Skip to main content

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 


 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

Ik heb geen oud wachtwoord, want ben nieuwe klant.


Hier word ik met de accounts die ik had van tmobile alleen naar mijn mobiele abo doorgestuurd. T-Mobile Thuis is nergens meer te vinden. En het tmobile mail-adres wordt niet herkend.


Goedemorgen @Dummy naam en @toktokcity! Zouden jullie mij beide een privébericht willen sturen? Ik zorg er dan voor dat jullie een nieuw wachtwoord ontvangen voor My T-Mobile Thuis. Inloggen moet dan weer lukken! 😄


Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

P.s. het gelinkte topic is het hoofd-topic waarin we alle info verzamelen en updates geven, laat daar alsjeblieft een reactie achter indien het niet lukt: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community.


Zie nu pas berichtje dat ik in een andere topic moet posten 🙂 Bij deze


@antex Have you tried to do the password reset? You can follow and react in this topic for updates and questions: 

 


Ik wil de beide abonnementen (tv en mobiel) koppelen, maar tot op heden kan ik dat niet voor mekaar krijgen.

kan alleen mobiel nummer toevoegen , geen e-mail adres..

iemand een jeee dat het wel zou kunnen gaan lukken?


Hoi @Debby-Amsterdam,

Goed dat je dit laat weten! Ik zie terug in ons systeem dat het gekoppelde e-mailadres terugkomt in enkele eerdere bestellingen, waardoor deze niet gekoppeld is aan je laatste account. Geen zorgen, ik maak dit graag voor je in orde door het e-mailadres te wijzigen. Wil je mij een privébericht sturen met de voorkeur van het mailadres? Dit kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt.


Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account. Heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd maar werkt nog steeds niet. Kan dus niet mijn TV klantnummer opzoeken of mijn factuur zien.

 

Klant nummer >mod edit - privacygevoelige informatie]


Hoi @corhil, het is me gelukt om eindelijk je account werkend te krijgen. Je kunt inloggen via de “oude” inlogpagina van My T-Mobile Thuis, dan word je automatisch redirected naar de juiste omgeving zodat je het Thuis-abonnement kunt inzien: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Het nieuwe wachtwoord en je inlognaam stuur ik nu per privébericht naar je toe. Zorg ervoor dat je de cookies verwijdert en cache leegt in je browser, zo is het mij via een incognitopagina ook gelukt.

 


Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 

 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

I have been trying to log in for weeks, I have called the help line countless times, but the problem remains till this very day. I couldn't log-in, so I can't see or change my contract and services. Please provide me with some solution!


Al een aantal maanden  probeer ik op mijn account van t mobile thuis in te loggen,

maar het lukt gewoon niet.

 

Meerdere keren hier over gebeld met t mobile maar het schijnt niet goed te werken, ik krijg alleen maar te horen we zijn ermee bezig.

Het is voor mij niet te begrijpen dat een bedrijf als T mobile dit niet goed voor elkaar krijg.

De klantenservice kan me ook niet verder helpen.

De tips hier werken ook niet.

kortom het is gewoon niet op orde bij t mobile.

Hoelang gaat het nog duren voordat alles goed werkt?

Of kan ik beter overstappen naar Ziggo of KPN?

 

Met vriendelijk groeten

Cor Hilhorst

 


Hey @Demi, thabks. yes, I did try that. I have been on the phone for over 2 hours over three days with the help center. They even changed the user name and password from their system, but didn't help.


Hi @antex, thanks a lot for letting me know! My colleagues are working really hard on a solution. At the moment they are busy with making adjustments to the login page to solve this issue. I'm really sorry for the inconvenience. Fingers crossed that you'll experience this fix real soon. 


Hey @Wim.A, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je feedback. My T-Mobile problemen zijn niet altijd makkelijk te verhelpen, al helemaal niet als je er geen verstand van hebt. Onze Technische Dienst en Back Office kunnen hierin ook niks betekenen. Onze specialisten daarintegen weer wel. Ik denk dat het verkeerd is doorgezet. Zo te horen is het al wel opgelost en kun je inloggen in My T-Mobile met het gewenste e-mailadres. Klopt dit? Je wilt nu dus alleen nog kunnen inloggen met dat e-mailadres op Tele2? Als dit het geval is wil ik je vragen om op de Tele2 Community een topic te starten. Zij kunnen je daar helpen! 


Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 

 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

Hallo, ik krijg de melding dat mijn emailadres niet herkend wordt. Ik heb nog niet kunnen inloggen bij Odido sinds de overgang van t-mobile. Kan ik nog geholpen worden met inloggen?


@JWKolkert, bedankt voor je snelle reactie.

Stuur mij maar een privébericht, deze melding is op te lossen door een ander IBAN nummer, tijdelijk, in te voeren bij je Thuis abonnement. Dit kan ik voor je doen, zodra ik de verandering gedaan heb, kun je je abonnement opnieuw koppelen. Daarna kan je het IBAN nummer gemakkelijk weer terug veranderen! ik zie je berichtje tegemoet. 


Hoi @Tommie , dankjewel voor je snelle reactie en inzet!

Ik heb net opnieuw ingelogd en zie inderdaad mijn Thuis abo niet meer staan. Na "ik heb nog een abonnement" → Thuis te hebben geselecteerd, werden de laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer gevraagd ter verificatie. Dit ging mis met de melding "Te veel records gevonden" - zie screenshot (klikken op 'mijn rekeningunmmer klopt wel' resulteert in doorverwijzing naar de klantenservice). Wie weet is de originele foutmelding ook wel getriggerd door dit resultaat, dat ik op e.o.a. manier dubbel geregisteerd ben? Als je mijn rek. nummer of andere gegevens niet zelf kunt opvragen, stuur ik die graag in een privébericht naar je toe voor een debugsessie! 

 


Hey @JWKolkert, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben meteen voor je gaan kijken en ook ik krijg dit te zien als ik jouw abonnement wil bekijken. Dit heb ik nog niet eerder gezien maar wellicht kan ik het wel voor je oplossen. Ik heb zojuist je Thuis abonnement ontkoppeld. Zou je kunnen inloggen in My T-Mobile en kunnen klikken op “Ik heb nog een abonnement”, vervolgens je Thuis abonnement opnieuw koppelen. Lukt het daarna wel om je abonnement in te kunnen zien? 


Hoi @Tommie sinds donderdag probeer ik (weliswaar na lange tijd) ook My T-mobile Thuis abonnementsgegevens te bekijken (om glasvezelupgrade aan te vragen). Zowel in een verse browser als in de app, 'flasht' de pagina met abogegevens heel kort langs en eindigt dan met onderstaande error-pagina; inmiddels 3x klantenservice gehad die dit probleem zouden doorgeven maar gezien bovenstaande conversatie is dat niet gebeurd. Probleem is dat zij óók niet in mijn account kunnen om me zo aan te melden voor glasvezel en de deadline nadert.. zou jij mij alsjeblieft willen helpen?

 


Hey @Wim.A, bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij dat het nu weer werkt zoals je wilt. Ik wens je nog een prettig weekend!😎 


Hallo Tommie,

Vandaag wilde ik kijken op dit forum of er al een antwoord van je stond. Ik kon niet meer inloggen. Hierna probeerde ik het met mijn “standaard” e-mailadres. Dit werkte nu weer zoals ik het graag wil. Klopt het dat je stappen hebt ondernomen waardoor alles nu weer goed staat? Ik heb hierover geen bericht gekregen.

 

gr, Wim A


@Wim.A je krijgt een melding als ik je een privébericht heb gestuurd. Dit heb ik zojuist gedaan! 😊


Hallo Tommie,

Ik heb je inmiddels een privébericht gestuurd. Mocht je ook prive beantwoorden, Hoe zie ik dan dat er een privébericht voor me staat? Staat deze voor mij gewoon leesbaar in de lijst met berichten?


Hey @Wim.A, bedankt voor de verduidelijking.

Ik heb de voorafgaande gesprekken niet nodig. Wel wil ik dit voor je proberen op te lossen (T-Mobile kant). Kan je mij een privébericht sturen met je huidige e-mailadres en het e-mailadres wat je wilt gebruiken? Dan ga ik mijn best doen om dit op te lossen!  


Reageer