Beantwoord

LG soundbar niet in wifi


Ik heb sinds 2 dagen odido, alles werkt naar behoren behalve met soundbar van lg dsp9ya. Ik krijg deze niet gekoppeld via de wifi. Alles opnieuw opgestart zonder resultaat 

icon

Beste antwoord door Lorenzobtbw 13 March 2024, 21:31

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😊 @Lucienne Hovenga 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Dit is inderdaad een bekend issue, in dit topic lees je hier meer over: Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56 | Odido community

Gelukkig is hier een oplossing voor! @Sven-Odido Wil jij de update versturen? Alvast bedankt! 

Dear all,

I'm having issues too with my soundbar lg dsp9ya. It was connecting to the wifi (t-56 + optic fibre) but since a couple of months it stopped working. Can I get an update please?

Thanks

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Lorenzobtbw, no worries I have put you on the list to receive the new firmware update. This will be pushed to your modem soon! 

Hi @Lorenzobtbw, no worries I have put you on the list to receive the new firmware update. This will be pushed to your modem soon! 

 

It worked thanks a lot!

Reputatie 7
Badge +9

Great to hear @Lorenzobtbw, have a nice day! 😎 

Goedemiddag, is er al bekend wanneer er een update komt naar mijn router. Tot nu toe lukt het nog steeds niet om de soundbar van lg in het wifi netwerk te plaatsen. Heb zowel 2,4 als 5 ghz geprobeerd. Ik heb begrepen dat dit is doorgezet naar @Lorenzobtbw .

Groetjes Lucienne 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lucienne Hovenga, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal, door afwezigheid, maandag geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Ik heb sinds 2 dagen odido, alles werkt naar behoren behalve met soundbar van lg dsp9ya. Ik krijg deze niet gekoppeld via de wifi. Alles opnieuw opgestart zonder resultaat 

Ik heb het zelfde issue.
Hoe kom ik aan de update?

Hey Tommie  dank je wel voor de reactie. Ik ga het maandag nogmaals proberen. Hopelijk lukt het dan wel. Thanks

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kuijerjan, ook voor jou regelen we graag een update! Inmiddels hebben wij de update dusdanig getest dat we de update naar alle modems aan het uitrollen zijn. Hier zijn wij deze week en komende week druk mee bezig. Je kan de update daarom binnenkort verwachten.

Ik wens je daarom alvast veel luisterplezier toe met je soundbar! 😄

Ik wil jullie hartelijk danken voor de update. Soundbar is nu geconmect

Top

Reageer