te lezen, dankjewel voor het melden. Als ik nog iets voor je kan betekenen, geef het dan gerust weer aan.
@horhan Ik vermoed dat je nu steeds in de mobiel omgeving inlogt, omdat je hier hetzelfde e-mailadres voor gebruikt. Je kunt het beste dan een ander hoofd e-mailadres instellen, zodat er een aparte inlog voor thuis is. Mocht je deze niet hebben, dan kan ik ook met je meekijken of ik het huidige e-mailadres van jouw mobiel abonnement kan loskoppelen, zodat je het huidige e-mailadres kunt blijven gebruiken. Mocht het geen probleem zijn om jouw e-mailadres voor thuis aan te passen, stuur mij dan een privébericht met waarnaar het aangepast mag worden samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ter verificatie, dan pas ik dit voor je aan! 
Bedankt voor je reactie. Het is mij inmiddels via de klantenservice al gelukt om een andere e-mail adres in te stellen voor T-mobile Thuis. En inloggen gaat nu probleemloos :)