Contact met klantenservice heeft niets opgeleverd, daar het probleem schijnbaar aan mijn PC ligt.
Verbinding maken met een ander WIFI netwerk (bijv hotspot via mijn mobiel) werkt probleemloos.
Beste antwoord door Pieter_B
Bekijk origineelBeste antwoord door Pieter_B
Bekijk origineelheb het bovenstaande allemaal geprobeerd….(netwerk vergeten, reset,hersinstall adapters/drivers...)
Kan wel met mn Laptop (W10) op wifi van mn oude ziggo modem(vorige week) maar kan niet met wifi vanaf die laptop op het T-,mobile modem.
(android kan wel op dit t-mobile wifi netwerk)
ook andere wifi dongle hielp niet
wat wel helpt is een repeater verbinden met een kabel en dan op dat wifi netwerk inloggen
maarja, dat is een work around niet een oplossing
Maar met Windows10 direct op het T-mobile Wifi netwerk lukt gewoon niet, ook niet via WPS protocol
Het is wellicht een windows10 probleem/conflict met het Wifi protocol op de Zyxel van T-Mobile...maar het lukt gewoon niet...
Probeer de windows netwerk instelling eens op de volgende manier te resetten
Op het buroblad.
Daarna moet je aanmelden op de Tmobile modem en wifi (gegevens achterop modem)
oke, had het al gedaan , maar nog niet zonder die : /registerdns
oke alles weer uiitgevoerd
Super fijn om te lezen hoe goed jij wordt geholpen in dit topic
nou geholpen..., had alles al uitgevoerd,maar het lukt gewoon niet.
ook niet met andere wifi dongle op mn W10 laptop
Wel als ik een Gembird tranceiver als accespoint definieer en gebruik.(die dan weer op het LAN zit)
Maar dat is een “by pass” net zoals mn oude ziggo modem gebruiken voor de wifi
Het zou moeten lukken (directe wifi connectie )met die T-mobile modem (Zyxel-t50)...alles al geprobeerd..
enfin wellicht een microsoft case aanmaken…
klein stukje uitvoer : netsh wlan show wlanreport.
heb je de drivers via Windows update verkregen of via Intel? Windows drivers zijn niet altijd je van het moet ik zeggen uit ervaring :(
Laatste officiële drivers voor jouw Wi-Fi kaart kun je hier vinden, kun je kiezen tussen 32bit of 64bit afhankelijk van wat jij hebt.
Andere optie is om je betreffende Wi-Fi adapter te verwijderen, opnieuw opstarten en dan zou deze weer automatisch geïnstalleerd moeten worden.
Zodra ik vanavond / vannacht weer thuis ben kan ik meer uitzoeken voor je.
S6
In de Zyxel modem heb je NiceDay2You ingesteld als netwerknaam en daar probeer je verbinding mee te maken?
Misschien een dom vraagje, heb je de probleemoplossingen in Windows al gebruikt?
Start knop → instellingen → Netwerk en internet en dan onder Geavanceerde netwerkinstellingen kiezen voor Probleemoplossingen voor netwerken.
En als je op je toetsenbord de Windows knop (Windows logo) + r tegelijk indrukt, kom je in “uitvoeren” scherm. Daar typ / kopieer je services.msc
Daar zou bij WLAN AutoConfig onder Opstarttype “Automatisch” moeten staan. Indien niet dan rechtermuisknop op die regel, Eigenschappen en dan in de pop-up bij Opstarttype deze op Automatisch zetten en opnieuw opstarten.
Anders zou ik het nu ff niet weten zo vanuit m'n werk.
In de Zyxel modem heb je NiceDay2You ingesteld als netwerknaam en daar probeer je verbinding mee te maken?
yip is de SSID
Misschien een dom vraagje, heb je de probleemoplossingen in Windows al gebruikt?
Start knop → instellingen → Netwerk en internet en dan onder Geavanceerde netwerkinstellingen kiezen voor Probleemoplossingen voor netwerken.
Een vraag is niet perse dom,(hooguit op ver verkeerde plek of plaats)
maar, yip, 2 keer geprobeerd, kwam niet met een oplossing
En als je op je toetsenbord de Windows knop (Windows logo) + r tegelijk indrukt, kom je in “uitvoeren” scherm. Daar typ / kopieer je services.msc
Daar zou bij WLAN AutoConfig onder Opstarttype “Automatisch” moeten staan. Indien niet dan rechtermuisknop op die regel, Eigenschappen en dan in de pop-up bij Opstarttype deze op Automatisch zetten en opnieuw opstarten.
Anders zou ik het nu ff niet weten zo vanuit m'n werk.
gecheckt, staat op automatisch
Misschien een dom vraagje, heb je de probleemoplossingen in Windows al gebruikt?
Start knop → instellingen → Netwerk en internet en dan onder Geavanceerde netwerkinstellingen kiezen voor Probleemoplossingen voor netwerken.
Een vraag is niet perse dom,(hooguit op ver verkeerde plek of plaats)
maar, yip, 2 keer geprobeerd, kwam niet met een oplossing
probleem is dat je een actieve vaste(ethernet) verbinding met internet kan hebben OF een WLAN(WIFI)
ik kan geen verbinding opzetten met de wifi dus komt probleem oplosser altijd met, zie plaatje
heb je de drivers via Windows update verkregen of via Intel? Windows drivers zijn niet altijd je van het moet ik zeggen uit ervaring :(
Laatste officiële drivers voor jouw Wi-Fi kaart kun je hier vinden, kun je kiezen tussen 32bit of 64bit afhankelijk van wat jij hebt.
Andere optie is om je betreffende Wi-Fi adapter te verwijderen, opnieuw opstarten en dan zou deze weer automatisch geïnstalleerd moeten worden.
Zodra ik vanavond / vannacht weer thuis ben kan ik meer uitzoeken voor je.
S6
wifi adapters heb ik al n keer verwijder(apparaat beheer),
heb zelfs de netwerkdefinitie volledig verwijderd(geavanceer:netwerk opnieuw instellen)
heeft daar na automatisch alles weer geladen..iden resultaat
..
Maar ik zal eens bij hardware leverancier kijken van de firmware van mn laptop
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.